Sisterhood of the world Bloggers award

nedjelja, kolovoza 23, 2015


Prije svega pravila:

1. Lajkati blog koji vas je nominirao
2.Staviti Award logo na blog.
3. Odgovoriti na pitanja koja su postavljena
4. Postaviti deset novih pitanja
5. Nominirati pet blogerica


Vrijeme je za ono što najviše volim tipkati i što obožavam čitati... It's tag time!
Zahvaljujem preslatkoj zločestoći sa Mean Green Queen bloga, Marija's Secret Place i Lipglossanatomy koje su me nominirale i zadale mnogo pitanja.
Pa krenimo na tipkanje...



1. MEAN GREEN QUEEN je postavila sljedeća pitanja:

1. Imate li kakve sitne užitke, osim kozmetike naravno, koje si s vremena na vrijeme priuštite?
* U kući imam jedan mali prostor koji ću pretvoriti u svoju knjižnicu. Imat ću police za knjige, koju sliku, fotelju i stolić. To će biti mala oaza mira. Kako mi je to plan, s vremena na vrijeme si kupim koju knjigu. Sve i jedna knjiga je promišljeno kupljena, i sve su to bezvremenski klasici.
Vjerojatno će jednog dana moja djeca moći zaći u tu knjižnicu i čitati knjigu koju imaju za lektiru. To mi je cilj, a i miris tek kupljene knjige je fantastičan.

2. Koji je za vas posao iz snova i čime se bavite, osim bloganjem?
* Toliko sam toga u životu željela raditi i baviti se i naučiti...uf. željela sam biti astronaut, manekenka, doktor..a postah porezni pravnik. Da li se želim baviti time? Ne. Ono što sam u svojih 26 godina naučila je da nas naš posao ne definira. Ne živimo da bismo radili, trebali bi raditi da dobijemo novce s kojima bismo mogli živjeti kako zaslužujemo. Treba istraživati, učiti, putovati i biti sretan, a ne da nam se dan izgubi u papirima, obavezama i rokovima. Nema savršenog posla i 90% ljudi mrzi svoj posao. Ako mislite da vi imate najgoru ekipu i šefove, varate se jer skoro ih svi imamo. :) Samo se sjetite kada vam je najgore da to radite s nekim ciljem. Bio to novi auto, kuća, fasada, namještaj, luksuzno putovanje. Cilj je nešto što ćete ostavariti s tim novcima. Nije uzalud. 
I više nemam idealnog posla iz snova, samo mi je bitno da radim i da si mogu ostvariti sve što mi srce poželi.

3. U kojem razoblju ( mislim na godine i stoljeća ) bi voljele da ste rođene?
* Bilo kada osim u ovom. :) Haha. Šalim se. Naše vrijeme ima jednu veliku prednost-internet! 
A ta prednost, iako je dobra, nosi i svoje negativne strane. Mislim da su me se najviše dojmile 
1920-e. Moda je bila fenomenalna, i totalno se mogu zamisliti na Great Gatsby patiju. 

4. Najljepša destinacija koju ste do sad posjetile?
* Moram priznati da sam dosta putovala, ali ima još toliko mjesta na listi da se pribojavam da neću uspjeti sve obići.  Svako mjesto je specifično na svoj način, ali ipak bih posebno izdvojila Monaco, Budimpeštu, Veronu, Velenje, Cannes i Barcelonu.

5. Jeste li više tip za ruževe ili lakove za nokte?
* Ovo mi je teško pitanje budući da od proizvoda za usne najviše nosim balzame, a lak za nokte ne nosim na poslu. Tak da... stvarno ne znam. Mislim da sam tip za oboje. 
BTW, vaga sam i općenito je poznato da sam jako neodlučna kada mi je nekakav izbor postavljen.

6. Napišite barem jednu stvar koja vas je danas razveselila i potaknula na osmijeh.
* Muž me nasmije svakakvim bedastoćama milijun puta dnevno, ali ono što sam posebno zapamtila je da sam danas gledala fotke na mobitelu i našla svoja dva peseka u odličnim pozama. Oni ne uvijk razvesele.

7. Kaj mislite o debelim instagram obrvama, jesu li too much ili on fleek?
* Osobno su mi too much. Ali tko voli neka izvoli.


8. Evo vam tisuću eura, kaj ćete uraditi s njima?
* Definitivno ubrzati proces opremanja i sastavljanja knjižnice te konačno završila sa uređenjem svoje makeup sobe. Ako bi šta love ostalo, otišla bih u Rimske toplice u Sloveniju. Hell yea!

9. Haljina ili hlače?
* Hlače, naravno. Zar to nije i poanta ovog taga!!!!


Ne moraš ni pitati. ;) Inače sam malo Tom boy i ne osjećam se ugodno u suknjama i haljinama. 

10. Najdraže sezonsko voće/povrće?
* Mogla bih do kraja života jesti samo paprike i paradajz, a i svježi krastavci dobro dođu. Što se voća tiče, patim na kruške. ( I hvala ti, sad mi sline cure)

2. MARIJA'S SECRET PLACE je pitala sljedeća pitanja:

1. Kada bi morala izabrati jedan makeup proizvod koji smiješ koristiti do kraja života, koji bi to proizvod bio?
* Prije cirka godinu do dvije bih sigurno odgovorila-maskara! A sada.... budući da starim, radim svaki dan, cugam kavu k'o luda, sada ipak biram korektor. I mora biti fakin najbolji korektor na svijetu budući da bih se odrekla maskare zbog njega.

2. Koja ti je trenutno najveća želja?
* Godišnji je gotov, krenula sam na posao. I najveća želja mi je ostati staložena i mirna te nedopustiti da me se isprovocira. Jer sve negativno na poslu se, htjeli-ne htjeli, reflektira na privatni život. A želim svoju privatnost staloženu, sretan i zdrav život koji ne dopušta negativnosti unutra. To mi je najveća želja-raditi da mogu sa zadovoljstvom živjeti. Jer moj posao nisam ja. Ja sam puno više od toga.

3. Da moraš birati između ljubavi i karijere poznate i uspješne beauty blogerice, što bi izabrala?
* Fuck the money and success if all you have is emptiness! Naravno da bih uvijek prvo izabrala ljubav. <3

4. Koji je najgori makeup proizvod koji si ikad koristila?
*Draga Marija, stvarno ti ne zna odgovor na ovo pitanje. Bilo je loših proizvoda, to je sigurno. Ali to je slično bivšim vezama. Na početku se sjećaš kako je proizvod bio grozan, a kasnije totalno zaboraviš na njega. :) 

5. Štikle ili tenisice?
*Tenisice- Tom boy never sleeps! :)



6. Koliko si visoka?
Ovo je sramota za reći-ali nemam pojma. Mislim da sam se mjerila prije nekih 7-8 godina i koliko se sjećam, visoka sam 168 cm. Brijem da je to istina. 
Još jedna zanimljiva činjenica o meni-ne znam koliko imam kilograma, nikad se ne vagam (a vaga sam po horoskopu-lol).

7. Da li si više jutarnji ili večernji tip?
* Ovisi. Kada sam slobodna obožavam večeri. Volim sjediti po mraku na terasi zaogrnuta dekicom i ispijati čaj. Kada moram raditi, preferiram vrijeme od 5 do pola 7 ujutro dok nema gužve i dok svi spavaju, a ti fino šetaš ulicom, pozdraviš koju mačku i udišeš svježi hladan zrak. Neprocjenjivo.

8. Bez čega ne izlaziš iz kuće?
Definitivno ne izlazim bez odjeće! :)

9. Koji su tvoji najdraži makeup brendovi? Nabroji njih 5.
*Max Factor, Bourjois, Chanel, Essence/Catrice i Golden Rose.
Eto, nabrojala njih 5. :)

10. Bez kojeg se makeup 'alata' ne bi mogla našminkati?
*Definitvno se bez ruku ne bi mogla našminkati. Savršen alat. :) Šalim se. Ne mogu bez eyeliner kista. Genijalan alat.


3. LIPGLOSSANATOMY želi znati:

1. Koje Youtubere gledate van beauty zajednice?
* Tipkala sam nedavno POST o njima, pa u njemu možete vidjeti sve kanale koje volim škicnuti. 

2. Što radite kako bi se održale fit kada imate zgusnut raspored?
* Ja sam konstantno u pokretu. Svaki dan. Više žudim za ljenčarenjem i prežeravanjem. :) 
Da je situacija takva da se trebam održati fit, vjerojatno bih pazila na količinu obroka kojih unosim, ubacila bih više limuna i zobi u prehranu, te potrudila bih se često šetati pse, točnije pustiti njih da šetaju mene. Najlakša i najzdravija vježba. 

3. Vaš omiljeni parfem i zašto?
* Jedan jedini- Bvlgari Omnia Amethyste.
Zato što je savršenstvo. Tako želim mirisati kada se probudim i tako želim mirisati kada liježem u krevet. 


4. Što je najromantičnije što je neko napravio za vas?
* Uh, mnogo je uspomena i lijepih sjećanja. Navesti samo jedan događaj bi bio grijeh...ali, najdraže mi je prvo putovanje koje je moj muž organizirao. Iako sam tada bila bolesna i mrzovoljna k'o pas u Budimpešti, on se potrudio da to bude jako lijepo. <3

5. Navedite svoj jedan porok (beauty ili in general).
* Imam mali milijun poroka, hahaha...a jedan od njih su shiny things. Želim sklad, jednostavnost i minimalizam...a onda ugledam kričavu lampu sa cirkonima (samo navodim kao primjer, takvu lampu nikad nisam vidjela, ako vi jeste-javite mi) i to je nešto najsavršenije što su moje oči ikad vidjele i moram ju imati. Onda ju kupim pa se nakon nekog vremena pitam-koji kurac se tu dogodio (pardon on my french). Uglavnom, nagomilavanje nepotrebnih stvari je loše, iako me na trenutak učine neizmjerno sretnom.

6. Jeste probale novu strobing tehniku i što mislite o njoj?
* Nisam, niti planiram. Smatram da je to glupost. Konturiranje barem ima nekakvog smisla. Nemam nikakvu želju izgledati kao disko kugla/sunce/mjesečina/stardust. 

7. Srebrni ili zlatni nakit i zašto?
* Ovisno o sezoni (srebro zimi, zlato ljeti) i o tome kako se osjećam u trenutku spremanja. Malo više naginjem srebru zato što mi je elegantnije i profinjenije, dok sa zlatom moram paziti i minimalizirati da ne izgleda kičasto (cuz I'm a gipsy).

8. Kako bi opisale svoj stil?
*Nikako. Još uvijek tražim svoj stil. Sada je dosta casual, a željela bih da malo više naginje na ženstveniji i profinjeniji. Godine me sustižu i ne želim furati npr. grunge do 30-e. 

9. U kojem bi povijesnom periodu voljele živjeti  i zašto?
* Oduvijek me fascinirao Egipat, tako da bih voljela živjeti za vrijeme bilo koje njihove dinastije. A što se tiče nekih određenih godina voljela bih škicnuti u 1920-u i uživati u modi. 


10. Što bi napravile da osvojite Euro Jackpot?
Umrla od šoka. Lol. Ono što sam odgovorila Mean Green Queen na 8. pitanje i još puno puno toga. Najviše bih putovala.

***

Omg, napokon završih tipkanje ovog posta. Ovo je trajalo čitavo vječnost i već me prsti bole. Ali nema veze, bilo je jako zabavno. Baš sam se veselila odgovarajući na vaša pitanja i još jednom vam se želim zahvaliti na nominacijama.

Drage moje, nadam se da vam se odgovori sviđaju.
Dok sam ja ovo natipkala, sve koje sam željela nominirati su već izbacili postove i videa.
Pa ja nominiram Vas čitatelje i sve blogerice koje požele odgovoriti na pitanja.
Ne morate imati blog da biste pisali ovaj post, svoje odgovore ostavite u komentarima.

Pitanja:
1. Zašto čitate blogove o dekorativi i preparativi?
2. Odigrajte kviz OVDJE pa mi javite koja je vaša Spirit životinja. Moj je medvjed :)
3. Vaša omiljena serija iz djetinjstva (ako su meksičke još bolje, dajte da se malo smijemo)?. Moja je     bila Otimačica. Hahaha.
4. Vino ili pivo?
5. Ste mamina kćer ili tatin sin?
6. Omiljeni brend ruževa? 
7. Kada upalite laptop/kompjuter/tablet/mobitel (huh, žudim za jednostavnijim vremenima) što prvo       odete provjeriti?
8. Da li biste željele svoji hobi bloganja pretvoriti u profesiju kada YT "dođe" u Hrvatsku? Tj, kada         YT bude plaćao za videa i preglede.
9. S kojom blogericom biste željele popiti kavu i pričati o malim ženskim stvarima?
10. Smatrate li se sretnom osobom?Ako ne, što vam nedostaje da biste se tako smatrali?

Veselim se vašim odgovorima. 

Do nekog sljedećeg tipkanja, 
Kissi kissi G





















You Might Also Like

4 komentari

  1. Evo, s obzirom da je moj samostalni blog još nova stvar, tek tjedan dana puni, iskoristit ću priliku što si nominirala sve koje žele :D pa ću te spomenuti u članku kao izvor nominacije, sutra na chictips1.blogspot.com :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlično :) slobodno tipkaj, baš me zanimaju odgovori pa ću škicnuti sutra :D

      Izbriši
    2. Članak je upravo objavljen pa škicni kad stigneš. Hvala na pozivu koji me uključivao (kao i ostale), baš sam se zabavila pišući.

      Izbriši
    3. već jesam, a bome sam i ja odgovorila na tvoja pitanja :D

      Izbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images