Top 5 ruževa za zimsko razdoblje

petak, siječnja 16, 2015


Pozdrav lijepe dame. Danas sam se odlučila na mali post o ruževima/balzamu koje najčešće koristim ove zime. Ruževi nisu dubokih i jarkih crvenkastih nijansi koje se inače najčešće nose u ovo zimsko razdoblje. Moj personalni odabir bio je i biti će više naklonjeniji neutralnim i light pink/peach tonovima. 

Pa ako želite saznati što najčešće držim u kozmetičkoj torbici, nastavite čitati.






1. MAYBELLINE BABY LIPS 


Baby lips su mi idealni izbor u ovo zimsko razdoblje. Em njeguju, em daju usnama dozu pigmentacije ako iz ne želite zatočiti ispod teških slojeva ruža. Meni osobno ovaj balzam služi za "podizanje" no makeup-makeup-a. Kako svakodnevno šminku svodim na minimum i ciljam na "prirodni" izgled, ovim balzamom malo "začinim" look i cjelokupnom dojmu dodam malo ružičaste boje. Što se tiče same hidratacije ovog balzama, ona i nije najbolja. Baby lipsi mi prebrzo isušuju usne. Napominjem, ja sam osoba koja inače ima suhe usne, mažem ih balzamima/labelima minimalno 30-ak puta dnevno. Doslovno, ne bih mogla živjeti bez labela. I ovaj balzam mi ne pruža potrebnu hidrataciju, čak primjetim da mi se "ureže" u linije usana. Usprkos svemu tome, najčešće posežem za ovim balzamom, nakon što nanesem labelo, da mi usne dobiju malo potrebne boje. 
Ova nijansa je Pink Punch, kupljeno u DM-u po cijeni 18,90 kn (4g).

2.ESSENCE


Sada krećemo na trenutno omiljene "nudaće". Prvi koji ću spomenuti je nedavno kupljen (i moj prvi) Essence ruž. Nijansa je svakodnevna light nude nijansa. Ruž je kremastog finiša, lijepo se nanosi, lagan je na usna. Trenuto za njega imam samo pohvale. Posebno što se tiče mirisa. Miriši mi poput čunga-lunge žvakaćih guma. 


Nijansa je br. 52-In the nude.
Ruž je kupljen uz OK časopis (tester size) za 18,90 kn (4g) u lokalnom marketu.

3. CATRICE


Sljedeći omiljeni creamy ruž je prekrasna deep nude nijansa od Catricea. Ovaj ruž mi pruža hidrataciju, ne ostavlja težinu na usnama nakon nanošenja, ne prelijeva se preko rubova usana. Jedina stvar za koju priželjkujem da je bolja-je trajnost. 


Nijansa 010- Be Natural.
Ruž je kupljen u Mulleru za 33,90 kn (3,8g).

4.COLORDROP (ORIFLAME)


Ako ste mislili da ću vam predstaviti samo nude ruževe, prevarili ste se. Našao se jedan koji mi odgovara formulom i kremastim finišom za ovo zimsko razdoblje, a opet daje prirodnu pigmenatciju usnama. Kada poželim osvježiti look sa prirodnijom breskvastom nijansom, uvijek posežem za ovim ružom.


Nijansa je Peach Sensation (Colordrop- Oriflame). 
Ruž se može kupiti putem Oriflame kataloške prodaje (2g). 
Cijene ruža variraju. Ja sam ga kupila u setu sa liplinerom za 62,90 kn.

5.MAYBELLINE COLOR WHISPER


I za kraj, naravno, još jedan beige nude ruž. Moram priznati da mi je ovaj najdraži od svih navedenih. Ako ste i vi ljubitelji "bijelijih balzama" i daška pigmantacije, ovo će biti pravi odabir za vas. Ruž ostavlja sheer efekt na vašim usnama. Izgleda kao da ne nosite ništa i kao da ste na usne nanijeli obični balzam s mrvicom pigmentacije. Isto tako, veliki sam ljubitelj hidratacije koju mi ovaj ruž pruža i sa sigurnošću znam da su mi usne zaštićene. A što se tiče mirisa, osjetim blagu aromu vanilije i me love it!


Nijansa je 620- Bare to be bold (3,6g). Kupljen je u Mulleru za 56,00 kn.

Evo i swatcha svih nijansi da malo bolje steknete predodžbu navedenih proizvoda:


S lijeva na desno idu: Baby lips, Essence, Catrice, Colordrop i Maybelline.




Koja nijansa vas se najviše dojmila? Da li više preferirate duboke crvene nijanse ili nešto lakše ove zime?
Do sljedećeg tipkanja,
Kissi kissi
G








You Might Also Like

14 komentari

  1. Ej, navuć ćeš me na ruževe. ENOUGH I SAID! ahahha Prekrasni su svi, sve su neke 'me too' nijanse :D Catriceov mi je najlipši :) <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Ideš, ovaj Baby lips je dosta pigmentiran!! Još uvijek nisam kupila ni jedan!! :) Imam i ja jedan Catrice creamy ruž, i slažem se, vrlo kratko traju na usnama.. Vjerojatno mi je zato to jedini njihov ruž.. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daaa, zato mi nekako i Baby lips služi kao ruž umjesto balzama :) Inače meni paše ta creamy tekstura Catricinih ruževa i veoma mi je žao što nisu dugotrajniji.. :/

      Izbriši
  3. Odlična selekcija, jako mi se sviđa ovaj Catrice nudač :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) znam da je neobičan post jer nema crvenih ruževa, ali ostajem dosljedna sebi, ne trendovima :D I meni je drag ovaj by Catrice .))

      Izbriši
  4. Essence ruž izgleda odlično, baš tražim neki dobar nude ruž :). Jedino što mi se ne sviđa to što ima miris, više preferiram kozmetiku bez dodatnih parfema.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno nije loš, imam ga kratko vrijeme a već mi je u favoritima :) i to što sam na polici vidjela uz časopis za 18,90 je zakon :)

      Izbriši
  5. lijep izbor :D
    najviše mi se sviđa Essenceov i Catriceov :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Odgovori
    1. Jel'da? A moram priznati da je i cijena bila smiješna i drago mi je zbog kupnje :)

      Izbriši
  7. Nisam ljubiteljica ovih totalno nude ruževa, imam dojam da bi na meni jako loše stajali, vjerojatno bi izgledala bolesno da si ih stavim. :3 Iz ovog tvog izbora najviše mi se sviđa ovaj iz oriflamea. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Većina ljudi ima sličnu averziju prema nude ruževima :) a meni se baš naprotiv taj dead look sviđa :D ukusi su svakakvi :)

      Izbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images