Favourite non-beauty related You tube chanels

četvrtak, srpnja 30, 2015

Na godišnjem odmoru ste. Odlazak na more je predviđen za tamo neki žnj datum koji još nije blizu. Što raditi do tada? What to doooo?
Odgledala sam napokon Orange is the new black i Wayward Pines te sada ne znam što bih sa svojim životom. 
U takvim trenutcima se okrećem internetu da me zabavlja. 
So, amuse me internet.
Donosim vam listu You tube kanala koje često posjećujem. Većina od njih su ujedno most subscribed kanali, pa možda dobijete i ideju koga pratiti. Let's go.

1. PEW DIE PIE


Zanimljivo, most subscribed kanal na you tube-u je gejmerski. Ako niste čuli za Felixa-čudno.
Zato što 30 i nešto milijuna pretplata ga čine najpretplaćenijim kanalom u povijesti. 
Osim gejmerskih videa, koji su mi veoma zabavni bez obzira što ne igram igre, volim pogledati njegove Fridays with pewdiepie- Link. Pogledajte.

2. JOEY GRACEFFA

Oke, nije da pretjerano volim gledati njegov kanal, ali nekad pogledam koji vlog (kada nemam što drugo za gledati), prvenstveno zbog njegovog psa Wolfa koji je isti moj husky. 
Sa ljedećom you tubericom je snimao dosta zajedničkih videa, pa pogledajte OVDJE

3. MIRANDA SINGS


Na linku gore možete vidjeti Colleenin alter ego- Mirandu Sings. Prvo mi je bila užasno iritantna i nisam mogla shvatiti kako tako glupi kanali mogu biti toliko pretplaćeni, ali na drugu stranu ovo je nova verzija današnje komedije. O tome svjedoči i gostovanje kod Jimmy Fallona i zajednička epizoda sa Jerry Sienfeldom u Comedians in cars.

4.NIGAHIGA


Novi omiljeni kanal mi je od Nigahige. Doduše njegov kanal nije nov, samo sam ga kasno otkrila. Nigahiga je poslije Pewdiepie-a uz Smosh most subcscibed. I to sa razlogom. Videi su vrlo zabavni i jako mi se sviđaju njegove verzije trailera. Često surađuje sa Jennom Marbles, jedan od takvih videa možete pogledati OVDJE.

5. JENNA MARBLES


Nju ili volite ili ne volite. Jednostavno. I like her zbog sarkazma.
A kako izgbjeći nekoga s kime ne želite razgovarati možete vidjeti OVDJE.
Svašta možete naučiti od Jenne jer je realna and doesn't give a fuck.

6. SHANE DAWSON


Kad smo kod sarkazma, evo njegovog kralja. Doduše, na njegovom kanalu moram dosta skrolati jer ima dosta nezanimljivog sadržaja, ali pretpostavljam da je to ok, jer kada se toliko dugo baviš tim poslom, normalno da ti ponestane ideja. Kao recimo meni s bloganjem, imam spremljene fotke i teme postova, ali mi se ne daaaa, toliko sam lijena te iz tog razloga objavljujem ovaj glupi post. Don't judge me, I'm on vication. Da se vratimo na Shanea, pišala sam gledajući njegovu parodiju Taylor Swift- Blank space music videa kojeg možete pogledati OVDJE. Na zahtjev Taytay video je maknut sa you tubea, ali je na kraju vraćen. 

7. ROMAN ATWOOD/VITALYZDTV


Inače volim prank videa, ali ova dvojica mi nisu favourite. Onda zašto su na listi ako mi nisu favourite-zato što imaju zbilja poremećene prankove. Vitaly je ovo ljeto bio u Hrvatskoj pa na njegovom kanalu možete vidjeti što misli o našoj hrani, curama, policiji i Ultri.
A najomiljeniji prenk je sa mamom- OVDJE.

8. SMOSH


Isto jedan najpretplaćeniji kanal i možete pretpostaviti da je gejmerske tematike.
Inače prvo gledam Pewdiepie, pa kad nema novih videa odem na Smosh-ov kanal. 
Uskoro će objaviti i film čiji promo možete vidjeti OVDJE.


Eto nadam se da su vam koji navedeni videi bili humoristični i da ćete se pretplatiti na koji kanal, ako već niste.
Za kraj imam jedno pitanje: Koji navedeni You tuberi su gay? Lol.
Ovo nije diskriminirajuće pitanje, ali često se proteže rečenica po medijima da je You tube posta Gay tube. Hahaha, što mislite o tome?

Do sljedećeg posta, 
Kissi kissi 
G

You Might Also Like

2 komentari

  1. Čula sam samo za onog pewdi pua :D ili kako već :'D i to zato što mu cura ima beauty related kanal, no ona mi je nekako malko iritanatna pa je ne pratim baš. Za ostale nikad čula, a točno mislim kako ću zaboraviti na njih nakon postanja ovog komentara :P Ma nisam ti ja za to, gledam jedino fashion i beauty i home decor related videe, ostalo nije moj fazon kak bi se reklo, posebno ovi gejmerski, šta god to značilo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da cutiepiemarzia..kanal joj je više fashion related..nije mi nešto posebno ali znam nekad pogledati...a on-pewdiepie je senzacija..iznimno je humorističan ili kako bih rekla kamera ga voli :) zato je i najposjećeniji kanali...i sama sam se iznenadila koliko ima gejmerske tematike i vidim zašto su to najpretplaćeniji kanali.. iako mi baš nemaju nekog smisla :)

      Izbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images