Tri kombinacije najkorištenijih ruževa i olovki za usne +swatch na ruci i usnama

ponedjeljak, kolovoza 24, 2015

 Dobrodošle na moj blog drage dame. 
Ne znam za vas, ali kod mene se odvija situacija eliminacije proizvoda kojih ne koristim.
U zadnje vrijeme sam pratila koje sam proizvode koristila i koje želim zadržati u kolekciji. 
Oni za kojima nisam posezala će, nadam se, pronaći novi dom, a ja ću osloboditi nešto mjesta za pohranu stvarčica inspiriranih zimom.
Danas ću vam pokazati tri kombinacije ruževa i olovki za usne, sa swatchevima na ruci i usnama, koje sam koristila učestalo ovo ljeto.
Pa započnimo...

1. Avon-Pink Blossom/ Essence 07 Cute Pink







2. Golden Rose br.113/Essence- 03 Jummy Berry





3. Flormar br. 212/ Giordani Gold- Nude





Najkorišteniji ruževi kod mene su upravo ruževi ova tri brenda: Avon, Golden Rose i Flormar.
Avonov Hidrokolor Indulgence ruž je kremaste i bogate teksture, iznimno lagan i njegujuć.
Dok Golden Rose i Flormar ruževe biram kada trebam siguran makeup koji će izdržati cijelu večer. 
Mat su teksture, dosta teški na usnama te ih s toga treba dodatno hidratizirati balzamom. Ruževi su dugotrajni i odlične pigmentacije pa se sa razlogom smatraju najboljim ruževima niskog cjenovnog ranga.

Essence olovke za usne su apolutni hit u zadnje vrijeme i smatram da ste vjerojatno probali barem jednu nijansu, a ako ste probali jednu-sigurno niste stali na samo njoj.
Olovke su pigmentirane, kremaste, jednostavne za nanošenje te im cijena nije viša od 12,00 kn.
U ovom postu sam navela i jednu Oriflame olovku. Giordanni Gold bih usporedila sa Luxe-om iz Avona. Kataloški proizvod kojem je cijena nešto viša od većine drugih proizvoda iz kataloga. 
Olovka se znatno razlikuje od Essence-ovih. Pakiranje GG olovke za usne je prekrasno i profinjeno. Olovka je obostrana. Na jednoj strani je sama olovka, a na drugoj kist za popravljanje mogućih pogrešaka, ili ako vam pak zatreba za nanošenje ruža. Nije kremasta niti pigmentirana kao Essence olovke, ali me nijansa osvojila. Nude nijanse će mi uvijek biti apsolutni favorit.


Srodni postovi koji bi vas mogli zanimati:



Do sljedećeg posta, 
Kissi kissi 
G

You Might Also Like

15 komentari

  1. Odlične kombinacije. Avon ima predobre ruževe, Flormar i GR nisam isprobala jer ih nema za kupiti u mome gradu :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđaju :) Čim budem išla u šoping u susjednu B&H (tamo jedino imam gdje za kupiti F i GR) pokupim ti, pa pošaljem :D

      Izbriši
  2. Sviđa mi se druga kombinacija :)
    morat ću potražit taj GR ruž,napokon ga ima u mojoj blizini :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) Ako imaš prilike uzeti ga, definitivno isprobaj, pigmentacija je odličnaaa, a nijansa uistinu krasna :)

      Izbriši
  3. Flormar ruz je bas lep. U kombinaciji sa Oriflame olovkom izgleda predobro. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :D I meni se kombinacija učinila idealnom, zato sam ih često uparivala, idu mi jedan s drugim :)

      Izbriši
  4. Essence olovke obožavam, pogotovo cute pink. :)
    Pronašla si super kombinacije olovki i ruževa.
    Avon i GR ruževe također imam i odlični su!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Drago mi je što ti se kombinacije sviđaju, probala sam uparivati najsličnije proizvode i ovako na fotkama su mi dosta kompatibilni..znam da je jummy berry svjetlija od GR ruža, ali kaj ćeš-nemre sve bit tip-top :D

      Izbriši
  5. Essence olovke imam i odusevljena sam,Flormar olovke za usne za razliku od essence su losije i sasuse usne uzasno. Oriflame defintivno moram više pratiti,krenula sam s njihovim beauty blenderom pisat cu utiske hahaha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš, nisam još probala niti jedan Flormar lipliner..a imala sam namjeru. Ali nisam znala, tj još nisam krenula čitati recenzije o njima, pa ne znam kakve su..sad mi je bed što totalno isušuju :/

      Izbriši
  6. super post :D
    ovu olovku od Essencea Yummy berry već dugo planiram nabaviti :D odlično mi izgleda <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :D
      Ma olovka je vrh :D Mislim da je to jedina kričava nijansa koju imam (više preferiram nude), ali ovu obožavam :)

      Izbriši
  7. Super post! Ulazim u svijet ruževa i definitivno ne znam koju olovku i ruž kombinirati pa mi je ovaj post malo pomogao u tome :) može još primjera? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Drago mi je da ti je post dao koju ideju, trudila sam se da to budu dostupni i cjenovno prihvatljivi primjeri...Čim otipkam postove koji su mi u pripremi, bacit ću se na tipkanje nekih novih primjera :)

      Izbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images