Ziaja kozmetika (grupna recenzija)

petak, siječnja 18, 2019

U zadnje vrijeme volim testirati grupu proizvoda određenog brenda i provjeriti koji su proizvdi odlični a koji samo solidni. Zahvaljujući Notinu već ste mogle vidjeti post o grupnoj recenziji Nivea proizvoda, a danas vam donosim svoje dojmove o Ziaji.



Za vrijeme prošlih blagdana sam iskoristila odlične akcije na kozmetičke setove. Prvi set je set vrlo popularnih proizvoda od kozjeg mlijeka i sadrži kremu za ruke, dnevnu i noćnu kremu za lice. Nešto detaljnije o proizvodima možete vidjeti na linku OVDJE


Kozmetički set dolazi u krasno zapakiranoj kutijici. Prezentacija kupcu je odlična. Ujedno smatram da su ovakvi setovi divan poklon bilo kome za neke prigode. Krema za ruke dolazi u tubici. Tekstura joj je gusta, lako se razmazuje, ne ostavlja masan trag. Dobro njeguje ruke. Odlična je za zimsko razdoblje kada nam je potrebno nešto više njege za kožu ruku zbog utjecaja hladnog vremena. 


Kreme za lice od kozjeg mlijeka ste vjerojatno svi isprobali. Bile su jako popularne kada je Ziaja tek stigla na naše tržište. Koristila sam ih prije tri, četiri godine i ostale su mi u dobrom sjećanju što sam se sada i podsjetila. kreme imaju gustu, ali laganu teksturu. Vrlo su bogate. Lako se razmazuju i brzo upijaju u kožu. Za ovo malo vremena što ih koristim nisam primjetila nikakve iritacije ili isušivanje kože. Ako se to promijeni, obavijestit ću vas. Inače, kreme imaju divan miris. Vjerujem da će vam se sviđati. 


Drugi set koji sam si naručila sadrži šampon i ulje za kosu. Riječ je o Ziaja Argan Oil liniji. Kao i prvi set, i ovaj je krasno pakiran i prezentiran. Ne znam za vas, ali ja obožavam dobar ulov koji sadrži više od jednog proizvoda za povoljnu cijenu. Usput, takvih povoljnih i kvalitetnih setova na Notinu imate pregršt pa slobodno uživajte u svom ekonomičnom šopingu.  


Smoothing šampon (300 ml) koji sadrži agranovo ulje i ulje kamelije sam isprobala svega par puta. Željela sam da vam ovu recenziju prenesem u ovom mjesecu pa mi nemojte zamjeriti što jedan proizvod nije dosta dugo testiran. Unatoč tome, moji početni utisci su pozitivni. Šampon mi nije uzrokovao perut i nije ostavio kosu isušenom poput slame. To mi je ujedno i najbitnije kada su šamponi u pitanju. Također, šampon ujedno i regenerira kosu i pruža joj termalnu protekciju. Miris mu je odličan, kao da ste oprali kosu u salonu. 


Što se tiče ulja za kosu iste linije ono  mi je definitivno najdraži proizvod iz cijele ove Ziaja postave. Miris mu je fantastičan, zadrži se danima na kosi. Ulje se nanosi na mokru ili prosušenu kosu. Ne ostavlja masan trag niti rezance na kosi. Krasno njeguje vrhove i kosu čini općenito sjajnom. Odličan, odličan proizvod. Imate moje tople preporuke. 


Osim ova dva seta proizvoda, odlučila sam se podsjetiti kakvi su gelovi za tuširanje. Prije sam puno koristila sve gelove izuev fruity linije, tako da sam se sada opskrbila sa čak tri mirisa. 


Blueberry & Currant (500 ml) je voćni gel za tuširanje na bazi ekstrakta od borovnice i ribizla. Sadrži provit kao i idući gelovi. Jednostavno se nanosi i ispire. Ne isušuje kožu. Miris mu se zadrži do par sati poslije tuširanja. Kao i drugi fruity gelovi, smatram da su odlični za ljetno razdoblje kada vam treba više osvježenja.


Cranberry & wild strawberry (500 ml) sadrži ekstrakt brusnice i  divlje jagode. Vrlo je lagan i osvježavajući. Miris mu se zadrži do par sati poslije tuširanja. Ne isušuje kožu, hidratizira ju. 


Peach & Pear (500 ml) sadrži ekstrakt breskve i kruške. Meni je osobno ovo gel za tuširanje sa najdivnijim mirisom. Miriše po kasnom ljetu. Ne isušuje kožu.
Svi fruity gelovi za tuširanje su vrlo povoljni s obzirom na cijenu i kvalitetu. Ukoliko još uvijek niste niti jedan isprobali, preporučujuem da krenete sa peach&pear gelom. Također, smatram da su pogodniji za ljetno razdoblje jer ujedno osvježavaju  što će nam dobro doći kada temperature budu nešto veće.


Zadnji proizvod koji vam imam za pokazati je Intimate wash gel od kamilice sa umirujućim efektom. Isprobala sam dosta tuširalica za intimno područje i ova za sada spada u rang onih sa kojima sam zadovoljna. Gel dolazi u ogromnoj bočici od 500 ml i vjerujem da će mi dugo potrajati. Odlično čisti, blag je za intimno područje, umiruje te ima krasan blagi miris kamilice. Vrlo dobar proizvod.


Jeste li isprobale išta od spomenutog?
Imate li koji Ziaja proizvod za preporučiti?
Kissi kissi
G




*PR PROIZVOD

You Might Also Like

2 komentari

  1. Gelovi za tuširanje mi izgledaju preslatko, njihove losione za tijelo sam jako voljela prije i moram pohvaliti njihovu sensitive skin micelarnu koja je oodlična. S druge pak strane njihove kreme za lice zaobilazim u širokom luku zbog formaldehida kojeg imaju u sastavu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Preporučujem Acai Berry liniju posebno mousse za tijelo

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images