HairX

nedjelja, kolovoza 10, 2014

U posljednje vrijeme moja je kosa tako suha i oštra, a vrhovi ispucani. Budući da ju za promjenu malo puštam, naručila sam dva proizvoda iz Oriflamea koje svi naveliko hvale da vidim da li će i meni pomoći oko ispucalih vrhova.

Prvi proizvod je HairX restore therapy conditioner sa arganovim uljem za oštećenu kosu.


Regenerator dolazi u tubici od 200ml. Cijena mu je 32,00 kn, ali sam ga ja ulovila za 17,90 kn. Način uporabe je kao i za svaki regenerator: umasirati u vlažnu kosu i zatim isprati. Ja ga općenito stavljam samo na vrhove. Koristim ga već skoro dva tjedna i vrhovi mi više nisu oštri, kosa je mekana kao bebina. :) Iskreno ne znam da li je to zbog ovog regeneratora ili zbog sljedećeg proizoda iz linije HairX. Ali koji god da je od  ta dva proizvoda napravio ovo čudesno dijelo, nastavit ću ih i u buduće koristit zato što sam napokon našla ono što mojoj kosi paše, a da pri tome miriši kao da mi je kosa dobila krila.

Znam da su ulja dobra kako za kosu tako i za lice, ali ja iskreno nikad u životu nisam probala neko na sebi. Napokon sam se odvažila i uz HairX regenerator uzela i restore therapy split ends serum sa arganovim uljem.

Ulje dolazi u staklenoj bočici od 30 ml. Cijena mu je cca 59,00 kn, ali u Oriflameu uvijek možete uloviti dobar popust pa ovaj serum možete zgrabiti za čak 28,90 kn. Bočica sadrži pumpicu pa je proizvod vrlo jednostavan za korištenje. Serum se protrese i nanese na suhe vrhove kose. Za razliku od regeneratora serum se ne ispire i cijeli dan božanstveno miriše. Zbog arganovog ulja serum hrani kosu, obavlja je i daje dodatni sjaj.

Zaključak: u samo dva tjedna korištenja ovih proizvoda primjetila sam veliku promjenu u vezi svoje kose i užasnih vrhova. Najviše sam zadovoljna serumom za koji smatram da je najbolja stvar ikad i preporučujem ga svakome. Ako ste vi isprobali koji serum sa arganovim ili nekim drugim uljem različitih marki, slobodno mi preporučite jer od sad volim ulja i želim ih sva probati. :)

Kissi kissi
G

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images