Aura- Absolute Matte long lasting lip cream 601-My Beloved

utorak, veljače 23, 2016


Napokon smo i mi u lijepoj našoj dočekali da u prodaju stigne vrlo hvaljena Kozmetika Aura.
Ne znam koliko sam samo recenzija i swatcheva pregledala kod blogokolegica iz susjednih zemalja i sada napokon imam priliku iz prve ruke testirati par Aurinih proizvoda.
Bit ću sasvim iskrena i reći da su mi očekivanja bila jako velika. Mislim da se do sada nikad nisam toliko radovala dolasku nekog novog brenda.

Niz recenzija ću započeti sa prozvodom kojeg sam najviše željela isprobati, a to je Absolute Matte ruž za usne.


Sam izgled ambalaže me jako podsjeća na NYX Soft matte lip cream, doslovno su identični. 
Pakiranje proizvoda je napravljeno od tvrde plastike i izgleda kao pakiranje u kojem obično dolaze sjajila za usne. Čep je u crnoj boji i budući da se odvrće, vrlo je zgodan i praktičan za nositi u torbi. 
Dio pakiranja gdje se sam proizvod nalazi je proziran tako da možete jasno vidjeti nijansu koju imate.


U ponudi se nalazi 26 mat kremastih ruževa za usne koji imaju  svoje brojeve i imena nijansi.
Nijansa koju ja posjedujem je br. 601- My beloved
Savršena je nude-peachy nijansa koju mogu nositi svaki dan na posao, a da ne izgleda neprimjereno.


Popis sastojaka, uključujući i rok valjanosti proizvoda, se nalazi na čepu.


Aplikator za nanošenje ruža je mekana spužvica i nanošenje ruža se skoro niti ne osjeti. Ne skuplja previše proizvoda i s njom nemam problema oko nanošenja proizvoda, osim u trenutcima kada mi ruka nije mirna (to možete vidjeti na zadnoj slici u postu :) ).


Aura kaže: "Baršunasta long-lasting formulacija sa izrazitom mat završnicom."

Pa idemo vidjeti moje dojmove vezane uz ovaj ruž.

Tekstura proizvoda je pri prvom nanošenju ruža kremasta (kao da nanosite sjajilo). 
Potrebne su cca 2 do 3 minute da se proizvod osuši na usnama i da dobijete mat završetak.
I ostala sam ugodno iznenađena činjenicom da mi ruž ne isušuje usne. 

Osjećaj na usnama je baršunast i mekan, kako su i rekli. Također, ruž miriši fantastično. Rekla bih po vaniliji, ali budući da nemam nos za prepoznavanje mirisa, to je malo upitno.




Pigmentacija proizvoda je solidna. Nisam nešto pretjerano oduševljena, ali neću dići ruke od ovih ruževa jer možda je stvar samo u ovoj nude nijansi, a za nude nijanse iskreno ne možemo očekivati da pršte od pigmentacije. S druge strane, pozitivna je stvar ta da se ruž da nadograđivati. 
Isto tako, potrebno je nanijeti barem dva do tri sloja da bi se usne potpuno i ravnomjerno prekrile.


Ruž na usnama traje  oko tri sata, možda bi izdržao i više da se ja mogu suzdržati od pijuckanja vode svakih pola sata. Unatoč tome što će relativno brzo potpuna prekrivenost usana nestati, nude stain će se i dalje nadzirati na usnama. 

Mnogo sam očekivala od ovog proizvoda ali nije me nešto pretjerano oduševio. 
Budući da je ovo nude nijansa smatram da ne mogu konkretno gledati na ovu liniju njihovih proizvoda za usne dok ne isprobam još par drugih nijansi, po mogućnosti koju tamniju i onda ću moći puzdanije gledati i ocijeniti pigmentaciju proizvoda. 
Mislim da će se kod ovog ruža naći dosta različitih mišljena i nekakav love-hate relationship.
Ali kao što sam već sto puta rekla, nije mi problem jednom u dva sata popraviti ruž na usnama ako je on cijenovno prihvatljiv. Problem je kada sa cijenom ruža možete kupiti relativno kvalitetne traperice, a on unatoč tome ne valja. 

Iako već znate, Aura proizvode možete naći u Kozmu. Cijena ovih ruževa je 39,90 kn za količinu od 7 ml.

Imate li koju tamniju nijansu za preporučiti?
Kissi kissi 
G



*PR PROIZVOD

You Might Also Like

12 komentari

  1. Joj i ta Aura, toliko se piše o njima i njihovom dolasku u HR da sam ih lagano zamrzila :D Jer naravno, kod mene u gradu nema Kozma pa ću morat žicat ljude da mi kupe u ZG :/
    Ja na WL imam dvije nijanse ovih ruževa. Ova nijansa mi je nekako presvijetla.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. haha, e ako rimmel dođe u kozmo-gonna kill myself :D više mi je pun kufer toga da sve novo i zanimljivo dolazi u Kozmo xD
      i meni je na listi još koji njihov ruž, ali tamniji..ova mi ne paše, ali to je to šro sam dobila :)

      Izbriši
  2. toliko slušamo o njihovim ruževima da jedva čekam pazariti jedan primjerak, iako sam čula podjeljena mišljenja. ova nijanas je krasna, ali ja bih se odlučila za ipak nešto tamnije...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma da, ovaj proizvod će biti-ili voliš ili ne voliš :) da sam imala mogućnost izbora deff bih izabrala nešto tamnije..s ovom nijansom je uistinu teško raditi i provjeriti pigmentiranost :/

      Izbriši
  3. Nijansa je lijepa, ali je za moj ukusu presvjetla :P
    Inače nisam nešto oduševljena ovim tekućim ruževima, mislim da su solidni, ali da ima bolji to svakako :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i za moj, ali nisam birala xD morat ću koji tamniji isprobati, a da ima boljih to deff :)

      Izbriši
  4. Obozavam ih i obavezno isprobaj tamnije nijanse, neces se pokajati! :) <3

    OdgovoriIzbriši
  5. i sama sam dobila tu nijansu, ali nikako da isprobam :D lijepo mi izgleda na usnama :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. malo je presvijetla, ali šta ćeš :) najbitnije mi je da ne isušuje usne toliko :D

      Izbriši
  6. Jedva čekam isprobati koju nijansu, ali naravno neku tamniju, znaš da nisam nude tip. :D Iako moram priznati da je i ova nijansa lijepa, a i čitala sam već da su svejtlije nijanse malo problematičnije...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. bolje čitaj-puno problematičnije haha xD
      teško mi je kod ovakvih nijansi gledati na pigmentaciju, deff moram koju tamniju nijansu isprobati.. :)

      Izbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images