"Potroši 6 do Božića" tag-update

ponedjeljak, prosinca 22, 2014

Pozdrav lijepe moje. Evo mene sa malim reportom. Budući da nas od Božića dijele tri dana, odlučila sam da je vrijeme za provjeriti kako je potrošnja zacrtanih proizvoda tekla. Neki su se proizvodi potrošili, neki nisu, a neki su iznenađujuće dospjeli u koš. Pa idemo pogledati što se tu sve našlo. Isto tako, umjesto da zasebno pišem post o drugim potrošenim proizvodima, odlučila sam i njih uključiti u ovaj post. Ako na slici bude proizvod koji nije bio u tag-u, naznačiti ću to u tekstu.
Ako ste pročitali moj post (a i ako niste) imala sam za cilj nešto više od 6 proizvoda potrošiti do Božića. Imala sam ih, točnije,12. I evo slikice kao podsjetnika.


U tag sam uključila: Pur Blanca parfem iz Avona, Avon senses gel za tuširanje, Oriflame kupku od čokolade, Oriflame Pure skin face wash, Oriflame Hair X ulje za kosu, Oriflame Swedish spa višenamjensko ulje, Gliss kur, Oriflame Love potion losion za tijelo, Colortrend puder u kamenu by Avon, Essence lipliner, Rival de Loop ruž za usne i CV young korektor. 
Uz slikice potrošenih proizvoda ću vam ujedno i ukratko napisati svoje mišljenje jer o većini njih nisam pisala recenzije. Pa za slučaj da nekoga zanima, da znate nešto više.


Prve potrošene stvari su Palmolive gel za tuširanje( nije bio u tag-u,potrošio se usputno), Avon senses gel za tuširanje i Oriflame Chocolate dream kupka. Gelovi za tuširanje se kod mene brzo troše. Volim ih mijenjati i isprobavati,a uvijek mi koji i muž ukrade. Sva tri gela/kupka su ok. I samo bih nadodala da Palmolive gelove mogu kupovati uvijek. Krasni su, i nakon njih uvijek mirišim čisto. Ovaj Avonov je prosječan, ništa specijalno, miris nije dugotrajan, ali ok za probati. Dok je ova Oriflameova kupka savršenstvo. Plivala sam u čokoladi. Od ova tri proizvoda,nju vam definitivno preporučujem.


Napokon potroših jedan parfem. Mislila sam da je to nemoguća misija, ali eto ostvarilo se. Svako jutro prije izlaska iz kuće, trudila sam se malo našpricati. Taj cilj imam i nadalje. Htjela bih par kataloških parfema koji su mi ostali, ubrzo iskoristiti. Jer svi znamo da oni brže ishlape, a bilo bi mi žao da propadnu. Kad ih već imam i kad sam već potrošila novce za njih, bome ima da ih iscrpim htjela ja to ili ne. Tako da je Pur Blanca u košu za smeće. Ugl, parfem nije ništa posebno, dosta je svježi, ne zadržava se duže od pol sata na koži i ne vrijedi 120,00 kn koliko mu zna biti cijena u katalogu. Barem meni ne vrijedi, ako se vama sviđa, super.


Potrošile su se i dvije maskare koje nisu bile dio tag-a. Avon Colortrend magic lift maskara i Oriflame Giordani Gold maskara. Više mi se svidjela GG maskara. Četkica je gušća i daje efekt velikih, debelih i dugačkih trepavica, dok je Avonova suptilnija, za everyday makeup routine. Sve u svemu, nisu loše.


CV Young korektor iz Mullera je isto završio u košu. Lako sam ga i brzo potrošila. Prekrivanje mu je solidno, idealno je za prištiće ili crvenilo. Tekstura je lagana. A da li bih ga ponovno kupila-sumnjam. Iako je napravio sve što je trebao napraviti,opet nije toliko poseban da bi samo njega koristila kad ima toliko drugih riba u moru. Hahaha. Ugl, korektori i ja samo u nekoj bajci. Još uvijek tražim jednog idealnog.


I evo nam sada dva prozvoda koja nisu bila u tag-u, a koja nisam ni potrošila. Essence lash and brow maskara i I <3 stage baza za sjenilo. O ovim sam proizodima pisala u postu "Proizvodi koji su me razočarali" pa nema smisla da se ponavljam. Iskreno, držala sam ih u ladici za slučaj da nekim čudom krenu neku funkciju izvršavati, ali ne, ništa. Maskara je čak poprimila čudan miris pa mislim da joj je istekao rok trajanja, a i bazu imam već duže vrijeme i to više nije sigurno za uporabu. P.S. Isprike za prljavo ogledalo u pozadini. LOL.


Love potion losion za tijelo by Oriflame (iz taga-a) je potrošeno. Lagan je, suptilnog mirisa, lijepo se upija u kožu. I tek sad kad sam ga potrošila i nemam ga više, mogu zaključiti da je to ok investicija. Losion stvarno nije loš, ako vam treba nešto lagano da štiti kožu na dnevnoj bazi.


Ova tri proizvoda su iz tag-a i sva tri su potrošena. Bravo ja! Prvo je Hair X(Oriflame) ulje za kosu sa arganovim uljem. I oduševljena sam ovim uljem. Miriši fenomenalno i popravilo mi je problem ispucanih vrhova. Svakako preporučujem i mislim da ću i sama ponoviti kupnju. Gliss kur je zakon, ali traje vječnost. Imala sam problema s tom bočicom. Nikad joj kraja. Vrlo učinkovit i ekonomičan proizvod. Već sam novi nabavila i sad sam mirna barem pola godine. I zadnji je Swedish spa ulje by Oriflame. S ovim proizvodom sa u love-hate odnosu. Izvanredno obavlja svoju funkciju, ali miris je nepodnošljiv. Barem meni. To ne znači da će i vama biti. Ako ste u potrazi za kvalitetnim višenamjenskim uljem za tijelo ovo je pravi odabir. Samo dišite na usta. :)


Također potroših i Colortrend translucent puder u kamenu iz Avona. Bio je u tag-u. Kao što vidite pri kraju sam ga malo "samljela" ne bi li ga iscrpila do kraja. I onda sam stala i pitala se-pa zašto to radim? Cilj sam ispunila, potrošila sam proizvod, ne moram hvatati zadnje atome proizvoda koji mi se uopće toliko ni ne sviđa. Puder je solidan, ništa spektakularan. Doduše, čak je i za nijasnu bio malo tamniji od moje boje kože. Ali eto, kad već imam te nepromišljene kupnje, morala sam nešto i početi trošiti. Mislim da ga neću ponovno kupiti. Ima puno boljih u kojima uživam.


Ova sljedeća tri proizvoda nisu bila u tag-u, oni su random potrošnja. Balea gel za tuširanje (da, trošim puno gelova) je iz limitirane kolekcije. Volim Baleine gelove, svaki je drugačiji, osvježavajući, a i obožavam šarolikost pakiranja. Također sam privela kraju Rosal aceton za nokte. Uklanjao je lak sa noktiju u samo jednom potezu, sasvim "normalan" aceton. Samo mi je imao prejak miris alkohola ili čega već. Svaki put kad bih otvorila bočicu, muž bi me pitao šta to smrdi. Heh. I zadnji proizvod je The one by Oriflame tekući korektor u boji nude pink. Ovo je isto bio sasvim solidan proizvod. Lagano se nanosio, solidno prekrivao, ali opet nedovoljno dobro za moje podočnjake. Ako vaše lice ne zahtjeva veliku količinu korektora ovo je dobar odabir za vas. Ja zahtjevam nešto ultra dobro sa ultra prekrivanjem. Još uvijek tražim dobar korektor. Imate li kakvih preporuka? Pretty pliz...


I sada slijede tag-neuspijesi. Kao što sam i  mislila, Essence lipliner mi je bio malo prevelik izazov za ovo kratko vrijeme. nisam ga uspjela dovršiti, ali dobra vijest je ta da ga polagano trošim. I nastavit ću ga trošiti dok ne ispari. I nisam uspjela potrošiti Rival de Loop ruž u nijansi Mademoiselle.Iskreno, nije mi se ni dalo mazuckat  njime. Nisam ljubitelj crvenih nijansi :O . Ali probati ću si dati truda, da ga uklopim u svoj Projekt 10 pan. Šteta da se baci kad sam blizu kraja.


I za kraj ovog posta, još jedan nepotrošeni proizvod. Oriflame Pure skin face wash. Ovaj je proizvod odličan. Dugo nisam naišla na ovako dobru umivalicu. S malom kapljicom gela (ovo će sad zvučati kao reklama za Jar) možete umiti vaše lice i u potpunosti skinuti sav makeup koji ste nosili. I upravo zato što je dovoljna jedna kap ove umivalice, djeluje mi kao vječnost ova potrošnja. No, mislim da ću za tjedan/dva biti gotova. 
I drage moje, možete se probuditi ako ste zaspale čitajući. Rezime ciljeva je- u tag-u je bilo 12 proizvoda,a potrošila sam 9. Uz tih 9, potrošila sam još random 6 proizvoda, a 2 proizvoda su otišla u koš radi isteka roka trajanja i nezadovoljstava obavljanja funkcije.
Kod mene se potrošilo/bacilo 17 proizvoda. I ta brojka nije loša za razdoblje od dva mjeseca i s obzirom da je ovo trebao biti izvorno "potroši 6" tag. A za ubuduće, u Projekt 10 pan prebacujem nepotrošene stvari iz ovog posta.
Nadam se da vam se ovaj post i zadnje stanje situacije s potrošnjom svidio. 
Do idućih izazova,
Kissi kissi 
G









You Might Also Like

12 komentari

  1. Svaka čast za puder :) Ja dekorativnu kozmetiku nikad ne uspijem potrošiti do kraja, uvijek mi prije prođe rok trajanja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti :) ja sam napravila taktiku-na stoliću držim makeup torbicu i u njoj svakodnevne proizvode, i samo njih trošim dok nešto što želim potrošiti ne bude gotovo :)

      Izbriši
  2. Svaka ti čast!!! Metodu sve u torbicu i na stol imam i ja :D!!! Nadam se da ću biti barem u pola uspješna u svom 10 pan projektu kao što si ti bila u ovom tagu!!! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) to s torbicom barem djeluje kod mene..doslovno se natjeram da svaki dan nešto nanesem i s vremenom će se potrošiti :) želim ti sreću sa trošenjem proizvoda i da ne doživiš šok kao i ja neki dan-rumenilu koje mi je tu 10 pan projektu je istekao rok trajanja :/ eto, to se dogodi kad odugovlačimo xD

      Izbriši
  3. Evo i ti si Gliss slistila, BRAVO! Slažen se u potpunosti da je ekonomičan, možda čak i previše hahah :D Bravo, dobro si stvari riješila, i svaka ti čast! Da sam malo hrabrija pridružila bi se, ali mi se 'ne isplati' planirat ovako nešto veliko :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jedva sam gliss riješila, jedvaa :) trudim se, ali i imala sam dobar početak, većina tih proizvoda je bila na polovici ili nešto manje od polovice,pa i nije bilo toliko teško...sad tek kreću izazovi :)

      Izbriši
  4. bravo za proizvode, ja se nekako silim potrositi parfeme kojima sam dosla vec do sredine i moram priznati da ta taktika uspijeva, u svakom empties postu do sada sam imala po jedan parfem :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bravo :) tako i treba,pogotovo ako imaš hrpu kataloških...ja sam ih nažalost nakupila hrpu, pola podijelila i sad mi ih je ostalo par koji mi se sviđaju..ali oni brzo ishlape pa moram..ipak sam ih platila pa da ne propadne :) svaki dan koji ks-ks..i potroše se :)

      Izbriši
  5. Da barem meni Gliss može trajati tako dugo,ja to za mjesec dana isprskam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne znam zašto ali meni traje vječnost,nikad ga potrošit :/

      Izbriši
  6. Bravo,bravo :D Vidim da si većinu toga potrošila što je stvarno super

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images