Srpanj- favoriti

nedjelja, kolovoza 10, 2014

Iako smo već dobro zašli u mjesec kolovoz, odlučih podijeliti s vama svoje srpanjske favorite. Sve što me od kozmetike  taj mjesec posebno veselilo koristiti.

Počevši od lica, skoro svaki dan sam koristila Essence stay all day tekući korektor. On mi prekrije taman ono što se treba prekriti, a nije mi težak na licu. Budući da je ljeto i da se cijela topim, na licu ne želim ništa što nije lagano. Tešku šminku (tekući i puder u kamenu) ostavljam za malo hladnija vremena.  Isto tako sam od Essenca koristila njihov eyebrow set, točnije tamnosmeđu boju tog seta. Čak sam dodirnula dno, a svi znamo da nam treba vječnost da napokon završimo sjenilo za obrve. Malo po malo ga trošim i mislim da ću ga definitivno opet kupiti.
 Što se tiče šminke za oči, prošli mjesec sam koristila samo dvije stvari. Malo zaboravljen eyeliner plave boje (skyline blue) iz Avonove colortrend linije, te njihovu magic lift black maskaru. U ljetna vremena izbjegavam koristiti sjenila. Iako sam koji dan koristila malo Wet'n'wild paleta, smatram da ih nije potrebno spominjati u ovom postu, budući da su ovo favoriti za prošli mjesec i smatram da ih nisam dovoljno koristila da budu sada spomenuti.
Od svih silnih ruževa izdvojit ću meni najdražu ljetnu boju (ljubičastaaaa). Ruž je iz Avonove colortrend linije u boji Violet friday. Ovi ruževi su super jeftini, nekad ih možete naći za 15, 17 kuna. Doduše ti ruževi nisu niti malo dugotrajni, ali su ok za dodati malo bojice vašim ustima. I zadnja stvar je isto iz Avona i ne mogu zamisliti život više bez toga. To je colortrend iluminator u boji just peachy. Definitivno si moram pronaći rumenilo boje brskve ili koraljno neko, jer ja nisam ljubitelj rozih i ultra crvenih rumenila. Nekako smatram da ove nježnije boje  bolje pašu mojoj puti.


Kad dođe ljeto najviše me vesele šareni noktići i malo odmora od bordo crvenih i tamnih plavih lakova.
Favoriti u srpnju su mi ova dva Flormarova laka. Tirkizna i svijetlo plava -rulz. I još bolja stvar je ta što ove lakove nabavljam u susjednoj nam državi (B&H)  Tamo koštaju, ni više ni manje , nego 8,00 kn. Da,da.... 8,00 kn!!! Sve ih moje frendice hvale, što zbog cijene tako i zbog kvalitete. Često mi je potreban samo jedan sloj i treba mu vječnost da se malo zguli.

To bi za sedmi mjesec bilo to. Ništa mi drugo nije bilo toliko posebno da je vrijedno spomena (izuzev preparative-no o tome u nekom drugom postu).  Ako vam se sviđaju ovakvi favourites i new in postovi, javite mi ako želite da ih više obajvljujem. 

Kissi kissi
G



You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images