Artdeco: Long-lasting Lip Stylo br. 59 (Cherry Mahogany)

četvrtak, siječnja 28, 2016


Prošle godine samo uz časopis Ljepota&zdravlje (izdanje za mjesec studeni) na poklon mogli dobiti razne Artdeco proizvode. Budući da je izdanje bilo limitirano i količine proizvoda ograničene, uspjela sam zgrabiti zdanji primjerak na svome Tisku koji je sadržavao ruž. 



Ruž koji sam dobila je iz Artdeco linije Long lasting Lip Stylo ruževa.
Nijansa je br. 59, a na svemogućem google-u sam vidjela da ima naziv- Cherry Mahogany.
Budući da nisam nešto pretjerano upoznata sa Artdeco proizvodima ne mogu vam tvrditi da je to njegov službeni naziv, ali broj 59 je. Za slučaj da vam se svidi i da sami odlučite kupiti isti, obratite pažnju na brojeve.



Ruž je uz časopis došao bez kutije, ali na linku OVDJE možete vidjeti kako izgleda kutija ruža iz linije Perfect color lipstick koja je skoro identična Lip Stylo ruževima. 
Ambalaža ruža je u potpunosti crna sa bijelim nazivom brenda na poklopcu. 
Prvo sam mislila da je ovaj ruž iz Long wear lip color ili Hydra lip color linije budući da su skoro identičnog pakiranja. Jedina razlika je ta da je Long wear pakiranje nešto šire ispod poklopca, dok je  kod Hydre srebrene boje.  
Pakiranje je napravljeno od teške, čvrste plastike i poklopac sjeda uz glasan klik. 
Iako ruž izgleda "širi", kada skinete poklopac vidite da je dio iz kojeg izlazi ruž mnogo uži i tanji nego što se čini kada ga gledate sa poklopcem. Zbog toga se s unutrašnje strane poklopca nalazi dodatna zaštitna plastika koja uzrokuje onaj  klik da bi ruž bio maksimalno siguran za nositi u kozmetičkoj torbici. 


Cijena proizvoda je oko 80-ak kuna (Muller), a ja sam ga uz Ljepotu&zdravlje kupila za 15,00kn.
Količina proizvoda unutar pakiranja: 2 grama. 
Da li bih platila izvornu cijenu za ovaj proizvod? - Ne bih.


SASTOJCI:
 Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Octyldodecanol, Triethylhexanoin, Cera Alba (Beeswax) polybutenes, polyethylenes, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Hydrogenated Castor Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Caprylyl Glycol, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Talc, Lecithin, Alumina, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Citric Acid, Aroma (Flavor)


Nijansa ruža je između tamnijeg nude ruža sa dozom mauve pigmenta.
Tekstura ruža je kremasta i bogata, kao da nanosite balzam za usne. 
Kao što Artdeco obećava s ovim ružem, nošenje ovog ruža pruža komfort za usne.
Zbog sastojaka poput pčelinjeg voska i ulja jojobe koji njeguju usne te maslinovog ulja koji čini usne mekanima ovaj ruž se čini kao pun pogodak. 
Još k svemu tome vitamin C i E sprječavaju isušivanje usana. Idealno, zar ne?
No kako se to pokazalo u praksi?
Da, ruž unatoč svim pozitivnim sastojcima isušuje moje usne (samo imajte na umu da meni sve i jedan ruž isuši usne ako prvo ne nanesem balzam). Obavezno vam preporučujem balzam kao bazu prije nanošanja ovog ruža.
S druge strane, pigmentacija ruža je odlična. Za ravnomjerno prekrivanje usana je dovoljan jedan sloj. 



Ruž se lako nanosi na usne budući da je dosta uzak, ali ne ostaje unutar linija usana. Doslovno se razbježi po licu. Moj prijedlog vam je olovka za usne. Ja koristim Essence olovku za usne u nijasni Soft berry jer mi idealno paše uz ovaj ruž. Ta vam je kombinacija prikazana na swatch-u na usnama. 
Što se tiče trajnosti ovaj ruž mi se pokazao kao totalni fail. 
Znam da je nelogično očekivati da se kremasti ruž održi na usnama kao mat, ali iskreno sam očekivala da neće biti u rangu sa trajnošću Essence ruževa (pogotovo ako usporedimo cijene).
Trajnost ruža (bez jela i pića) je dva sata, a sa bazom (balzamom) će najviše trajati 4 sata. Nije da će u potpunosti nestati sa usana, i dalje će se nadzirati pigment, ali ne mogu ignorirati cijenu proizvoda i biti zadovoljna sa dva sata. Ne mogu!


I za sam kraj ovog posta jedna preporuka- držite ruž na tamnijem i hladnijem mjestu. Ako dolazi u kontakt s toplinom, rastopit će se i bit će ga nemoguće nanijeti na usne. 


Što vi mislite o ovom ružu? Fail ili biste mu dale priliku?
Jeste li slučajno uspjele u mjesecu studenome ugrabiti ovu liniju ruževa uz LJ&Z?


Kissi kissi
G



You Might Also Like

13 komentari

  1. Boja je divna i bas ti lijepo stoji :)
    I svida mi se kako si preuredila blog, puno je ljepse nego prije :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti za komentar izgleda bloga, malo sam se igrala i preuređivala. Za sada će ostati ovakav dok me opet ne uhvati želja za promjenom :)

      Izbriši
  2. Predivna nijansa. <3 Ja volim kremaste ruževe i nije mi problem obnavljati nanos, tako da bi mi se vjerojatno jako svidio - ali ima takvih ruževa i Catrice, što jest jest. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nijansa je krasna, ali sam ja jednostavno odustala od posezanja za ružem svako malo..kada je ruž cjenovno viši od 50 kn automatski očekujem malo više..u protivnom mogu jednostavno kupiti catrice gdje cjena opravdava kvalitetu :)

      Izbriši
  3. tada sam u taj časopis dobila njihov lak za nokte, koji nikako da recenziram, ali isto me razočarao s trajnošću :/
    lijep je boja stvarno ovog ruža, a volim i essenceovu soft berry olovku :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam isprobala lakove zato što mi je banalno trošiti iznad 50 kn za lak..
      ako napišeš recenziju s veseljem ću je pročitati samo da opravdam svoj izlazak u šoping i ne gledanje artdeco štanda :) hahah
      Nije brend kriv, nijanse su krasne..ali za te novce očekujem malo više :)

      Izbriši
  4. Naravno da nisam ništa ugrabila jer je kod mene već postao narodni običaj da sve doznam zadnja :D šalu na stranu, ruž mi izgleda ok za jedan kremasti balzamični ruž. Kao poklon uz časopis za 15 kuna odličan, ali teško da bih izdvojila 80 kuna za nešto što bježi i slične radnje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram priznati da sam ja znala informaciju i išla na Tisak oko 10 ujutro i opet me zahvatio samo jedan primjerak..mislim si-da li te ženske koje su zgrabile časopise ikad spavaju?? :)
      Ni sama ne bih kupila ruž znajući ovo što sada znam, dok 15 kn nije teško odvojiti za njega :)
      Imam i Perfect color ruž koji je čista suprotnost i vrlo kvalitetan, za njega bi dala novce :)

      Izbriši
  5. Nijansa je divna, ali šteta za trajnost.

    I da, jako mi se sviđa template :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Baš :/
    Hvala ti <3 za sada se i meni sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Nijansa je krasna i vjerujem da na tvojoj puti jako lijepo stoji, međutim, za te pare, mislim na punu cijenu, ovo je nedopustivo...nekome možda ne bi smetalo, ali meni smeta jer inače rijetko kupujem ruževe, al dok kupujem hoću kvalitetu i nije mi problem izdvojit novce, al mi je problem dok je taj proizvod loš. Šteta zbog ovog, uvijek s divljenjem gledam njihove ruževe...Fala na recenziji. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo to :/ Imam jedan iz Perfect color linije i to je sasvim druga stvar..mat, dugotrajan..idealan. Možda je samo stvar do toga da je ova cijela stylo linija ultra kremasta i kratkotrajna, pa tko voli nek izvoli.. Ako se nađem u situaciji biranja Artdeco ruža, zasigurno ću izbjegavati Stylo :/

      Izbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images