Favoriti u 2014. godini

utorak, prosinca 30, 2014

Pozdrav moje dame! Evo nam kraja 2014. godine. I kako najbolje završiti ovu godinu? S listom najomiljenijih proizvoda. Godine sam odlučila pamtiti samo po najboljim trenutcima, tako ću i ovaj kratku blogersku godinu zaključiti samo onim proizvodima koji su me oduševili i koje ću zadržati u svojoj kolekciji.

Ekipa izgleda ovako:



Započeti ću ovaj post sa lakovima za nokte. I ništa mi nije obilježilo ovu godinu, što se lakova tiče, poput Flormarovih lakova. Pigmentacija je odlična, samo jedan sloj za potpunu prekrivenost nokta. Više sam uživala u svjetlijim nijansama, koje sam većinom nosila ljeti. Obožavam svijetle i šarene nokte. Tirkizna (424), svijetloplava (423) i prozirna (301) su najnošenije boje kod mene. I sama činjenica da sam ih našla u jednom dućanu za 8,00 kn je još jedan plus u prilog ovim lakovima.


Što se tiče parfema, samo jedan će mi ostati kao "moj miris". Bvlgari Omnia Amethyste je savršenstvo savršenstva. No međutim, u 2014.godini otkrih i Far away iz Avona. I jako mi se svidio. Kao što vidite po bočici, veoma je voljen. Mislim da ću ga opet naručiti i od sada samo njega koristiti. Kad potrošim još neke usputne koje sam bespotrebno skupila, zadržati ću se samo na Far awayu i Amethystu.


Da bismo uredno nanijeli našu šminku, treba nam i neki kist. Najviše sam oduševljena kabuki četkicom by Essence . Njome najviše nanosim puder u kamenu. I jako mi se sviđa četkica za rumenilo By Look-Bipa. I mislim da ću u sljedećoj godini malo više investirati u kvalitetni set kistova. Oni su nam uvijek potrebni. Imate li kakvih preporuka?


A što se dekorative tiče, započet ću sa puderima. Kao prvo, otkrila sam Girdani Gold primer za makeup  . Prije ga nisam koristila, smatrala sam ga nepotrenim. No uvjerih se da pomaže šminci da "sjedne" i da traje puno duže. I sviđa mi se tekstura. Ovaj primer nije vodenast već je gust. Imam osjećaj da nanosim dnevnu kremu. I također sam pronašla svoja dva holy grail proizvoda. Max Factor pan stik i puder u kamenu. Nemam dovoljno riječi za nahvaliti ove proizvode, posebno pan stik. Sve u svemu, kupnje će biti ponovljene.


Što se tiče eyelinera i proizvoda za obrve, najviše sam koristila Essence brow set. Prvenstveno iz razloga što mi treba vječnost da potrošim jedno sjenilo. Vječnost! A što se tiče novih otkrića, Colortrend duo eyeliner u bojama Silver star i Pitch black je savršenstvo. Na žalost ta je olovka limitirani proizvod. Boja Pitch black je najsavršeniji crni eyeliner koji sam ja ikada vidjela.  I The One (Oriflame) liquid eyeliner je bio dosta voljen. Na početku, ovaj eyeliner mi se nije nešto poseno svidio. No s vremenom, kad sam naučila malo bolje baratati njime, sasvim je ok.


Što se tiče malih paletica, u 2014. sam napokon isprobala dvije koje su mi duuugo bile na wishlisti. Wet'n'wild- The Naked truth je bila dosta korištena kod mene. Pogotovo nijansa koja se koristi kao baza. Ona je savršena za preko cijelog kapka. Također isprobah Dior Navy paletu. Doduše, ovo je manja verzija palete (poput testera u dućanu) koju sam uzela za "isprobati" , jer iskreno-nikad ne bih dala 300-500 kn za pet sjenila. Nikad! Danas ima toliko dobrih marki koji izdaju jednako dobre proizvoda za jeftiniju cijenu. Ali bez obzira na to, zanimalo me što ima u tom Dioru? I OMG. Tekstura, pigmentacija, estetika, postojanost, dugotrajnost...mogla bih vam sada sve to kilometarski objašnjavati, ali nećemo sad pisati romane, ova sjenila su božanstvena. Iskreno, vrijedi svake lipe..vrijedi i 500 kuna. Samo je pitanje da li želite izdvojiti toliko novaca za proizvod bez kojega možete. 


I došli smo do meni osobno najdražih proizvoda. Obožavam highlightere i bronzere iako ih najmanje nosim od svih proizvoda. Oduševio me Luxe bronzer u nijansi Warm glow. Od pakiranja, teksture, nijanse..sve je savršeno. A prizvod koji sam najviše koristila i koji ću definitivno opet kupiti je Essence Sun club-all in one bronzing highlighter 01 Sun light. Više namjensko je. Može se koristiti za oči,lice i tijelo. I miriši po kokosu. Njami. Također, zavoljeh Avonov highlighter u nijansi glamorous. I moram priznati da daje glamurozan sjaj obrazima. Ustinu je divno, a i pakiranje je preslatko.

Proizvodi izgledaju ovako:


I za kraj:usne.


Najviše me obradovalo što sam napokon pronašla Golden Rose ruževe. I najbitnije od svega je da su opravdali sve silne pozitivne recenzije koje su se napisale o njima. Pigmentacija je do neba. Jednostavno, savršeno. Isto tako isprobah Baby lips. Za njih, moram priznati, sam primjetila da mi isušuju usne. No bez obzira na to, ja uvijek imam labelo,melem, balzam, koji nanesem prije korištenja bilo kakvog drugog proizvoda za usne. I problem riješen.

Eto, drage moje, ovo je najbolje od najboljeg što me oduševilo u 2014. godini. Što se preparative tiče, nisam sigurna hoću li pisati post. Ako vas zanima, nije mi problem.
Mislim da se sljedeći put tipkamo u Novoj godini, i do tada uživajte, budite zdrave na ovih -500 stupnjeva. I želim vam sve najbolje u 2015. godini.
Kissi Kissi 
G









You Might Also Like

14 komentari

  1. Luxe bronzer na mojoj WL-i već dugo dugo! :)
    I naravno Wet'n'Wild paletica, moj favorit svakako!

    xo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. stvarno je divan, isplati ga se imati :) definitivno preporučujem.. a wet'n'wild paleta me iznenadila, morat ću si još koju nabaviti :D :*

      Izbriši
  2. Ooooo pa mi mirišemo isto, Bvlgari girl right heeeere <3 ahah :D Super favoriti, men' su lakovi logično najlipši. Danas san mislila uzet 1 Baby Lips, reko e neeeeećeš, neš nikako. ahahha Piši ženo draga, samo da te čitan :D Sve ti najbolje želin u 2015., da ti bude najbolja do sad! Ma čut ćemo se još i sutra ;D <3 :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahaha,čak i mirišemo isto :D ma bvlgari rulz :))) puno ti fala, ja tebi unaprijed čestitam što bude osvanuo 200-ti post :) bila si veoma vrijedna :) također uspješnu 2015 želim, a kao što si i rekla tipkamo se još i sutra xD

      Izbriši
  3. Odlični favoriti!! Moram priznati da sam od svega navedenog probala samo GR ruževe i slažem se s tobom, predobri su, i definitivno su zaslužili sve pozitivne recenzije koje kruže o njima :)
    Sve najbolje u novoj 2015.godini!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :) Također, uspješnu 2015.-u ti želim :D A GR ruževi su mi pun pogodak ove godine xD

      Izbriši
  4. Kakav divan post:) MF kameni puder i GR ruzevi-cista ljubav! U buducnosti cu nastojati da probam i Pan Stik,Giordani prajmer i Avon bronzer,ili makar nesto od toga,bicu skromna (yea,sure:)) Neka je Dior paleta mini-verzija ali je ipak Dior,blago tebi! I ja tebi zelim srecnu Novu i da ti donese svako dobro,pa se cujemo u 2015oj !! Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno ti hvala Kristina :) također želim sretnu i usješnu Novu :D <3 A da ja mogu birati umjesto tebe prvo bih zgrabila Pan stik,a zatim bronzer jer su usitinu dobri proizvodi :)

      Izbriši
  5. Super favoriti! Bipini kistovi mi tako uvijek privlačno izgledaju, naravno radi roze boje :P, no nekako mi se čine da nisu baš neke fantastične kvalitete. Ja koristim Eco Tools i stvarno sam baš zadovoljna njima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovaj kist iskreno, nije loš..a da ima boljih, definitivno ima :) razmišljala sam možda si pokupiti koji od Sigme, ali i Mac će se uskoro otvoriti..pa se dvoumim :D

      Izbriši
  6. Baš je super post :) taman sam jučer gledala essenceov sun kissed ali sam se na kraju ipak odlučila za catrice sjenilo...
    Meni je jedina mana flormarovih lakova sto nemaju ime već samo broj :/ to mi je malo bzvz

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj ovaj highlighter je divan, ja sam njime oduševljena i stvarno sam ga često koristila :) i mene to s brojevima malo živcira..zato mi je i žao što GR ruževi nemaju imena nego isto brojeve :/ ali nema veze xD

      Izbriši
  7. Meni su flormar lakovi najdraži <3 stvarno su odlični

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images