Tender Care Gift Box

nedjelja, lipnja 28, 2015


Ako ste ovisni o hidrataciji usana poput mene, danas ću vam ukratko predstaviti jedan preslatki i dugotrajni set balzama koji me oduševio.
Ne podnosim suhe usne. Ne prođe ni deset minuta da se ja ne namažem labelom ili balzamom.
Isto tako imam neki čudni strah od dehidriranja pa pijuckam vodu čitav dan i zbog toga mi je malo nezgodno svako malo popravljati ruž ili sjajilo. 
Uostalom ruževi i sjajila mi ne osiguravaju hidrataciju usana već ih naprotiv dodatno isuše pa su mi balzami neophodni.
S tom mojom opsesijom raste i opsesija kupovanja labela jer ih potrošim u roku tjedan dana. 
Budući da mi se ne da svaki tjedan tražiti novo labelo, ovaj mali set mi je stigao kao naručen.


Tender Care Gift Box je set balzama koje možete naručiti preko Oriflame kataloške prodaje.
Nažalost, ovo nisu proizvodi koje možete kupiti u drogeriji.
Kutija dolazi omotana i zaštićena u celofanu što nam jamči sigurnost neotvaranja proizvoda.




Sama kutija je žuto/smeđe boje. Kartonska je i veoma čvrsta. Neće se zgniječiti pod nekim malo težim teretom. Kutijica ima malu traku satenske tkanine pomoću koje smeđi dio pakiranja možete izvući i naći svoje balzame.


Na poleđini pakiranja se nalaze opće informacije o proizvodu, točnije popis sastojaka svakog balzama. Nažalost, sadrže parafine i parfeme. Inače izbjegavam te neke određene sastojke bez obzira što proizvod zna biti cruelty free. Ali zbog pakiranja, dostupnosti, djelovanja, i okupiranosti kozmetičkog tržišta, nekada je malo teško odustati i odlučiti ne kupovati takve stvari.
Na svu sreću, već sam koristila ove balzame, i nisam imala nikakvih nuspojava ili alergijskih reakcija pa ih nastavaljam koristiti usprkos tim nekim određenim sastojcima. Jer sve se na kraju svede na onu- tko voli neka izvoli.


Kada izvučete smeđi dio kutije prvo primjetite komad papira na kojem su otiskani proivodi koji vas očekuju u kutiji. Na slici gore lijevo možete vidjeti taj prospekt. Kada maknete papir, četiri balzama stoje položeni u smeđu spužvastu unutrašnjost kutije. Izgleda kao kutija za jaja. Taj smeđi dio ispušta male dlačice, što ćete moći primjetiti na najsvjetlijem balzamu, tj na njegovom pakiranju, ništa strašno, ne stvara nered na ostalnim pakiranjima.
Najbolja stvar od svega, kada potrošite sve balzame tu spužvicu možete maknuti jednim potezom i ostaje vam jako lijepa ukrasna kutijica kojoj možete naći neku drugu namjenu, pr. za pohranu nakita. 


Svaki balzam u kutiji sadrži 15 ml proizvoda. Znači dobijete 4x15ml. Po meni je to odlično.
Balzami su mekane i lagane teksture, brzo se upijaju na usnama i ostavljaju ih pristojno dugo hidratizirane. Zašto kažem pristojno dugo? Imajte na umu da sam ja balzam freak i da meni nikad dosta mazuckanja. Sve i jedan balzam miriše po svojem nazivu. Proizvod je na usnama proziran te kada se upije ne ostaje mastan i svjetlucav trag. To mi se posebno sviđa, jer ako želim da mi usne svjetlucaju, koristit ću sjajilo. 
Ono što me malo razočaralo je to što sam očekivala da će balzam sa višnjom imati i dozu crvenog pigmenta u sebi da blago i oboji usne (poput Baby Lips-Pink Punch-a) ali na žalost ne pigmentira usne.


Balzami koje dobijete u gift boxu su od: višnje,


kokosa,


karamele,


i vanilije (ovdje na pakiranju možete uočiti kako je pokupilo sadržaj spužvice unutar pakiranja).

S obzirom da sam prije imala priliku isprobati balzam od kokosa i znam da mi je on potrajao oko dva mjeseca, možda i malo više, ova četiri balzama su mi se učinala vrlo ekonomičnim setom. 
Budući da sam trošila labelo tjednom, znači četiri mjesečno, a ovaj jedan balzam će mi trajati dva mjeseca- ovo je vrlo lijepo za moj novčanik.
Ali neću vas odmah obradovati i preporučiti vam ovaj set prije nego vam kažem da je njegova kataloška cijena cca 200,00 kn. I sama sam prije mahnula glavom i nije mi palo na pamet uopće razmišljati o kupnji. No, budući da sam učlanjena u Oriflame, pa dobivam katalog doma i sama mogu odlučiti da li želim nešto naručiti i kada, prošli katalog sam ovaj set imala na popustu za 44,00 kn. 
I tu sam člansku akciju morala iskoristiti. Jer, minimalno sam mjesečno trošila 40-ak kn na labela, a sada sam za 44 kn dobila 4 balzama koja će mi trajati 7-8 mjeseci.
Mislim da je to sjajno. I ovaj put ću totalno ignorirati nepraktičnost pakiranja. Inače mrzim kada u proizvod moram zavaliti prste, ali šta je tu je. Smislit ću upotrebu i maksimalno povećati higijenu ruku. Spajam ugodno sa korisnim.


I to bi bilo sve, drage moje dame, za ovu lazy nedjelju. 
Uživajte, budite lijepe i zdrave, 
i tipkajte mi vaše dojmove ovih balzama ako ste ih probale.


Kissi kissi
G

P.S. Još uvijek možete sudjelovati u Oriflame darivanju koje sam vam pripremila, pa ako želite osvojiti ove proizvode:


sudjelovati možete na linku:OVDJE.


You Might Also Like

12 komentari

  1. Preslatki su balzami i sviđaju mi se sve vrste koje se dobiju u kutiji. Kao i ti također sam ovisnica o balzamima za usne te kad su mi suhe usnice postanem nervozna i nije mi ugodan taj osjećaj. Balzami u teglici mi ne smetaju jer ih nanosima čistim prstima kad sam kod kuće ili samo uronim usne u teglicu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. inače i ja uronim usne u pakiranje, ali je ovo neka malo jajasta posudica pa ne mogu, nije kao pr melem..baš moram rukama..ali nema veze, svaki put ću prati ruke i ok :) svi su mirisi fantastični i uistinu mi se sviđaju :D

      Izbriši
  2. E te balzame sam tako dugo htjela probati, a nemam ih od koga naručiti :/ Ljudi više naručuju Avon nego Oriflame, barem mi se tako čini. Kokos me najviše privlači!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. istina, avon katalozi su dostupljeniji, u mojoj blizini nitko nema oriflame, pa sam se sama učlanila i dobivam ga doma, pa kad nešto poželim naručim si :)

      Izbriši
  3. Za 44kn se definitivno isplati ali 200kn sigurno ne bih dala. :D
    Preslatko izgledaju! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. baš, kažem da sam i ja prije odmahivala rukom i nije bilo šanse da te novce potrošim na balzame, iako su me privlačili..i sad kad sam vidjela da su 44, to je bila jedinstvena prilika, i dolični su :)

      Izbriši
  4. Imala sam ovaj od vanilije i bio mi je ok :) Mislim da je univerzalni orginal ipak najbolji to je onaj ružičastom pakovanju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. aha, mislim da sam vidjela da imaju taj rozi u trenutnom katalogu, budem i njega probala, ali tek kad sve ovo potrošim :D

      Izbriši
  5. Ja već godinama koristim onaj rozi original balzam, ali otkad imam taj od kokosa ne odvajam se od njega :D Toliko mi je fin <3 A ti balzami su multifunkcionalni pa ga mažem i na nos kad je vrijeme prehlada i gdje god mi treba njege :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. baš mi je purple glow komentirala taj rozi, mislim da ga imaju u sadašnjem katalogu, budem i njega probala kasnije, kad ove potrošim..sviđaju mi se balzami, i vjerujem da ti pomaže kod prehlade :)

      Izbriši
  6. Potrosis labeko u tjedan dana? :) meni treba dobrih godinu dana :)!!! Pakiranje je predivno,i davno sam koristila ovaj rozi balzam i bila sam zadovoljna!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. uh, godina dana..da sam barem te sreće..a ovisna sam, što da kažem, ne mogu podnijeti ni sekundu sa suhim usnama :) budem morala probati i taj rozi, prije sam imala kokosov i bio mi je super, a sada iz ove postave višnja je daleko najbolja :)

      Izbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images