Nivea gelovi za tuširanje (grupna recenzija)

ponedjeljak, listopada 22, 2018

Kada govorimo o gelovima za tuširanje imam osjećaj da većina žena na policama prvo uoči klasike među tom grupom proizvoda. Pod klasike i neku vječnu kvalitetu smatram Niveu, Dove i Palmolive. Danas, na našu radost, imamo širok spektar brendova koji proizvode gelove za tuširanje i možemo testirati do mile volje što god poželimo. Ali vjerojatno i vi, poput mene, se često volite vratiti na provjerene proizvode koje ste koristile. Ja se sjećam svog prvog upoznavanja konkretno sa Niveom, čije tuširalice ću vam pokazati malo niže u postu. Moja mama je prije dvadeset i kusur godina doma imala malo blago plavih limenih kutijica Nivea "plave" kreme za lice. Taj miris je nešto što vam se vječno ureže u pamćenje te kao bloger se nadam da će moja kćer isto uz djetinjstvo vezati neki određeni miris ili proizvod koji je mama koristila dok je ona bila mala. Da ne duljim previše sa uvodom, Nivea gelove za tuširanje osobno jako volim te sam sa Notina naručila hrpu njih. Ukoliko vas zanima koji su to gelovi, nastavite čitati. 


Nivea Creme sensitive kremasti gel za osjetljivu kožu dolazi u klasičnom pakiranju za koji vjerujem da je poznat svima (250ml). Gel je kremaste teksture. Miris mu je vrlo blag i osjeti se kamilica koju osobno obožavam u pozvodima jer mi pružaju neki umirujući učinak. Dovoljno je malo gela za maksimalnu količinu sapunice koja lijepo čisti kožu i lagano se ispire. Koža nakon tuširanja ostaje mekana pa nema potrebe za korištenjem losiona, ukoliko to sami inače ne volite prakticirati. 
Nivea Care&Cocoa gel za tuširanje (250ml) je teksturom, načinom nanošenja, čišćenja identičan sensitive gelu za tuširanje. Jednako njeguju i čiste kožu. Jedina razlika je naravno miris. Ovaj gel sadrži cocoa butter pa zbog toga miriše upravo poput kakaa. Stvarno pruža bogat miris koji potraje neko vrijeme nakon tuširanja. Meni je idealan za ovo sada hladnije razdoblje kada si želite pružiti lijepu kupku, obući svoju najudobniju pidžamu, umotati se u dekicu i popiti vruću čokoladu. 


Nivea Care&Roses njegujući gel za tuširanje (250ml) je namijenjen svim tipovima kože. Tekstura mu je gelasta te se lako razmazuje. Kao i svi Nivea gelovi, odlično čisti kožu i ne ostavlja ju suhom. Sadrži bademovo mlijeko i ima suptilan miris ruže. Miris nije jako primjetan i smatram da bi se svima svidio. 
Nivea Men Protect&Care gel za tuširanje 3 u 1 (500ml) je višenamjenski proizvod koji vaša bolja polovica može koristiti za pranje tijela, lica i kose. Namijen je svim tipovima kože i kose. Moj suprug ga koristi samo u svrhu tuširanja. Gelaste je teksture i ugodnog "muškog mirisa". O ovom gelu on kaže da se ne usmrdi od njega. Eto, to je njegova recenzija proizvoda (haha). Ako se on ne usmrdi od njega, budući da je stalno u pokretu, to je znak da je gel odličan. Pa ukoliko i vaše bolje polovice vole ovakvu vrstu 3 u 1 proizvoda, kupite mu ga pa neka miriši čisto. 


Nivea Intimo Fresh emulzija za intimnu higijenu (250ml) ima gelastu teksturu. Sadrži aloe veru& lactic acid. Ima vrlo svjež i blagi skoro neprimjetni miris. Čisti intimno područje i ostavlja osjećaj svježine. Nije mi uzrokovao nikakve iritacije i definitivno ću ponoviti kupnju kada potrošim ovo pakiranje. 
Nivea Silk Mousse Raspberry Rhubarb pjena za tuširanje i njegu (200ml) je odlična za ljetna razdoblja kada vam treba instant osjećaj svježine. Lagana pjenasta tekstura se jednostavno nanosi i dovoljno je malo proizvoda za dovoljnu količinu sapunice potrebne za tuširanje. Lagano se ispire i ostavlja kožu mekanom. Ono što mi je posebno odlično kod ovog proizvoda je miris kupina koji se zadrži na koži neko vrijeme nakon tuširanja. Ukoliko ste ljubitelj ovih pjenastih tuširalica definitvno isprobajte. 


Nivea Creme Care kremasti gel za tuširanje (50ml) sam naručila u ovom malom (travel size) pakiranju striktno za rodilište. Smatram da će mi količinski biti dovoljan za dva, tri tuširanja i da u torbi ne teglim hrpu proizvoda. Miris ovog gela je identičan famoznoj plavoj kremici koju sam vam spominjela na početku ovog posta i naravno da sam oduševljena njime. Izgleda da ću prenositi klasiku svome djetetu od prvog dana. 
Nivea Hairmilk njegujući šampon za nježnu kosu sam isto namienila za rodilište (50ml) iz razloga što sam ga prije već koristila i znam da mi kosu ostavlja dovoljno mekanom da mi regenerator nije ni potreban. Odlično će doći u bolnici jer kao što sam rekla, ne da mi se tegliti sto bočica za par dana. Za te svrhe, ove manje veličine proizvoda odlično mogu poslužiti. 


I za kraj vam ostavljam sliku swatcheva svih gelova da možete vidjeti teksture ukoliko vas to zanima. S lijeva na desno: Sensitive, Cocoa, Roses, Men Protect i Mousse.


Za sam kraj ovog grupnog posta vam želim reći da još uvijek nisam naišla na loš proizvod iz Nivea radionice. Oni su već dugi niz godina vjerni svojoj tradiciji i kvaliteti. Ukoliko vam se nekad jednostavno ne da isprobavati i testirati neke nove brendove, znate sa sigurnoću koji vas brend neće iznevjeriti.

Volite li inače Nivea proizvode i koliko ih često koristite u svom kućanstvu?
Kissi kissi 
G



*PR PROIZVOD

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images