What's in my bag? #2

ponedjeljak, rujna 28, 2015


Dugo nisam radila update tag-a What's in my bag, pa mi se učinilo zgodnim da to napravim upravo sada. 
Torbu koju koristim sam nedavno dobila od mame, kao preuranjeni poklon za rođendan. Kada kažem preuranjeni, to  uistinu je, budući da mi je rođendan 12.10. Ali mama kao mama, nije mogla izdržati. Torbu koristim par tjedana i mislim da je vrijeme da vam ju pokažem.
Kao i većina mojih torbi i ova kožna. I čuda li, također je bež sa zlatnim motivima. Totalno sam prozirna što se tiče odabira torbi.
Može se nositi preko ramena budući da ima dugački remen koji je miks kože i lanca koji je sa kopčama spojen na torbu i može se maknuti. U većini slučajeva ga mičem i nosim samo oko ruke.
Torba je iznenađujuće dosta teška.



Kada ju otvorim, nalazi se ciferšlus koji dodatno osigurava da torba bude zatvorena. Sama torba iznutra je isto bež boje. Pitate se zašto sam zapela za bež? Zato što paše uz skoro sve druge nijanse odjevnih predmeta koje nosim. Čitajte, najčešće nosim-sivo, crno i bež.
 Unutar torbe se nalaze dva mala džepića sa strane, veličine mobitela. Sa suprotne strane su tri pregradka sa ciferšlusima.

Što se trenutno nalazi u mojoj torbi?


U torbi uvijek imam neku knjigu. Naime, na poslu mi se uvijek nađe kojih sat vremena besposličanja, pa sam odlučila to vrijeme provesti čitajući jer kod kuće od prisustva tv-a, interneta i kućanskih poslova baš i nemam vremena. A budući da volim čitati relativno zanimljiva štiva, odlučih to obavljati na poslu, kada već mogu. Knjiga kojoj sam upravo pri kraju je Oklada by Jennifer Crusie. I nikamo ne idem bez planera, inače ne znam gdje bi mi glava bila. Dignite ruke svi ako vas obaveze ubijaju i ako ništa ne stignete obaviti. Planer mi pomogne da se sjetim svega što trebam obaviti i da nađem sustav kako da što više svari obavim i da imam što manje obaveza za naredni dan.


Također, ogledalo je neophodno. To je suvišno i spominjati. Ali eto, trenutno nosim "IPhone u trapericama" ogledalce koje je koštalo oko 2 kn u Offertissimi. Uz ogledalo, nosim i ovaj mali plavi set za manikuru. Budući da nekada imam groznu naviku petljati oko noktiju, rašpica mi je nužna. U setu imam sve što bi mi moglo zatrebati pa ga nosim cijeloga. I kutija sa naočalama je tu. Naočale ne nosim često, ali su uvijek uz mene, i normalno je da moraju imati svoju kutiju da se ne bi oštetile.


Što se tiče kozmetike, trudim se nositi što manje. Kozmetičku torbicu više ne nosim sa sobom. U pretincima koji se nalaze u torbi držim Bourjois rumenilo, Ziaja kremu za ruke, Versace tester parfema i narukvicu. Flormar ruž (recenzija ovdje) držim u kutijici za ruževe koja je, ako se pitate, iz Oriflame-a.
I ovo mi je kroz par tjedana bilo sasvim dovoljno kozmetike u torbi. Nije da mi inače na poslu ili kada idem u šoping treba išta više.


I zadnje stvarčice su maramice, žvakaće gume i bomboni.

Pitate se gdje su mi novčanik, mobitel ili tablete.
Novčanika nemam. Novce ne nosim sa sobom budući da me sto puta dnevno netko žica novce (lokalni pijanci), nosim ih samo ako znam da nešto tog dana trebam kupiti ili ako nekamo idem poslije posla. Uostalom, imala sam ogromni i dosta teški novčanik i poklonila sam ga mami. Ja ću sebi s vremenom već uzeti nešto znatno manje u što bi stale kartice i koja papirnata novčanica. 
Mobitel mi je obično u džepu, na stolu, u jakni, ali apsolutno nikad u torbi. Jednog dana ću ga sigurno izgubiti. Ali što je tu je. Kutijicu sa tabletama i higijenskim ulošcima ubacim u torbu kada mi aplikacija na mobitelu javi da se mjesečni problemi bliže. Inače ih ne nosim, ali budem ubacila koji kafetin za moguće glavobolje.


I to je sve što se trenutno nalazi u mojoj torbi. 
Ako imate i same post ili mi možda želite preporučiti neki koji vam se svidio, slobodno ostavite link u komentarima. 
Obožavam ovakve postove gdje možemo njuškati u tuđe stvari. LOL

Do sljedećeg posta,
Kissi kissi
G

You Might Also Like

30 komentari

  1. Torba je divna, iznenađujuće dosta stvari stane u nju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti <3 Mama zna najbolje :) I iznenađujuće, još bi se dala pokoja stvarčica u nju ugurati :D

      Izbriši
  2. Mene zanima odakle je torbica? Stvarno je predivna. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Torbica je kupljena u jednom butiku u Bosanskoj Kostajnici (180 kn), ali ne znam ti ime butika niti marku, jer ne znam gdje mi je etiketa..kada sljedeći put budem u prolazu, zapisat ću ime dućana, možda imaju i svoju web stranicu i internet prodaju :) Zaljubila sam se u ovu na prvi pogled, iako i skoro sve druge torbe koje imaju su predobre, nemaju loš izbor :)

      Izbriši
  3. Odličan post, obožavam čitati taj tip postova i znati što drugi nose u svojoj torbici. Tvoja mi je torbica predivna, boja je super i veličina je idealna, ja obožavam manje torbice. Torbica me jako podsjeća na chloe drew torbicu koja je jedna od torbica mojih snova :)

    Valentina from fashionwithvalentina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) I sama volim ovakav tip postova :D
      Manja je, ali je ipak prostrana, u nju stane sve što mi treba :)

      Izbriši
  4. Torbica je tako predivna, ali priznajem da me više zanima gdje si nabavila ovaj predivan mali planer, ajme rastopila sam se kada sam ga vidjela! *O*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Planer je iz Offertissime, ako se ne varam. Cijena je ispod 10 kn zasigurno :))

      Izbriši
  5. Ajmeee torbica ti je stvarno predivna, obozavam bež boju i takvu vrstu manjih torbica. Ali imam problem jer ih uvijek pretrpam i nažalost, rijetko koja preživi bez popravka torbara :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bež je idealna nijansa, paše uz sve :) Ova je dosta teška i čvrsta, tako da se nadam da ju neću skoro smrdati :)

      Izbriši
  6. torba mi je divna, skoro sam kupila istu ovo ljeto (zapravo mislim da samo nema ovu kracu koznu rucku) al ne mogu prec preko toga da su samo skopirali chloe drew, koja je savrsena, al ne da je izvan mog budjeta, nego je izvan mog budjeta za cijelo desetljece

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sada kad si spomenula, da skopirali su chloe, ali nije da mi je bitno jer mi nikad ne bi palo na pamet tolike novce dati za torbu :) Ne vidim smisla u tome, pogotovo kada zabrijem na torbu, zabrijem na godinu dana, kasnije mijenjam..i lakše mi je promijeniti 180 kn nego tisuće :)

      Izbriši
  7. Slatka torbica, super mi je što ti sve stane u nju, ali meni u takve ništa ne stane jer uvijek nosim svašta nešto i često u dućanima pola stvari još natrpam :ekološkiosvještena: xD Pokušavam što manje stvari teglit, ali ne ide i ne ide.
    Vidim da me Candy preduhitrila i mene zanima rokovnik, presladak je ^_^

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stane dosta, i još imam lufta ako se nešto nađe...pr sada ću i mali kišobran nositi u njoj :)to sam i ja radila, trpala u torbe i odna su mi se brže strgale :/ Da, mali notes/planer je iz Offertissime :)

      Izbriši
  8. Torba je prelepa, svaka cast mami. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Priznaj, ovaj post si objavila samo zato kaj bi nam pokazala torbu. :PP :D Usput, prekrasna je, mama ima dobar ukus. Odlična ti je ova knjiga, pročitala sam ju barem dva put, oćeš koji spoiler? :P :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A morala sam malo :DDD hahahaha, skroz mi je funkcionalna, pa mi je bilo zgodno natipkati post :) Evo taman ju završila :P nemoraš spoilat...a onak, nije ono što ja preferiram ali je veoma zabavno, već sam si Cal-a vizualizirala kao Grey-a. :DDD

      Izbriši
    2. Uf, ja nisam Cal je puno muževniji :P :D Hehehe, ja volim takve knjige nad kojima pustiš mozak ne na jednu pašu, nego na tri. :D Slobodno daj ako imaš neku preporuku za knjigu, i'm all ear's. :D

      Izbriši
  10. Imam tu knjigu,čitala sam je,i kod mene je knjiga obavezna u torbi,btw ova tvoja je prelijepa. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako ti se svidjela? Nije neko briljantno štivo,ali mislim da je zabavno :D Hvala ti, smatram ju funkcionalnom i preslatkom :)

      Izbriši
  11. Torbica prelepo izgleda, bas mi se dopada. :)

    OdgovoriIzbriši
  12. lijepa ti je torba :)
    a i stvari unutar nje, posebno set za manikuru i planer :) :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)
      Zgodna je i dosta toga stane u nju :) Volim svjetlucave i šarene stvarčice, kad ih vidim odmah postanem sretnija xD

      Izbriši
  13. Torba je predivna :)) A i idealne veličine da sve stane u nju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :D
      Prikladna je za svakodnevno korištenje, idealne je veličine da u nju stanu stvari koje mi svakodnevno trebaju :)
      Zaljubljena sam :)

      Izbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images