Take out the trash.. #2

srijeda, kolovoza 19, 2015


Kod mene se četvrtkom odvozi smeće. Idealna prilika za pregledati ormariće, naći potrošene stvari, očistiti police i napraviti malu recenziju tih stvarčica.
Ne znam za vas, ali ja pravo i valjano mišljenje o proizvodu steknem tek kada ga u potpunosti potrošim. Pa vam danas tipkam o stvarima koje ću ponovno kupiti i o onima koje neću.
Zavirimo...



Primjetila sam da sam ljeti (točnije u zadnjih mjesec i pol do dva) potrošila više proizvoda nego što obično trošim. Sunce hvala ti što me tjeraš da se tuširam tri puta dnevno i što si mi pomogao malo brže potrošiti neke stvarčice. 
Dakle, potrošen je Annyer Revital šampon protiv peruti. Solidna zamjena za H&S šampon, a daleko jeftinija (14 kn lokalni market). Nije mi uzrokovao perut, a toga se najviše pribojavam kada kupim šampon koji nije H&S. Ima još jedna dobra zamjena od Cien-a, ali o tome ćemo u nekom drugom postu.
Ova pink Balea umivalica, točnije piling je nešto najbolje drogerijskog ranga što sam probala. Čisti kožu te ono najbitnije uklonit će sav makeup koji imate na licu sa samo jednim doziranjem iz pumpice. Kupujem ponovno (DM).
Palmolive gel za tuširanje je klasika. Ništa posebno. Iskreno, nemam potrebu raditi recenzije gelova za tuširanje zato što su mi  kod njih bitne samo dvije stvari-obilje sapunice i da ne isušuju. Na sreću, brinem o koži da ostane hidratizirana tako da mi isušivanje ne predstavlja problem. Ako imate suhu kožu mislim da će vam ovaj gel pasati jer je dosta nježan. Kupujem ponovno ako mi se nađe na putu u dućanu. 
Garnier regenerator za kosu. Hm, što reći osim toga da su mi njihovi regeneratori sveukupno ok. Rade svoj posao, ali pri tome sam primijetila sam da mi se zbog njega kosa češće masti. No, nećemo paničariti, njihov butter je odličan i od njega mi se kosa oporavila i sada ju perem svaki četvrti dan. Ako imate slične probleme sa Granierom probajte butter.
LPM gel za tuširanje od vanilije mi je isto ok, kao i svaki drugi gel. Kod ovog mi se sviđa blagi miris vanilije. Vjerojatno ću ih još kupovati jer muž inzistira i u dućanu uvijek pjeva: Le miel...nešto nešto..papa. LOL!


Od potrošenih proizvoda dalje imamo Baleinu kremicu retro pakiranja. I ona mi je veliko iznenađenje. Cjenovno jeftina (9-10 kn DM), a toliko godi koži da je to neopisivo. Bože, ovo je savršenstvo. Ako ju nađem, kupujem ponovno.
Oriflame Diamond Cellular kremu nisam potrošila. Zašto? Ona bi navodno trebala imati anti-ageing učinak, a ja imam 26 godina. Mislim da mi ne treba te ne vidim nikakvog učinka. A kako bih i vidjela kada nemam ogromne bore. Ona će biti poklonjena mami.
Potrošen je i balzam za usne Tender care od višnje kojem sam posvetila post, pa o njemu nešto više možete pročitati OVDJE. Kupila bih te balzame ponovno da su jeftiniji. Ovako ne dolazi u obzir. 



Samo da napomenem o Diamond Cellular, Balea Urei i Balea Aqua serumu sam već tipkala OVDJE
I sada kada čitam taj post vidim da mi se mišljenje nije mnogo promijenilo.
 Držim do istoga, Balea Urea je dobra kremica, ne isušuje, a i odlična je kao okoloočna baza prije tekućeg pudera i korektora. Jedino što sam promijenila je mišljenje oko količine i cijene. Prvo sam mislila da je cijena visoka za ovako malu količinu kremice, a sada vidim da je dugotrajna i da ju nisam potrošila baš za čas. 
Balea Aqua serum- držim do prvotnog mišljenja i neću ga ponovno kupiti zato što nije ništa posebno. Momentalno hidratizira i to je to. Ništa posebno, dapače imam osjećaj da mi baš i ne hrani kožu.
Avon Naturals body care losion (winterberry&shea) je vizualno tako lijep proizvod, a tek miris..mljac! Jesam li još spomenula da sadrži shimmer- krasno. Pa što onda nije uredu s njim?
Isušuje. Nije losion za svakodnevno korištenje, više je za neke izlaske kada hoćete fino mirisati ili da vam pak dekolte svjetluca. A meni to ne treba. Ako nekoga zanima-bilo bi šteta ga neisprobati zato što miriše bajno. U OVOM POSTU možete pročitati recenziju tog Avonovog losiona,a i LPM losiona koji je na slici dolje.
Sada napokon dolazimo do sigurne ponovljene kupnje. Recenziju Biobazine Natural multifunkcionalne kremice ćete naći OVDJE. Iako je to krema za lice i tijelo, ja ju koristim samo za lice. Probala sam ju jednom nanijeti na ruke i to je neslavno završilo. Ruke su mi bile bijele k'o mlijeko, nikako ju nisam mogla razmazati pa sam na kraju bila prisiljena oprati kremu sa ruku. Uostalnom, smatram da je šteta nanositi ju bilo gdje osim na licu.


LPM losion (tj.butter) za tijelo ima pozitivnu recenziju-link je u tekstu gore. Sasvim solidna mazalica, kao i njihovi gelovi. Vjerojatno ću ga kupiti ponovno jer će me muž natjerati. Mislim, tko može odoljeti pakiranju. Vrlo su smišljeno dizajnirani da plijene pažnju. 
Također, potroših Afroditinu kremu za ruke od badema. Ovo je vjerojatno najbolja krema za ruke koju sam ja probala. Uvelike mi je pomogla da mi ruke ostanu mekane. Post o njezi ruku možete škicnuti OVDJE. Krema će se naći u mojoj košarici čim potrošim novitete.


Što se tiče te njege ruku i noktiju dosljedna sam određenim proizvodima i nekom malom ritualu koji radim svakodnevno. Kod bilo kojeg oporavka smatram da je najbitnija ta rutina. Tako sam uz Afrodita kremicu koristila Essence Studio nails ulje koje pospješuje rast noktiju i čini ih jačima. Smatram da je obavilo svoj posao jer su mi ruke i nokti u dobrom stanju. Ulje ću kupiti ponovno, neka se nađe, a i cijena je simbolična-16 kn. Sve o toj rutini možete naći u postu gore.


Oriflame The One tuš u olovci je jedan od rijetkih kozmetičkih proizvoda koje sam potrošila. Zanimljivo, ljeti zbog vrućine ne trošim kozmetiku, samo preparativu. Dakle, eyeliner nije recenziran niti poslikan. Ne znam zašto, valjda zbog ljenosti. Tuš je jako dobar i stabilan te mislim da je odličan za nekoga tko uvijek ima problema sa tuševima, nestabilnim rukama, krivim crtama. Cijena mi baš nije simpatična, ali u Oriflame-u uvijek ima nekakvih akcija, pa čim naiđem na neku budem ga ponovno uzela. 
I za sam kraj Essence-ova princeza, ne znam koji primjerak do sada. Da se razumijemo, ovo nije najbolja drogerijska maskara. K vragu, nije ni najbolja u Essence asortimanu. Ali...dovoljno je dobra za svakodnevnu uporabu i pri tome je cijena prihvatljiva. 


Što mislite, sam bila vrijedna?
Ste probali neki od navedenih proizvoda i što vam se svidjelo?
Tipkamo se...
Kissi kissi
G

You Might Also Like

21 komentari

  1. Od svega ovog nisam ništa isprobala, želja mi je probat Biobazinu kremicu i Baleinu okoloočnu. :) A LPM proizvodi su mi tak odbojini, ne znam iz kojeg razloga, probala sam samo njihov regenerator i bio mi je koma..ali me inače zbog jednog proizvoda ne odbija cijeli asortiman, ne znam šta mi bi. :D Bila si vrijedna, nek se samo troši. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. fala, trudim se prije zime sve raščistiti da mogu nove zalihe slagati :D a za lpm, nemoj da te jedan loš proizvod naživcira..koliko vidim dosta cura se žalilo isključivo na regenerator (bijeli, ako se ne varam)..meni su regen bili ok, ništa posebni i nisam ih više kupovala..dok gelovi i losioni nisu loši, da se naći krasnih.. :) Biobazu lajkam, a niti okoloočna nije za bacit :D

      Izbriši
    2. Ja po tome ne smijem nove zalihe slagat do prosinca 2020. :D Ja sam imala žutog regeneratora, goru stvar nisam isprobala... Uh, ako budem mogla prevarit Niveu, budem si kupila jednog LPM gela za tuširanje... :D

      Izbriši
  2. i meni je balea kremica bila pravo iznenađenje (upravo ovaj miris),dotakla sam joj dno,pa ću morat po još jednu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kunem se, meni miriši na med..lol..iako veliš da je lavanda, onda sam pogledala poklopac-kad zbilja lavanda xD i ja definitivno idem po još koju jer ju brzo potrošim, šetea što je količinski mala :/

      Izbriši
  3. Vidiš, ja sam baš obrnuto sa Biobaza kremom, koristila sam ju za ruke, i bila mi je odlična za to, dok mi je na licu bila "preteška" i njom sam mazala lice samo ako nisam imala druge kreme, dok mi za ostatak tijela nije dovoljno hidratantna :/ Baš su me zanimali Garnier butteri i, sad kad si ih pohvalia, definitivno kupujem :) Koji si ti koristila?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. eto vidiš kao se svi razlikujemo..to je ona činjenica-moraš isprobati da vidiš da li ti paše..žao mi je što nije za tebe :/ Butter mi je odličan, dugo traje, dovoljna je mala količina i kosa mi je bujnija i nekako njegovanija, manje se masti i napokon sam došla do 4 dana nepranja kose, inače sam prala svaki drugi dan.. ovaj koji ja imam je od avokada i shea maslaca, te suptilan je, miris će se nakon pranja izgubiti..nadam se da će ti se svidjeti :)

      Izbriši
  4. Uf imamo dosta istih proizvoda, tj. imale smo :D
    One koje imam i kojima sam oduševljena: Balea gel za umivanje (piling), aqua serum i univerzalna kremica :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da su ovi proizvodi nekakvi klasici među blogericama, većina ih je isprobala i recenzirala..Inače sam jako zadovoljna Baleinim proizvodima, među jeftinijima su, a dovoljno kvalitetni da se opet kupe. Sve mi je ok, samo me serum nije oduševio. Njega jedinog neću ponovno kupiti :/ a jadan -lol

      Izbriši
  5. Stvaarno se puno toga potrosilo :-) balein piling i kremicu defnitivo kupujem nakon ovakve recenzije, a mozda i ovaj essence lak. Super post ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ljeto me prisililo :DD piling i kremica su uistinu kvalitetni i dosta ljudi se slaže sa time, ali znaš onu-ako meni paše ne znači da će i tebi, sve se mora isprobati da bi našli ono što nam odgovara..znaš i sama po satin mauve-u :) ali ja se nadam, a i mislim da će ti pasati :) essence ulje je ok, ja sam uvjerena da djeluje, samo je bitna rutina i učestalost te rutine :)

      Izbriši
  6. jep, ovo ljeto smo se svi tuširali češće no obično hehe
    još nisam nabavila tu baleinu retro kremicu, kad uđem u dm i vidim dekorativu izbezumim se pa zaboravim na preparativu ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahhaa, baš :)
      dekorativa mi je bila čest problem, ali više nemam toliku potrebu za njom,
      ne bum nikad potrošila ni ovo što imam :D

      Izbriši
  7. Jako volim te Oriflame tuševe, imam sve 4 nijanse. Ja sam ih kupila kad su bili 30ak kn i to se definitvno isplati

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e baš mi je drago da ih je još netko registrirao :)
      i meni su fakat odlični, te jednostavni za nanošenje..
      tak neku akciju čekam, 30 kn je ok, dugo mi je trajao

      Izbriši
  8. Ja sam si sad baš ugrabila ovaj Oriflame tuš za 28 kn na akciji :D Još uvijek ga nisam poslikala niti isprobala, ali sa onom prijašnjom verzijom imam dobra iskustva, tako da ništa manje ne očekujem i od ove verzije :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. to je odlična akcija, kako sam to propustila?? :/ tuš mi je baš dobar te imam u planu probati i u nekoj drugoj nijansi :) iščekujem tvoju recenziju :D

      Izbriši
  9. Baš sam i ja "potrošila" tu Essence maskaru, Balea umivalicu i aqua serum. Svo troje ponovno kupujem. Jeftini, a odlični. Čini mi se da si u tekstu pisala o Palmolive gelu za tuširanje, a na slici je šampon. Možda griješim :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne, totalno si u pravu i hvala ti na komentaru.. :) ni sama više ne znam što sam potrošila, budući da su slike za emptie post davno poslikane, već zaboravim što se potrošilo, pa sam vjerojatno odmah pomislila na gel za tuširanje kada sam vidjela palmolive :) moram korigirati tekst :D I slažem se za umivalicu 100%

      Izbriši
  10. Baš ću morati isprobati ovo essence ulje :) nokti su mi u super stanju ali dodatna hidratacija nije na odmet

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isprobaj, jeftino je, miriši lijepo, brzo se upije, i uz dobru rutinu pomaže oporavku noktiju :D ja zadovoljna :)

      Izbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images