Nature box proizvodi (recenzija)

subota, rujna 01, 2018


Nedavno su me u pošti dočekali novi paketići prepuni noviteta iz Schwarzkopf radionice i najviše su me zaintrigirali ovi o kojima vam tipkam danas. Riječ je o, meni apsolutno nepoznatom, Nature box brendu. Pa ukoliko i vas jako zanima o čemu je ovdje riječ, nastavite čitati.


Kao prvo, proizvodi koje sam dobila na testiranje su bili  tako lijepo zapakirani i prezentirani da skidam kapu osobi koja je zadužena za Nature box PR. 
Za početak ću vam samo ukratko napisati što brend Nature box ima za reći o svojim proizvodima pa ćemo se onda baciti na one koje sam isprobala i koje je moje mišljenje o istima. 

"Nature box se sastoji od pet linija proizvoda za njegu kose i tijela sa hladno prešanim uljima od sjemenki voća i oraha: AVOKADO, KOKOS, MARELICA, BADEM I MAKADAMIJA. Sastojci udovoljavaju svakoj potrebi- od vrhova kose do pora: avokado štiti i intenzivno obnavlja kosu i kožu. Kokos osvježava i hidratizira. Marelica čini kožu mekom, a kosu svilenom. Badem unosi volumen i pruža njegu osjetljivoj koži. Makadamija čini čuda na suhoj koži koja postaje prekrasno meka. 
Asortiman od ukupno 17 proizvoda sadrži 8 proizvoda za njegu kose i 9 za njegu tijela. Cijeli portfolio uključuje šampone, regeneratore, gelove za tuširanje te losione za tijelo."


Mene su u paketu dočekala tri proizvoda: šampon (avokado), gel za tuširanje (marelica) i losion za tijelo (makadamija).
Svi Nature box proizvodi (kao što možete vidjeti) dolaze u identičnim ambalažama napravljenim od recikliranog materijala. Količinski dobijete 385 ml proizvoda (bilo kojeg, što je odlično) za cijenu od 30 do 40 kn. Rok uporabe proizvoda je 12 mjeseci od njegovog otvaranja.
Sada se bacimo na onaj proizvod kojeg sam prvog isprobala, a to je gel za tuširanje. On sadrži  hladno prešano ulje marelice, ph je neutralan, dermatološki ispitan. Također, svi Nature box proizvodi su 98% sačinjeni od sastojaka prirodnog podrijetla te su klasificirani kao veganski proizvod. Detaljan popis sastojaka možete vidjeti na slici ispod.
Gel za tuširanje ima laganu kremastu teksturu koja daje lijepu količinu sapunice. Gel je u potpunosti transparentan, kao i šampon. Miriši prekrasno te se taj miris zadrži na koži nekih 3-4 sata poslije tuširanja. Lijepo se ispire i čisti kožu te ju ne ostavlja suhom već izrazito mekanom. Jedan jako dobar proizvod koji vam apsolutno preporučujem da isprobate.


Losion za tijelo (makadamija) sadrži 100% hladno prešano ulje makadamija. Sadrži vitamine i antioksidans, dermatološki je ispitan. Ima laganu kremastu teksturu bijele boje. Negativna stvar kod ovog losiona je ta što ga dugo morate utrljavati i razmazivati da se on u konačnici upije u kožu, ali ako imate 5 minuta vremena  možete ga jednostavno ostaviti u bijelim tragovima na koži i on će se sam u tom vremenu upiti u kožu i neće ostaviti nikakve tragove. Miris mu je odličan i predivan. Ja sam općenito ljubitelj mirisa makadamija. I još vam moram reći da je meni ovaj losion više prikladan za noćno korištenje, točnije poslije tuširanja kada znate da idete ravno u krevet. S obzirom na laganu teksturu, losion ćete osjetiti na koži kasnije i smatram da ga je idealno ostaviti preko noći da on odradi svoje. Vi ćete se ujutro probuditi i voila- ultra mekana koža. Divan, divan losion, samo eto pripazite na upijanje i vrijeme kada ga nanosite.


Popis sastojaka možete vidjeti na slici ispod:


Šampon za kosu još nisam testirala iz razloga što u zadnje vrijeme testiram šampone kao manijak i ne mogu se obvezati i na ovaj od Nature boxa jer jednostavno imam osjećaj da će mi se sve izmiješati i da vam neću moći prenijeti pravi učinak koji sam doživjela. Čim on bude testiran ovaj post će biti update-an.
Na slici ispod možete vidjeti kako izgledaju teksture proizvoda:


Ukoliko ste i same zaintrigirane  Nature box proizvodima, ostavljam vam koju sličicu iz njihove male knjižice koja se našla u PR kutiji da možete malo bolje proučiti što točno Nature box radi i koja im je misija. Što se tiče ova dva proizvoda (gel i losion) koje sam isprobala, imam samo riječi pohvale. Vrlo su kremasti, bogati, njegujući i iznimno mirisni proizvodi. Također, količina proizvoda i njihova cijena (do 40 kn) su pristupačni te ako ste u mogućnosti definitivno si isprobajte koji miris. Ja tako žudim za kokosom dok još uvijek ljeto traje pa mislim da ću taj staviti na šoping listu.




Jeste li čule za Nature box brend  i isprobale koji proizvod?
Kissi kissi 
G



*PR PROIZVODI

You Might Also Like

1 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images