Chocolate Dream set (Oriflame)

četvrtak, srpnja 31, 2014

Tko ne voli čokoladu? Mislim da nema žene koja se ne voli svako malo počastiti nekom kockicom ili čokoladnim kolačem. Budući da je ja zbog malog viška kilograma pokušavam izbjegavati, bila sam oduševljena kad sam otkrila Chocolate Dream set za tuširanje od Oriflamea. Sad se svakodnevno mogu počastiti i uživati u mirisu, a ne dobivati na kilaži. :)

Set se sastoji od pjenušave kupke, gela za tuširanje i kreme za ruke.

Cijena seta je oko 95 kn, ali ako niste ljubitelji kupke ili kreme za ruke, uvijek možete izabrati pojedinačni proizvod koji vam u tom trenutku bude najpotrebniji.

Bubble bath dolazi u neodoljivoj bočici od 300 ml  u boji čokolade (naravno). I na njoj su dvije preslatke sličice cupcakesa.
Kao što je sam naziv ovog seta čokolada, takav je naravno i miris kojeg ćete osjećati još satima poslije kupanja.

Gel za tuširanje dolazi u bočici od 200 ml. Čak ga i moj suprug nekad posudi od mene jer je i on slab na sve što miriši fantastično.
Najviše od svega mi sviđa krema za ruke. Obično ju držim na noćnom ormariću i mažem ruke prije spavanja da miris pređe na posteljinu i onda nikad ne bih ustala iz kreveta. Ako netko zna neki omekšivač s mirisom čokolade neka mi slobodno preporuči. :)
Kremica dolazi u tubici od 75 ml što mi je sasvim dovoljno. Obično mi treba 4 do 5 mjeseci da potrošim kremu za ruke. Na tubici su sličice kockica čokolade i sad se osjećam gladnom. :)

U kojim mirisima vi ovih dana uživate? Imate li vi neki svoj omiljeni set? Ako da, slobodno mi preporučite jer ih ja uvijek volim isprobavat.

Kissi Kissi
G

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images