Favoriti mjeseca kolovoza

četvrtak, rujna 03, 2015


Početak mjeseca rujna nas dovodi do recenziranja najkorištenijih i najvoljenijih proizvoda u proteklom mjesecu.
Danas vam donosim jednu kratku listu iz razloga što sam pojednostavnila i minimalizirala proizvode koje koristim.
Proteklih par mjeseci nisam imala pretjeranu želju za kupnjom. Fokusirala sam se na potrošnju postojećih proizvoda s ciljem da očistim police, jer znam da se hladnije razdoblje bliži, a za vrijeme zimskih temperatura sam većinom u kući i na laptopu. I već vidim da će tada kupnja porasti, pa se sada fokusiram na potrošnju ostataka proljetnih ostataka.



Protekli mjesec sam koristila Ziaja micelarnu otopinu od zelene masline. Ovaj proizvod mi se nalazi u favoritima samo iz jednog razloga, a to je da nemam niti jedne druge micelarne. LOL.
Naime, otopina nije loša. Proizvod se nanese na blazinicu i s njome se obriše lice od šminke.
Sve je to ok, micelarna uklanja šminku, ali ne svu. A od micelarnih tražim samo jednu stvar- da ukloni sav makeup. Nakon korištenja micelarne želim oprati lice sa umivalicom te biti sigurna da ništa od makeup-a nije izbjeglo čišćenje. Tako da mi ova micelarna nije najbolja koja se nalazi na tržištu, ali je solidna i želim ju potrošiti.

Dalje imamo jedan proizvod iz Oriflame-a. Prije par mjeseci sam kupila mali Planet Spa set koji se sastojao od pilinga (exfoliating body wash with swedish cloudberry sage&vitamin c) i sapuna za masažu. Sapun sam davnih dana potrošila, mislim da ga nisam niti fotkala za blog. A što se tiče samog pilinga, savršeno mi je sjeo za ovo toplije vrijeme.  Uklanja mrtve stanice kože, ostavlja kožu čistom i mekom, te ju ne isušuje. Jedino mi žao što mu se miris ne zadržava na tijelu poslije tuširanja zato što je nježan, proljetan i lagan.

Opet jedan favorit od Ziaje, ali ovaj put ne iz razloga zato što je jedini već iz razloga zato što mi paše.
Ziaja Natural olive hand&nail cream sam kupila na nekoj smiješnoj akciji u Konzumu. Inače obožavam njihove tuširalice i losione, samo njih koristim većinu godine, ali o kremi za ruke sam bila skeptična. Mislim da su to uzrokovala dva, tri posta koja sam pročitala. No, meni krema ne isušuje ruke, ne ostavlja ih hrapavima. Meni je ovo sasvim dobra i kvalitetna krema za ruke. Miris je skoro neprimjetan i ispari za par minuta. To je još jednom dokaz da svima ne pašu isti proizvodi te da treba isprobati čak i one proizvode koji možda blogericama nisu favoriti jer se u većini slučajeva može pokazati da je taj proizvod savršen za vas i za potrebe vaše kože.  


Nedavno sam našla u ladici tester Nuxe- Nirvanesque light, wrinkles smoothing emulsion. Tester sam koristila pet dana (mislim da mi je toliko trebalo da ga potrošim) i ostala oduševljena. Moja koža je u većini slučajeva normalna, nekada se zalomi koji suhi dio na području čela i oko nosa te poneki prištić kada se nalazim u stanju PMS-a. Za moj tip kože ova kremica je postala hrana, kao da ju je koža sa zadovoljstvom upila. Na testeru piše da kremica- de-stresses, relaxes, matifies i slažem se sa tim opisom, pogotovo činjenicom da ostavlja osjećaj matiranog lica. Pretpostavljam da bi pasala i koži koja se inače masti. Miris je fantastičan, lagan i čist (blue lotus seeds and peony). Kupujem najveću staklenku čim uhvatim priliku.


Što se tiče proizvoda za usne, nisam ih željela spominjati u ovom postu budući da sam nedavno tipkala o najdražim kombinacijama ruževa i olovki za usne. Ako ste propustile taj post, možete ga pročitati i vidjeti swatcheve na usnama OVDJE
Jedino ću, što se tiče proizvoda za usne, spomenuti Tender Care balzam od vanilije (Oriflame).
Naime, cjelokupan post o tim balzamima možete vidjeti OVDJE, a sada bih istaknula da mi je najomiljeniji miris vanilije. :)


I sada napokon prelazimo na dekorativne favorite proteklog mjeseca.
Ljeti se najčešće škicaju, koriste i stavljaju na wish listu bronzeri i highlighteri. Barem je tako kod mene. A s obzirom da jedan bronzer može trajati vječnost, nema mi smisla skupljati ih, više mi je logičnije pokušati dodirnuti dno jednog bronzera da barem imam osjećaj da mi se isplatilo potrošiti novce na njega. 

Prvi i najkorišteniji bronzer ovog ljeta je iz Avona. Luxe bronzer je u nijansi Warm glow i to je najsavršenija mješavina dark brown nijanse sa shimmerom i svjetlucavima česticama. Uistinu licu daje topli odsjaj. Bronzeri ujedno tome i služe, da izgledate suncem obgrljeni.

Drugi bronzer je by Wet'n'wild- Ticket to Brasil. Njega sam dugo zapostavljala. Pretpostavljam da je to najviše radi bojazni prema ovom megalomanskom pakiranju. :) Drage moje, ovaj prozvod je ogroman i s obzirom na cijenu vrlo ekomoničan jer ćete ga imati barem dvije, tri godine. Za njime sam posezala kada nisam željela imati shimmera na licu i jako mi se svidio.


I za kraj, u današnje favorite ću pripisati jedan highlighter i jednu paleticu zemljanih nijasni.

Oba prozivoda su iz Avona. 
Highlighter je iz Hollywood kolekcije (ako se sjećate). Kupljen je prvenstveno radi pakiranja, a ispostavio se i kao kvalitetan highlighter. Nisam ga stalno koristila jer obiluje simmerom i svim tim sjajnim česticama, ali kada bih poželjela svjetlucati znala sam da imam nešto idealno. Nijansa je glamorous, ali neću ništa detaljnije komentirati zato što nisam sigurna da li se još može naći u katalozima. Ako vam se svidi, bilo bi mi žao da ga ne možete više kupiti.

Paleta od pet sjenila je od Luxe- Cocoa Couture. O njoj sam isto tako tipkala post davnih dana ( OVDJE). Usprkos tome što paleta ima sve nijanse koje bi me kod paleta inače zanimale, ova je dugo vremena bila zanemarena. Pretpostavljam da sam jednostavno imala previše proizvoda i nisam  imala vremena svakom proizvodu dovoljno se posvetiti i iz njega izvući najbolje. Sada sam determinirana ovu paletu potrošiti jer sam već naučila kako ju voljeti.  Još bi bilo super da se sjenila ne truse (s obzirom na cijenu palete), ali što je tu je. 

To bi bilo sve o ovim favoritima. Post ću zaključiti sa par pametnih rečenica i odluka. 
Truditi ću se manje kupovati Avon proizvode samo zato što su mi najdostupniji (Avon lady mi ih donese doma), radije ću probati skupiti nešto novaca i kupiti si proizvode koje toliko dugo želim isprobati. I za boga miloga, ne smijem više kupovati duplikate. Ako imam jednu kremu za ruke, zasigurno mi istog trenutka ne trebaju još tri. Smatram da se brže isprobavaju, testiraju i recenziraju proizvodi ako se ide postepeno. Svi znamo da je za napisati sveobuhvatnu recenziju potrebno kojih mjesec dana (ovisno o kojem je proizvodu riječ) i smatram da je to nemoguće kada balansirate sa pet proizvoda iste vrste. Željela bih smanjiti sve osim ruževa i sjenila jer kod tih proizvoda volim imati nešto više opcija. 

Što mi možete savjetovati povodom tog problema skupljanja proizvoda?
Kako se vi fokusirate u potrošnji? 
Trošite li najstarije proizvode ili se odmah bacate na isprobavanje novih?

I imamo li slučajno koji zajednički favorit?

Kissi kissi 
G


You Might Also Like

13 komentari

  1. Oriflame tuširalica izgleda slasno, pogotovo što sam nakon čitanja išla guglati što je to cloudberry :D Avonova paleta mi se isto sviđa :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Piling je odličan, samo eto, miris se zadržava kratko :/ no, usprkos tome sam zadovoljna proizvodom :)

      Izbriši
  2. nisam ni sumnjala da će i Ziaja ući u favorite :D ja jako volim njihove gelove za tuširanje i kreme za ruke :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno da je Ziaja tu (uvijek :) ) .. Inače obožavam gelove i losione, a sada sam prvi put isprobala micelarnu i kremu za ruke.. Krema je super, dok micelarna može proći :)

      Izbriši
  3. Oriflame balzami za usne su super, konkretno ovaj nisam probala, ali mislim da su sjajni, a pakovanje im je baš luksuzno. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zadovoljna sam sve i jednim balzamom, samo nisam još isprobala onaj hvaljeni od ruže :/ i apsolutno se slažem u vezi pakirnja, preslatko i profinjeno :)

      Izbriši
  4. volim i ja Ziaja micelarnu :D
    voljela bih isprobati WnW bronzer :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Deff isprobaj bronzer, ekonomičan je, mislim da ćeš ga imati godinama :D

      Izbriši
  5. Meni su Oriflame balzami za usne toliko slatki, da ih planiram uzeti samo radi ambalaže :D Sa Ziajom kao bendom se nešto nisam našla, tako da micelarnu, iako ju imam kod kuće, nisam još probala :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, i ja sam pala na ambalažu :) sva sreća, kao proizvod mi isto pašu :D posebno ovaj od vanilije, te od višnje :) Inače, Ziaja gelove obožavam, losioni su mi isto bili super, baš su mi pasali, sa micelarnom se baš nisam kliknula nešto pretjerano, ali bude se potrošila :D

      Izbriši
  6. I ja imam istu paletu iz Avona :) Nažalost, i kod mene je zapostavljena..Sad si me podsjetila da je imam, jadna paletica. :D Tebi u čast sutra koristim nju u šminkanju, ako nije totalno propala od mog zaborava :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš to, i kod mene je bila zapostavljena...ne razumijem zašto jer se u njoj nalaze nijanse koje inače koristim svaki dan, pa sam sad malo switchala palete da i ovu koristim :) Eto, drago mi je da sam te podsjetila :D

      Izbriši
  7. Nemamo zajedničke favorite, želja mi je isprobat Luxe proizvode... Uf, ja sam hrčak i skupljam li ga skupljam, a skoro pa nikako ne trošim... :3 :D

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images