Balea- Shining Berry Shower sa shimmerom

četvrtak, rujna 17, 2015



Nije tajna da obožavam proizvide koji u sebi sadrže čestice shimmera. Kao i svaka ženska osoba, volim svjetlucave stvarčice. Zamislite onda moje oduševljenje kada sam našla takav proizvod kojega uistinu koristim svaki dan. Prije nego ga do kraja potrošim, odlučih na brzinu natipkati post o njemu, da mi se kasnije ne bi slike zagubile (kako običavaju ako predugo odgađam recenziju).




Riječ je o Baleinom proizvodu, točnije gelu za tuširanje. Gel dolazi u tubici na kojoj se poklopac nalazi na dnu proizvoda. U pakiranje stane 250 ml proizvoda. Kupiti se može u DM-u. Samo pakiranje je kričavih ljetnih nijansi, i doslovno vam ga oči prate dok prelazite artikle na policama. Nemoguće ga je ne primjetiti.

Sastojke proizvoda možete vidjeti na slici dolje:


Kao što rekoh, ovo je gel za tušranje. I to ne bilo kakav gel. Gel sadrži čestice zlatnog shimmera.
Sam proizvod je kričavo-ružičaste nijanse (slike ne predočavaju vjernu boju proizvoda), a miris je opojan. Obožavam maline. Znam da je ovo sada nebitno, ali moram spomenuti da smo u proljeće muž i ja posadili dvije maline i jedna od njih od osmog mjeseca daje plodove kao luda. A nema je se šta vidjeti, još je malena. I neopisivo mi je drago kada odem u vrt i vidim malene bobice kako se rumene. Valjda zato mi se ovaj gel još dodatno sviđa, jer miriši po mojim malinama u vrtu.


Tekstura nije pregusta, više je gelasta. Proizvod vam neće nekontrolirano iscuriti van. Naprotiv, zbog oblika tube morate jako stisnuti pakiranje da bi gel za tuširanje izašao van. Zato sam odlučila kada količina padne ispod polovice, budem presjekla pakiranje. Jednostavnije će mi biti koristiti ga. Ono što mi se najviše svidjelo kod ovog gela je nedvojbeno njegov miris, koji se zadrži na tijelu 2-3 h, i njegova opčinjujuća boja. Slaba sam na mirišljave, kričaste i shimmeraste stvarčice. 


Cijena proizvoda je 8,90 kn. Može li jeftinije? Proizvod me oduševio i odlučila sam da ću si sljedeći put kupiti zalihu. Nema ni dražeg vremena od onog pred spavanje, kada se otuširam nekom prefinom tuširalicom i tako mirišljava odem utonuti u san.  

       Što vi mislite o ovakvim tuširalicama koje 
više sliče na kolače nego na sredstvo za čišćenje tijela?

Da li ste možda isprobali upravo ovaj gel i da li vam se svidio?
Ako niste isprobali, da li biste potrošili 8,90kn za njega?

Kissi kissi
G


You Might Also Like

15 komentari

  1. Isprobala sam ga,stvarno lijepo miriše i za tu cijenu je sasvim ok.
    Za promjenu bi preporučila svakom. Sviđa mi se što ga je neko recenzirao,super post.
    xx

    http://zeberry.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dijelimo isto mišljenje :) Uvijek me razvesele Baleine mirisne tuširalice :D Puno ti hvala :)

      Izbriši
  2. Nisam ovo vidjela, ali jesam zeleni meni se čini da je kivi u pitanju. Super izgleda na swatchu volim Balea tuširalice i vjerujem da bi mi se i ova svidjela :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam znala da ima od kivija, definitvno budem isprobala...mislim cijena je banalna :) Miris i izgled ove tuširalice od kupine je omamljujuć :)

      Izbriši
  3. Nisam ga koristila, ali druge Baleine tusiralice i meni su super za taj novac, a miris im je prelep. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Skoro pa džabe :) Miris odličan :D Vrijedi isprobati :)

      Izbriši
  4. Meni je dovoljno što miriše na maline i što miriss dugo traje :D Volim voćne mirise! :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Jao, jao, jaooo! Kako ja ovo nisam prije primijetila? Dođe mi da sad idem po njega, ljubav, ništa drugo :)) Sviđa mi se i to što kažeš za teksturu, ako što ne volim, to su onda vodenasti gelovi i kreme kojih pola potrošim jer ih ne stignem poloviti po tijelu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. S ovim ne brini, čim potrošiš polovicu, malo ćeš se namučiti stiskanjem da ti izađe proizvod :D ne smatram to negativnim,dapače smatram štedljivim :) miris i boja su vrh :)

      Izbriši
  6. Nisam isprobala, a niti ne ću jer se svoje Nivee držim ko pijan plota. :D A i iskreno ne volim ovakve mirise u gelovima za tuširanje, ali mi je drago da si ti tako oduševljena njime. P.s. i ja volim papat maline. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Normalno, ako ti Nivea paše, drži se toga :) Mene je ovaj oduševio, kao da sam u kadi punoj malina :) hahahah

      Izbriši
  7. Ovaj i kivi su pravi pogodak! :)

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images