Sunday food special No2- Mac&Cheese

nedjelja, prosinca 14, 2014

Pozdrav lijepe moje. Nadam se da provodite odlično zadnji dan vikenda, da ste se odmorile, guštale i radile nešto i za sebe. Vremena za "me time" se uvijek mora naći. Moj ručak danas je bio ultra jednostavan i brz, a veoma zasitan i kaloričan. Upravo po mom guštu. Napominjem, svi recepti koje podijelim sa vama nisu klasični. Ja ništa ne radim po propisu, nego uvijek ubacim neku svoju glupost. Tako i ovo nije klasični Mac&cheese. Ovaj recept je prilagođen meni. I nadam se da ćete ga i vi prilagoditi sebi.
Za početak nam treba par sastojaka.

Inače za ovaj recept vam trebaju makaroni, ali sam se ja odlučila zelene široke rezance jer ih obožavam. Već sam recept prilagodila sebi,a nismo ni krenuli. Rezance stavite kuhati u posoljenu vodu.
Dok se rezanci kuhaju vi narežete slaninu ili špek na kockice, trakice, kako god vam se da.
Isto tako vam treba topljeni sir. Ja inače preferiram sir za pizzu, ali muž je kupio krivi u trgovini. 
Nije ni bitno koji je, bitno je da se fino rastopi. Cca 15-20 dkg će biti sasvim dovoljno. Kad ste to priredili, rezanci vam lagano omekšavaju u vodi. A vi se sad bacate na umak.
Maslac otopite na laganoj vatri. Ova dva mala su sasvim dovoljna, djeluje i jedan jednako dobro.
Kad se maslac otopi dodajte žličicu brašna, da umak dobije tu masu, težinu. Kad vam brašno lagano porumeni, dobije zlatnu boju, dodajte jedno ili dva vrhnja za kuhanje. Ono ovisi o količine tjestenine koju kuhate.

 I budući da nam se tjestenina skuhala u posoljenoj vodi, nju ćemo na trenutak ostaviti da se procijedi. A u umak sam dodala mrvicu vegete za svaki slučaj. Kad nam vrhnje krene lagano "ključati", dodamo sav onaj silni sir.
I malo to miješamo, cirka minutu, dvije da se sir rastopi i dobijemo onaj efekt pizza sira koji se razvlači na sve strane.
U vatrostalnu posudu prvo uspemo tjesteninu.
Dodamo sav silan špek. Budimo debeli zauvijek. :)
I na kraju uspemo naš sir-umak. I na sam vrh jela sam naribala malo suhog kravljeg sira jer sam ga imala. Vi ne morate. Ovo je vaš recept, prilagodite sastojke sebi. I kad je to sve spremno, ubacite u pećnicu da se zapeče nekih 10 minuta.
I to je sve. Manje od 20 minuta je potrebno za ovo jelo, više provedete čekajući da se zapeče u pećnici nego praveći. I zato dobar vam tek!
Ima još jedna opcija što se tiče ovakog tipa recepta, umjesto špeka sam jednom probala staviti kuhanu brokulu i mljeveno meso. I ta opcija je isto za prste polizati. Moj muž inače prezire svaku vrstu povrća pa sam prisiljena izmišljati svakave gluposti da mu zamaskiram i podvalim malo zelenila. 
Ovaj put mi se nije dalo peći mljeveno meso. Htjela sam brz i obilat ručak da ostatak dana mogu provesti radeći nešto što uistinu volim. Lol,koja kućanica. 
I za kraj, ispričavam se na mutnim slikama, ali fotkanje, kuhanje, rezanje, pranje suđa ne idu zajedno. 
Nadam se da ste proveli krasnu nedjelju jer sutra je opet fakin ponedjeljak. 
I još jedna slatka novost. Prije par tjedana je nađena ostavljena i smrznuta mala Nera. Moji roditelji su ju odlučili udomiti. I sad mi je drago vidjeti ju sitom, u toplom i totalno razmaženom. 
Pravi mali zvrk.
Do sljedećeg posta,
puno pozdrava vam šalje i Nera,
Kissi kissi 
G




You Might Also Like

8 komentari

  1. Super post, obožavam ovako fine i brze recepte :) I sve pohvale za udomljavanje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. joj i ja..trudim se što manje vremena provoditi u kuhinji,a da je muž sit i da imam vremena za sebe :) ma nera je krasna, kad ju se samo pogleda čovjek bi ju odmah uzeo, i zato mi ne ide u glavu kako ju je netko mogao samo tako ostavit :/

      Izbriši
  2. Super recept, I love green pasta! :D Iako bi izbacila slaninu, nisan 'od toga' :D Svaka čast na udomljavanju, Nera izgleda sritno i predivno. Šaljem joj 'češkanje iza uha i diranje njuškice' :D n_n

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni je zelena omiljena :D a slanina je radi mog muža mesoždera :)) lol.. ma nera je krasna i prpošna,te ti šalje ugriz jer je sad u toj fazi da sve čega se dohvati potrga xD

      Izbriši
  3. Mmm izgleda veoma ukusno :)

    http://doityourselflady23.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. isprobaj, sigurna sam da će ti se svidjeti.. :) uh,imaš hrpu diy..budem definitivno pogledala :)

    OdgovoriIzbriši
  5. kupila si me sa usvajanjem ulicnog psica.. :) zelim vam svima puno zdravlja i da zivite sto godina zbog toga ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. awww, hvala ti :) ma joj ja sam slaba na pse.. imamo zajedno sada četiri psa i nije mi dosta :D I zbog divnih želja pozdrave i puse ti šalju Loki (husky), Nera (nedefinirani mješanac), Gemo (njemački prepeličar) i As (jazavčar) <3

      Izbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images