Jutarnja rutina...

srijeda, kolovoza 27, 2014

Aaaa..tko voli ustajati u 4:50 svako jutro?? Ja ne, ali na žalost to je moja stvarnost. Novčeki se ne budu sami zaradili. Budući da sam odnedavno počela ponovno raditi i  teško se privikavam na jutarnji život. Kad se naviknete buditi oko 11,12 h, ispijati kavu dva sata, teško vam je povjerovati da postoji čitav mali radni svijet oko vas koji je na nogama od 5,6 sati ujutro, dok je vani još mraz. Kako sada puno radim, ujutro mi je gušt malo si udovoljiti, koja kremica, losion...jer osim mirisa kave i svježih krafni, najbolje me probudi miris čistoće.

Jutranja rutina mi počinje tuširanjem. Trenutno koristim Discover sicilian dream by Oriflame, gel za tuširanje (250ml). Miriše poput svježe iscjeđenih limuna,kao da se tuširam limunadom. Nakon tuširanja koristim Love potion kremu za tijelo i Dove roll-on dezodorans zato što uistinu pruža 48-satnu zaštitu. 
U većini mojih postova sigurno primjetite da sam veliki fan i ljubitelj Oriflame kozmetike i preparative. Imam samo dva pojašnjenja zašto. Prvo, član sam njihovog tima i drugo, Oriflame je Švedska kompanija...i potajno se nadam da ću od tih proizvoda izgledati poput Else Hosk ili Malin Akerman. LOL
Nakon tijela red je na moju facu. Da bude čista ko suza, koristim Pure skin face wash (150ml) koja je naravno dermatološki ispitana. Nakon što umijem lice, nanesem na tuferčić toner iste linije proizvoda i "natapkam" ga po licu. Pri tome treba izbjegavati područje očiju jer je ono ipak najosjetljivije, i ne želimo nikakve nuspojave. Btw, ova linija Pure skina miriši na grejpfrut. Tako da je moje jutro obilato agrumima. :) 
I za kraj što se tiče preparative, nanesem svoju dnevnu hidratantnu kremu. To je od Garniera  ( 50ml) 24-satna hidratantna krema za normalnu kožu.  Pa se  malo našpricam ovotjednim parfemom iz Avona- Far away, koji mi je definitivno najomiljeniji kataloški parfem. Miriši poput proljeća. 
Nakon što je sve s mojim tijelom uredu,bacam se na malo kozmetike, jer nije pristojno da osoba koja radi sa ljudima ima podočnjake do poda. 
Za početak nanesem GG makeup bazu (30ml). Nakon 8 sati provedenih na poslu lijepo je znati i biti siguran da ti se puder nije istopio. Današnji odabir ruža je bio Beige austral by Yves Rocher. On ne spada u svakodnevnu jutarnju rutinu, ruževi se mijenjaju svakodnevno, ali eto danas je bio tu pa sam ga zabilježila.
Dosta ovih proizvoda,ako ne i sve sam vam već pokazala u postu "Što se nalazi u mojoj kozmetičkoj torbici?", ali eto nekako ispada da ih koristim već duže vrijeme i nekako ih svaki dan iznova odabirem. Max factorov puder u kamenu mi je postao holy grail. To je to za mene. Od sada samo njega kupujem. Još malo crpim Avonovu maskaru. Uskoro bih ju trebala zamijeniti nekom novom iz Oriflamea. Znam da je još ima,ali nekako izbjegavam koristiti maskare duže od dva, tri mjeseca. Što se tiče korektora, posljednje atome snage vučem iz Essence korektora, odradio je svoje. Nije najbolji korektor na svijetu,ali za tu sitnu cijenu daje laganu prekrivenost koja mi treba. Što se tiče očiju, volim neutralne boje. Lagane, no makeup makeup. Kužite?! :) I na kraju naravno popunim obrve jer se ne mogu zamisliti "normalna". Lol!!! I dodam malo boje svojim obrazima. Nitko ne voli ujutro naletit na duha ili zombija. 
To je sve moje drage dame. Jutarnju rutinu uspijem obaviti u pola sata, a kavica se ispija na poslu. Jer da još pijem kavu doma, na posao bi kasnila dva sata. :) Naravno ne zaboravite ubaciti nešto u sebe da vas vaše tijelo može nositi do gableca. Uvijek nađite vremena za neku bananu ili smoothie. 
Kissi kissi
G




You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images