Giordani Gold Jewel ruž i olovka za usne

ponedjeljak, lipnja 22, 2015


U zadnjem new-in postu ste izrazili želju da biste malo detaljnije vidjeli dva određena proizvoda iz Oriflame kataloga.
U njihovom zadnjem katalogu, bila je akcija koju nisam mogla propustiti. Uz ruž za usne je dolazila i olovka za trostruko nižu cijenu nego što je inače, o tome malo kasnije u tekstu.



Ruž koji sam izabrala je iz Jewel kolekcije čije pakiranje je jednostavno savršeno i profinjeno.
Ruž dolazi u crno-zlatnom kartonskom pakiranju. A samo pakiranje ruža je zlatne boje.
Na kutijici su otiskani sastojci ruža je njegova gramaža, a to su 4 grama.


Na vrhu ruža je odštampan GG logo, 


a na dnu se nalazi etiketa sa nijansom ruža koja je Dusky Nude.


Dusky nude je boja kože s malom naznakom rozog pigmenta. Tekstura ruža je ultra kremasta i mekana. Imam osjećaj da na usnama ne nosim ruž nego labelo, i to mi se iznimno sviđa za ove ljetne dane. 


Pigmentacija samog ruža je solidna. Često mi se učini da nije dovoljna, a onda se sjetim da je nijansa jednostavno takva da se stopi sa bojom usana i postane neupadna. Trajnost ruža nije duga, izdrži mi možda sat vremena ako ništa ne pijem. Ako vam ne smeta kratka trajnost, slobodno probajte ove ruževe jer su toliko nježni i podatni, i lijepi i sofisticirani da me oči bole od ljepote samo kad gledam pakiranje. Što da vam kažem, I'm a sucker for packaging.


Olovka za usne isto, kao i ruž, dolazi u krasnom i luksuznom pakiranju. 
Kartonsko pakiranje je jednako kao i kod ruža. 
Težina olovke je 1,6 grama.


Naziv nijanse je jednostavan- Nude.
Klasična smeđa. Ništa posebna, ali trajnost joj je jako dobra, kao i pigmentacija.
Tekstura više vuče na kremastiju nego mat, i lako se nanosi na usne, te ono najbitnije-ne urezuje se u linije usana. 


Olovka za usne ima dva kraja. Na jednom je nijansa, a na drugom je kistić za usne i oba dijela imaju svoje poklopce.



Ovdje možete pogledati swatch proizvoda, od lijevo na desno idu ruž pa olovka.


Ove proizvode, kao što sam navela, možete naći u Oriflame katalozima. Cijena ruža (prošli katalog, ali ona često varira, pa ga nekad možete naći za nižu, a nekad za skuplju cijenu) je 69,90 kn. Cijena olovke za usne je inače 47,90 kn, a ja sam ju dobila za 29,90 kn kao dio seta (ruž+olovka).


Kako vam se sviđaju ovi proizvodi?
Jeste li probali koje GG proizvode?
I što kažete na pakiranje?

Do sljedećeg posta, 
Kissi kissi
G

P.S. Ako se već niste prijavili, u tijeku je Oriflame darivanje, prijaviti se možete-OVDJE.



You Might Also Like

10 komentari

  1. Nijansa ruža je predivna, žao mi je samo što nije malo bolje pigmentiran

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, nažalost :/ , ali usprkos tome, krasan je za svakodnevnu uporabu :)

      Izbriši
  2. Nijansa i olovke i ruža je diivna, totalno nudači po mom ukusu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. drago mi je :) i sama ću recimo radije uzeti nudač nego boje :)

      Izbriši
  3. kako ruž lijepo i luksuzno izgleda :D a boja je za svaki dan :D vjerujem da će biti voljena :D
    olovku bi nosila iz neki smeđi smokey na očima :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. omg pakiranje je divota :D i boju koristim svakodnevno :) taman za no-makeup makeup :)

      Izbriši
  4. Ruz i sama ambalaza su prekrasni, steta sto nije vise pigmentiran. Ali za svaki dan ce biti odlican. Olivke prije nisam kupovala sve dok nisam otkrila Essence longlasting olovke, pa sam trenutno njima zaludena. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. baš, za svaki dan je super :) imala sam ja i prije nešto olovki, ali nisu bile baš voljene, do essence-ovih..od tada ih nosim čak i same :)

      Izbriši
  5. I ja sam sucker na pakiranje. :D Baš je krasno, al nekako to nije moja nijansa, ne dopadaju mi se takve...lijepo da si se ti složila s njom. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) mrzim tu slabost, ali eto, kak ću kad vidim krasnu stvar-odbiti :)) hihihi, znaš da sam ja sucker za nudaćima i naravno da smo se lijepo složili :)

      Izbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images