Manhattan & Golden Rose ruževi-recenzija

subota, prosinca 27, 2014

Pozdrav lijepe moje! Nadam se da ste provele divan Božić u društvu svojih najmilijih. da ste se odmorile, prežderale, nacugale, i svašta nešta. Moram priznati da sam se ja pošteno odmorila, a i nasmijala. Naime, ovaj Božić (kao i većinu do sada) sam provela u društvu obitelji, ali moje divne kolegice sa Giftich-kreativne radionice. Ako slučajno ne znate tko je ona i koliko je talentirana, slobodno je potražite na facebooku. Neće vas razočarati sa svojim kreativnim stvarčicama.

Da se vratimo na bit današnjeg posta. Već neko vrijeme imam u svojoj lipstick collection dva ruža koji nikako nisu stigli na red da budu pošteno predstavljeni, do sada. Pa vam danas predstavljam Manhattan Perfect Creamy &Care 45N i Golden Rose br. 128.



Prvi o kojem ću vam reći riječ-dvije je Manhattan 45N. Inače nisam ljubitelj crvenih ruževa. Znam da su everlasting, da pružaju glamur look, da svaka djevojka koja drži do sebe mora imati jedan kvalitetan crveni ruž koji će joj saliveno pasati uz little black dress. Već znate da ja nisam kao svaka djevojka, ja uvijek idem kontra. Lol. No bez obzira što moje simpatije nisu naklonjene red ruževima nego nudaćima, :) mama me nedavno iznenadila sa ovim Manhattanovim. Na prvu me nije oduševila blaga bordo nijansa, dapače nije mi se svidio niti creamy finiš koji ostavlja. No malo po malo, ovo ispada kao vrlo dobar ruž i zato odlučih napisati ponešto o njemu. 

Kao prvo, kupljen je u DM-u za cca 30 i nešto kuna. Pakiranje je klasično crno sa ukrug ispisanim Manhattan bijelim slovima i velikim bijelim M. Na podnožju ruža se nalazi sticker na kojem piše nijansa. Na žalost, nigdje na pakiranju ne piše koliko grama sadrži. Ako znate tu informaciju, bila bih zahvalna kada biste podijelili sa mnom. Inače,ovo je moj prvi  Manhattan ruž (I've been a virgin for so long) pa mi oprostite što ne znam mnogo o njima.

 Pakiranje je teška, tvrda i čvrsta plastika. Kad zatvorite poklopac, čut ćete jako glasni klik. Ako vam se ikad uspije otvoriti u torbi i razmazati, vraćam vam novac. Hahaha. Želim reći, pakiranje je dosta čvrsto i nema šanse da se ikakve nezgode dogode. 


Ruž ne sadrži shimmer. Finish nije u potpunosti mat jer je ovo creamy ruž. Lagano se razmazuje. Čak bih rekla i prelagano. Mora se mrvicu pripaziti prilikom nanošenja da ne pređe rub usne. Budući da je i ultra pigmentirano (kao što i vidite na slici), teško se skida. S toga,oprez prilikom nanošenja. Ako fulate, trebat će vam više od pet poteza maramicom  da ruž uklonite. Toliko je barem meni trebalo kada sam  brisala ovaj swatch na ruci.


Drugi ruž je Golden Rose. Ovo je njihova klasična linija. Neki kažu da se ovi ruževi nazivaju Vitamin E ruževi, dok na njihovoj službenoj internetskoj stranici se nazivaju obično-GR lipsticks.
Ruž sam kupila u B&H za 16,00 kn. Cijene se sjećam zato što sam ostala šokirana njome. Daleko jeftinije nego kod nas. Budući da sam do sada tek isprobala njihova dva nudaća, odlučih se za malo "boje".


Ne mogu prestati hvaliti GR pakiranje ovih ruževa. Awsomeee! Totalno jednostavno i nadasve glamurozno. Čak imam i posebnu malu ladicu za te ruževe krasnog pakiranja. Znači, pakiranje je crno-zlatne boje (dolazi u zlatnom kartonskom omotu koje sam nažalost zaboravila slikati, ali ga možete vidjeti u mom postu njihovih nude ruževa). Crni dio je od plastike, a zlatni od...hm, ne znam od čega, niti kako bi vam opisala taj materijal. Ako ste ih imali u ruci znate o čemu mislim. Pakiranje je čvrsto i sigurno za nositi sa sobom. Isto tako, na podnožju pakiranja je naljepnica sa brojem nijanse. Kad smo kod nijansi, GR ruževi nemaju imena nego brojeve. Meni je osobno to malo zbunjujuće, ali ništa negativno.

I glavna karakteristika ovih ruževa je pigmentacija. Ovi ruževi su toliko pigmentirani da je to za nepovjerovati. I meni osobno najdraže od svega je da je ova Vitamin E linija u potpunosti mat. Mat da ne može biti matije. (See what I did there-lol). 


Nijansa koju sam ja izabrala je br. 128. To je nešto poput vibrant peach sa daškom coral nijanse. I nijansa mi se neopisivo sviđa. Međuostalom, sve mi se od Golden Rose sviđa. 

I to je ukratko (za sada) sve što trenutno imam za reći o ova dva ruža. Ako imate kakvih pitanja ili dodatnih informacija o ovim proizvodima slobodno se nadovežite u komentarima. 
A mene sada zanima, da li ste probale baš ove dvije nijanse?
Jesu li vam se svidjele?

Do sljedećeg tipkanja,
Kissi kissi
G






You Might Also Like

6 komentari

  1. Di je matija? (I see what you did there LOL) Očito sam ostala sama na ovome vlaku 'I don't own a red lipstick', so lonely. Šta ću kad imam usne ko 2 crte i nemogu ja to, ali ću ga valjda kupit, ne škodi ga imat za svaki slučaj. :D Taj GR je ludilo, e da nađen nude nijansu, a da je toliko mat da nema matije ^^ i da mi se boja sviđa, skupila bi ga odman. Super recenzija, nadan se da ću negdi naić na te ruževe. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. lol..mama made me do it :D I love nudes, ali se poklonjenom konju ne gleda u zube :D lol..i moram priznati da nije loš :) ali to je to, budući da ih ne koristim stalno, ne trebaju mi. OOO GR ima mat nudaća koliko oš :) ako naiđeš na te ruževe nećeš požali :D

      Izbriši
  2. Meni su super ove nijanse mada ni jednu od njih nemam... nekad sam imala neki tamniji Manhattan ruž i bio je baš dobra... možda bih mogla i kupit još koji lol
    GR nisam nikad probala :/ već sam čitala dosta pohvala na njihov račun pa mislim da je krajnje vrijeme :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ako budeš u mogućnosti nabaviti koji GR ruž, molim te iskoristi priliku, uvijerena sam da će te oduševiti.. krasni su :) a meni je ovo prvi Manhattan ruž i oduševljena sam, stvarno su dobri :)

      Izbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images