Essence Mini Sheer lipbalm- 04 I am charming

četvrtak, veljače 04, 2016


Danas sam vam, drage moje, odlučila tipkati o jednoj Essence poslastici koja se nalazi među mojih omiljenim i svakodnevno korištenim makeup proizvodima. 




Mini sheer lipbalm dolazi u četiri nijanse te ja posjedujem nijansu br. 04- I am charming.
Balzam dolazi u plastičnom pakiranju u obliku "chubby" stika na uvlačenje. Boja ambalaže se poklapa sa samom nijansom balzama. Primjerice, ako izaberete nijansu  03- Chubby Berry, pakiranje će vam biti ljubičaste boje. 
Za cijenu od 16,90 kn dobit ćete 2,5 grama proizvoda.


Što Essence kaže o ovom balzamu?
"Mini sheer balzam za usne osigurava nježne i baršunaste usne sa svilenkastim završetkom i dodirom boje. Praktičan mini-stick je lako nanijeti te sigurno stane i u najtanju torbicu. Njega za tvoje usne."

SASTOJCI:
POLYBUTENE, ISOCETYL STEAROYL STEARATE, PENTAERYTHRITYL TETRAISOSTEARATE, OCTYLDODECANOL, VP/HEXADECENE COPOLYMER, CARNAUBA (COPERNICIA CERIFERA) WAX, BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-2, POLYETHYLENE, DIISOSTEARYL MALATE, ISOPROPYL PALMITATE, CANDELILLA (EUPHORBIA CERIFERA) WAX, MICA, BEHENYL BEESWAX, STEARYL BEESWAX, ISOSTEARYL ISOSTEARATE, POLYGLYCERYL-2 ISONONANOATE/DIMER DILINOLEATE COPOLYMER, GLYCERYL CAPRYLATE, BHT, PARFUM (FRAGRANCE), HEXYL CINNAMAL, LINALOOL, CI 15850 (RED 7 LAKE), CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE)


Balzam me strašno podsjeća na Maybelline- Baby lips iako ima boljih karakteristika od istih. 
Tekstura balzama je kremasta, a završetak glossy ( balzam nije ljepljiv na usnama).
Lako se nanosi, ne urezuje se u brazdice na usnama i da se nadograđivati. 
Jedan sloj balzama je dovoljan za dašak pigmenta da vam podigne jednoličnu i svakodnevnu šminku iako najviše dolazi do izražaja sa tri sloja, gdje ova crvenkasta nijansa dobiva na dubini i postaje tamnija. Moram priznati da me pigmentacija oduševila.



Miris balzama je bobičast, ali ne mogu razlučiti o kojem se voću točno radi. 
Za sve vas koji ne volite takve mirise, ne brinite jer on par minuta nakon nanošenja balazama ispari.

Balzam jako kratko traje na usnama. Meni niti sat vremena i to mogu zahvaliti svojim inače suhim usnama i konstantnoj potrebi za labelom. Da nemam takvih problema, mogla bih vam bolje odgovoriti na to pitanje. Uostalom, kod ovako jeftinijih proizvoda mi ne smeta par puta nanijati proizvod. To mi jedino smeta kod skupljih proizvoda. 
  Hidratacija ovog balzama je kod mene zakazala. 
Ako vam usne same po sebi nisu suhe i niste opsjednuti mazanjem svakih deset minuta, preporučujem vam da isprobate ovaj balzam upravo zbog njegove pigmentacije.
Možda će vama njegovati usne. U svakom slučaju meni je njegovao bolje od Baby lipsa.


Jeste li isprobale mini sheer balzame?
Kako vam se čine?

Kissi kissi
G



 *PR PROIZVOD

You Might Also Like

10 komentari

  1. Imam broj 2 little miss rosie i sa svime se slazem s tobom,i predivno mirisu

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam 2 ova balzama 2 little miss rosie i 3 chubby berry, potpisujem sve sto si rekla i bolji su mi od baby lipsa sto se tice pigmentiranosti i hidratacije.

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam probala, nekako sam više tip za ruž, a u onim rijetkim prilikama kad mi se ruž ne nosi stavim klasično sjajilo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja zbog suhoće usana moram koristiti balzam/labelo/bilošta..i veliko mi je olakšanje kad nađem nešto što mi neće baš isušiti usne poput ruža, a ujedno da i dozu pigmentacije usnama. ;)

      Izbriši
  4. fora izgleda :D nešto što bih nosila svaki dan :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. baš to :) ja i nosim svaki dan, jer je baš praktičan i zgođušan :)

      Izbriši
  5. Nisam sigurna jel bih ovo nosila jer sam lijena svaki čas mackati usne...ali je nijansa krasna. :)

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images