Maybelline SuperStay matte ink i color sensational ruževi

četvrtak, prosinca 20, 2018


Ho ho ho drage moje! Veselite li se nadolazećim blagdanima poput mene? Nadam se da pripremate poklone za svoje najmilije i da vam ne manjka ideja. U slučaju da pak ne znate što pokloniti svojoj curi/dečku/mami/prijateljici, imam za vas odličan prijedlog gdje kupovati a da uopće ne izađete iz svog toplog doma. Naravno, pričamo o Notinu jer na njihovoj stranici možete naći pregršt kozmetičkih brendova i uživati u raznolikoj ponudi. 


Nedavno je i meni stigla moja narudžba Maybelline ruževa zapakirana u prekrasno poklon pakiranje. Pa prilikom vaše narudžbe možete svoje najmilije obradovati odličnim proizvodima zapakiranim u krasno poklon pakiranje (cijena poklon pakiranja je 44 kune, u košarici kliknete na tu opciju te samo izaberete željeno poklon pakiranje i koje proizvode želite unutra). Mislim da nitko neće ostati ravnodušan na tako lijepo zapakiran poklon jer nisam ni ja. 
Više o poklon pakiranjima možete saznati na linku ovdje.


Za ove blagdane sam odlučila napokon isprobati nešto više nijansi famoznih Maybelline SUPERSTAY MATTE INK  tekućih ruževa za usne. I odmah ću vam reći da sam se iznenadila samim nijansama jer su ispale malo tamnije nego što sam po samom izgledu pakiranja očekivala. To nije loše jer su nijanse uistinu divne i sasvim prikladne za ovo zimsko razdoblje, samo si imajte na umu tu činjenicu kada si budete naručivali nijanse jer ne mogu biti vjerne kao na slici. A sada se bacimo na moj izbor nijansi. 

80 RULER


Prva nijansa je broj 80- Ruler. Inače je nude nijansa sa malom primjesom crvene, iako tako ne djeluje na fotografijama.  O samom pakiranju ruževa je suvišno išta pisati jer sve to već znate i vidite same. No, ukoliko vas zanima aplikator, on je manji i spužvast te s njim nije teško nanositi ruž. Pimentacija je odlična. I više nego odlična. Usne prekriva u jednom sloju. Ruž nije ljepljiv, ne urezuje se u brazdice na usnama i ne isušuje ih. Ostavlja mat finiš kada se osuši. Također, ovo su najtrajniji tekući ruževi koje sam imala priliku isprobati. Preživjet će jelo i piće. Teže se skidaju sa usana, preporučujem vam vlažne maramice jer su najučinkovitije i najlakše skidaju ruž. 

115 FOUNDER


Founder je nijansa idealna za blagdansko razdoblje kada više naginjemo crvenkastim nijansama. Sve što sam vam prethodno navela za nijansu ruler stoji i za ovu. Samo ću vam još napomenuti da bi bilo pametno da koristite olovke za usne ukoliko imate problema sa "bojanjem unutar linija" jer se ruž teško briše i popravlja.


40 BELIEVER


Nijansa Believer mi je definitivno najljepša (tamno ljubičasta), ali je i najnezahvalnija za rad. Nijansa se ne nanosi ravnomjerno pa je potrebno nanijeti i drugi sloj da ujednači intenzitet na cijelim usnama. Također, ukoliko ne koristite olovku ruž će izgledati užasno na usnama (što možete vidjeti na slici). Nisam željela mijenjati sliku jer želim da znate što se dogodi kada u žurbi nanosite ovaj tip ruža. Ako maknemo na stranu neznanje aplikacije ruža i neravnomjerno nanošenje, nijansa ima sve kvalitete kao i prethodne. 

988 COLOR SENSATIONAL- BROWN SUGAR


Osim SuperStay ruževa naručila sam i jednu color sensational nijansu da razbijem monotoniju tekućih ruževa. Razlog zbog kojeg volim ove klasične mat ruževe je što su vrlo pigmentirani, ne isušuju i imaju solidan rok trajanja na usnama. Nijansa koju sam naručila je Brown sugar i idealna je tamna nude nijansa za svaki dan. 
Na slici ispod možete vidjeti swatcheve svih nijansi.


 Najbolji pokloni za sve na jednom mjestu – na Notinu!" 
I za kraj vam ostavljam par ideja za poklone koji su ujedno na mojoj božićnoj wish listi sa Notina. Sada je pravo vrijeme za uloviti odlične proizvode na akcijama i popustima:
NUXELANVINVERSACEMAC.

Što je na vašoj wish listi?
Kissi kissi 
G


*PR PROIZVODI


You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images