Autumn trending- Golden Rose br. 70

nedjelja, rujna 20, 2015


Jesen je moje godišnje doba. Razdoblje kada sam rođena odgovara mome raspoloženju. Ponekad pada kiša, a nekada se sunce od nikuda pojavi. Volim nositi veste i dugačku odjeću, ali da se pri tome ne smrzavam kao zimi.
U skladu sa nadolazećem godišnjem dobu prilagođavamo ne samo odjeću, već i kozmetiku.
Jesen i zima slave duboke i tamnije nijanse i u skladu sa time, pokazat ću vam svog najnovijeg ljubimca.



Golden Rose ruževi su skoro pa postali kultni. Doslovno zaslužuju naziv- gorgeous on a budget.
Njihovi ruževi su čisti primjer kako cijena nije mjerilo za kvalitetu. 
Ruževi su im klasični, profinjeni, jeftini i pigmantacijom bolji od većine skupljih drogerijskih proizvoda.


Ruž koji ću vam pokazati je iz njihove Vitamin E linije. 
Koliko sam primjetila, većina ruževa iz te kolekcije je mat finiša.
Ruž dolazi u zlatnom kartonskom pakiranju. 
A sama ambalaža ruža za usne je crno-zlatne nijanse i djeluje toliko profinjeno.
Pakiranje je od tvrde i čvrste plastike, što još jednom dovodi do toga da se pitamo kako je moguće da ovi ruževi nisu skuplji. Cijena im varira od 16-30 kn, ovisno o tome gdje ih kupujete.


Nijansa koju sam izabrala je br. 70. Kada ju gledam u pakiranju djeluje mi kao pretamni bordo. Swatch će nas razuvjeriti.


Iako već znate, Golden Rose ruževi se ponose pigmantacijom i odličnom mat teksturom. Jedan potez je dovoljan da dobijete punu prekrivenost. Ono što sam primjetila kod ovakvih tamnijih nijansi, swatch neće tako lako ukloniti sa usana ili ruke. 


Zahvaljujući odličnoj pigmantaciji, povećana je i postojanost i dugotrajnost ruža na usnama. 
Kao što vidite na slici, nijansa je dark berry i vrlo prikladna za nadolazeće razdoblje.
Inače sam se plašila ovih nijansi i bila uvjerena da mi ne stoje, ali sam se nekako s vremenom oslobodila straha tamnijih nijansi i sada nadoknađujem propušteno.


Jedina stvar na koju se treba obratiti pažnja jer to da se malo pripazi na sam proces nanošenja ruža na usne, jer nijansa je tamna i teško se popravljaju pogreške pri aplikaciji.


Nisam planirala ubaciti fotku sebe, budući da sam danas bila iznervirana vremenom. Kada je ovakvo vrijeme nikako ne uspjevam ukrotiti svoju kosu, izgleda da svaka dlaka vodi svoj život. A i nikako nisam mogla okinuti neku normalnu fotku (čak su mi i obrve iznervirane). 
Ali željela sam vam prikazati kako ruž izgleda na blijedoj puti.


Volite li tamnije nijanse ruževa i koji vam je omiljeni iz vaše kolekcije?
Veselite li se swather weather godišnjem dobu?

Kissi, kissi 
G

You Might Also Like

16 komentari

  1. U tu nijansu sam se zaljubila kada sam je vidjela u pakovanju i swatch me malo razočarao, ali srećom, nadogradiva je, pa je i intenzitet nijanse bolji. :) Poznate su mi muke s kosom :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znaš i ja sam mislila da će to biti neki ubitačan mračnjak, ali me iznenadila snow white nijansa, i opet svidio mi se :) I kao što si rekla, nadogradiv je, pa si riktam :D

      Izbriši
  2. oho, možemo i tebe vidjeti na blogu :) lijepo, lijepo :) ovaj ruž ti ističe snjeguljičastu put i baš ti lijepo stoji. :) Ne veselim se vestama, kiši i zimi, ja sam više,ljetni tip...a i nisam tip za ruževe, kod mene su više lakići u pitanju, ali da, jeseni i zimi češće posežem za tamnijim nijansama. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)) A znaš što, nisam se željela fotkati jer sam bila ful iznervirana danom, kosom, svjetlom, itd...al reko k'o ga hebe, bit je tak i tak u ružu a ne u meni :) uostalnom nijansa je čudna (pozitivno) pa mislim da je ok da se vidi kako stoji na licu svijtle puti. :)

      Izbriši
  3. Mislila sam da je dosta tamnija nijansa, bas sam se iznenadila kada sam videla kako izgleda na usnama. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto vidiš, kada se ruž otvori nijansa je toliko tamna, očekivala sam dark plum, a dočekao me tamniji berry, ali ok, nadogradiva je pa si riktam :D

      Izbriši
  4. baš je krasna boja, ali ja takve već dulje vrijeme ne nosim, odvikla se... nek si se i ti pokazala, hello gorgeous :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. well hello :DD Nisam planirala, ali eto nijansa je zeznuta pa neka se vidi kako stoji :) lol

      Izbriši
  5. Imam jedan ruž iz njihove vitamin E linije i baš ga volim :D Ova nijansa mi je divna, idealna za jesen, a i stoji ti za deset lijepa ženo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koliko mi se čini, većina vitamin e ruževa je mat, i oni su mi omiljeni, stvarno im je tekstura i pigmentacija vrh :) Pa hvala ti puno, nisam fan ovakvih nijansi, ali eto, kupio me ovaj ruž :DD

      Izbriši
  6. Volim njihove ruževe,ova nijansa je izvrsna :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Super nijansa za jesen :D podsjeća me na jedan Revlonov koji imam...lijepo ti stoji na blijedu put :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) I sama mislim da je prikladan za nadolazeće godišnje doba :)

      Izbriši
  8. idealna jesenska boja :D i slažem se s Ivanom gore, super ti stoji na boju puti i očiju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dugo sam izbjegavala ovakve nijanse jer si brijem da nisu za mene, ali lagano popuštam i počinju mi se sviđati :D
      hvala ti :)))

      Izbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images