New-in #9

srijeda, lipnja 17, 2015


Početak novog mjeseca je kod mene obično rezerviran za novitete. 
Budući da je već prošla polovica mjeseca lipnja,
nećemo odugovlačiti, nego se odmah bacamo na pregled novih krasnih stvarčica.



Dojmove o Catrice Travel De Luxe paleti sam vam već tipkala u postu- OVDJE, pa se neću ponavljati. Na tom linku možete pogledati kako paleta izgleda i kakav je swatch svih proizvoda koji se nalaze u njoj. Kao i o paleti, isto tako sam već i swatchala Classics ruž u nijansi 221 na ruci i usnama, a kako to izgleda možete pogledati u postu- OVDJE.
Sada prelazimo na proizvode o kojima još nisam tipkala. 
Vratila sam se starom Garnier (argan oil & cranberry) regeneratoru zato što miriši odlično.
Budući da nisam neki fan mirisa lavande, jedva sam čekala naići na neku kremicu za stopala koja nije sa fakin' lavandom. I naišla sam. Uzeh iz Avona Foot works kremicu sa ananasom.
I opet moram komentirati, ne znam da li je to samo do mene i moje čudne percepcije mirisa, ali većina preparative iz Avona mi na kraju samo miriši na alkohol?! Događa li se to i vama?
I upravo zbog te "sitnice" sam odlučila barem na neko vrijeme odustati o Avon narudžbi i prebaciti se na drugu katalošku kupnju koja je čak i cruelty-free (o tome malo dalje u postu).


Uz časopis Gloria Glam ste na poklon mogli dobiti Versace Eros pour femme tester parfema. Moram napomenuti da je mala bočica preslatka i da je parfem krasan. A meni je rijetko koji parfem krasan i da me od njega ne boli glava.
I kako više nemam dezića, opet sam kupila svoj provjereni Dove roll-on. 
Zašto ne koristim nikakve druge dezodoranse i brendove možete pročitati u jednom malo osobnom i neuobičajenom postu za mene, i za koji smatram da bi svaka ženska osoba trebala znati i informirati se, prvenstveno radi svog zdravlja- Što je fibroadenom?


I sada se bacimo na ono oko čega sam najviše uzbuđena. Dakle, probala sam skoro sve i jedan proizvod iz Avona. Ima ih hrpa s kojima sam jednostavno oduševljena, a ima i onih koji su totalni fail i koji u brzom roku izgube svoj lijepi miris i jedino što mogu osjetiti je alkohol. 
I to me odbija. Ali budući da obožavam listati kataloge i nešto si naručiti, čekati s nestrpljenjem da to dođe i da odmah otvorim, nisam si to uzbuđenje htjela uskratiti pa sam odlučila preći na Oriflame koji je cruelty free, čiji se proizvodi ne prodaju u Kini i s čijom sam preparativom uvijek bila zadovoljna. 
Prva stvar koju sam pokupila je ova preslatka Tender care gift box.


Ovom setu ću uskoro posvetiti čitav post, pa neću sada ulaziti u detalje. Ali....pogledajte tu divotu.
Ah, beautiful.


Također, izabrah par njihovih Love Nature proizvoda s čajevcem. Prvi je dvostruki korektor sa bež i zelenom stranom. Zeleni smiruje crvenilo na koži, a bež prekriva. Baš me zanima kako će djelovati.
Druga stvar je Love Nature antibakterijska otopina sa uljem čajevca koji bi trebao isušivati i ukloniti nesavršenosti na koži. Više o tome kada testiram proizvode.
Također sam pokupila dva gela za tuširanje. Već sam koristila Discover gelove pa znam da je Parisian delight super, a Miami spirit sam uzela da probam.
Ako niste upoznati sa Oriflame ponudom, njihova linija Swedish Spa proizvoda je kao Planet spa kod Avona. Znači, nešto bolja preparativa i mrvicu skuplja. 
I od te linije sam si uzela Swedish spa piling-gel za tijelo (cloudberry sage&vitamin c) i njihov sapun za masažu i piling. Mislim da će ta dva proizvoda dobiti svoj recenzijski post zato što sam jako uzbuđena zbog njih i užasno znatiželjna kakvi su.


Inače me Oriflame dekorativa nije nešto fascinirala. Posjedovala sam par stvarčica koje nisu briljirale pigmentacijom, a užasno iritirale cijenom i mini dobivenom količinom.
No u zadnjem katalogu je bila akcija kojoj nisam mogla odoljeti.
Uzeh Giordani Gold (nešto poput Luxe-a u Avonu) Jewel ruž za usne s kojim je u setu išao i lipliner. I molim da stanete na sekundu i da si uvećate tu gornju sliku- pogledajte to pakiranje!! 
Užasno sam slaba na pakiranja, užasno. Grozna sam.
Također sam kupila Giordani Gold pincetu koja, pogađate, isto dolazi u zlatnom pakiranju.
Kill me now. Isto tako nisam mogla odoljeti niti The One kutijici za ruž za usne.


Ovdje možete malo bolje vidjeti ruž i olovku. Ako želite swatcheve, javite mi u komentarima i rado ću natipkati nešto više o ovim stvarčicama, zato što su gorgeous.


Naravno da u kutijicu stane ruž, ali ako ste bili skeptični- da vam pokažem. I btw, unutrašnjost je roza, rozaaa. I ima ogledalce.


I za sam kraj haranja Oriflame katalogom, pokupila sam si Very me dvostruko šiljilo za olovke jer nemam nikakvog valjanog šiljila doma.


I to bi bilo sve za new-in mjeseca lipnja. Nisam nešto pretjerano fokusirana na kupnju koliko sam na potrošnju. Ali, s vremena na vrijeme treba si malo ugoditi i obradovati se. 

I nisam nikako zaboravila na vas, drage moje, pa sam i za vas pokupila koju stvarčicu.
O tome ćemo u skorom darivanju koje spremam.

Do tada, kissi kissi
G

You Might Also Like

24 komentari

  1. Giordani Gold ruž i kutijica izgledaju stvarno wow :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lijepi noviteti, a posebno mi se sviđa Catrice paleta :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti :) paletica nije loša, doduše očekivala sam malo bolju pigmentaciju, ali može proći :)

      Izbriši
  3. A molim te napisi nesto vise o Oriflame stvarcicama, narocito me zanima, ruz i olovka. Plz Mila

    OdgovoriIzbriši
  4. Oriflame jako volim, pogotovo Giordani Gold linije, pudera ruževa, ma svega... Moja mama se godinama ne odvaja od GG Anti Ageing pudera, kaže da bolji nikad nije imala, ja sam joj ga ukrala jednom i stvarno je odličan :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. imala sam prije nešto njihove kozmetike, i pakiranja i količina su me toliko živcirali (volim glomazno-hahaha) , s GG primerom sam bila jako zadovoljna, toga se sjećam..drugu kozmetiku nisam probala, sada sam uzela ovo iz znatiželje, i moram priznati da je ruž-zakon.. :)

      Izbriši
  5. Stvarno si se ponovila :) Već neko vrijeme škicam GG ruževe i nikako da naručim. Divno je pakiranje i baš mi se čine dobri, tvoja nijansa uzgleda odlično :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti :) e pakiranje je-vau :D a ruž me baš iznenadio, budem sigurno natipkala post :)

      Izbriši
  6. Krasni noviteti, ova nijansa ruža mi se posebno sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ;) budem natipkala post o njemu, nijansa me iznenadila, nisam očekivala :)

      Izbriši
  7. Nijansa ruža je prekrasna, a baš sam i ja prije nekoliko dana, nakon dugo vremena, pregledala Oriflame katalog i naručila par stvarčica onako iz radoznalosti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tako sam i ja, trenutno se zasitila avona, i onda mi došao oriflame, pa reko-ajmo birat :) i sve me oduševilo :D

      Izbriši
  8. Giordani Gold ruž izgleda divno. Pakiranje je baš ' luksuzno ' . A što se tiče Tender care gift box, to kupujem već pola godine i nikako da kupim. ❤

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, pakiranje je baš fensi i prekrasno :) to me prvo privuklo. Gift box je jako korisna, 4 balzama, neću ih potrošiti godinu dana xD

      Izbriši
  9. Imam tender care sa kokosom i divan je, odlicna nega, a miris je fantastican. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ja sam davno imala kokos i bila sam zadovoljna, a od svih ovih- višnja :) mljac :DDD

      Izbriši
  10. Kak slatka kutijica, a i sama niijansa ruža je jako lijepa :)) Lijepe stvarčice. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nijansa je baš u boji usana i totalno kremasta :) krasan ruž :)

      Izbriši
  11. Nijansa ruza je fenomenalna, bas mi se svida!!! Nazalost u blizini nemam niti jednu Oriflame lady pa vec dugo nisam nista narucila od njih!! Odlicna kupovina :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram pitati-gdje si ti??? :D svratim na tvoj blog često, ali nikakvog posta nakon četvrtog mj ://// come back :) da, ruž je krasan, ja sam očarana :DD

      Izbriši
  12. Lepe stvari si kupila :) Ja ostajem verna Avonu, sa Oriflame damama nemam srece, jednostavno nisu bile profesionalne, u vise navrata su me ispalile tako da vise ne koristim njihove proizvode. Ipak, imam ovaj dvostruki korektor i dobro radi svoj posao, jedina mana mu je sto se brzo polomio :|. Tender Care balzami su mi cudotvorni, sjajni su. Preko testera sam probala nekoliko ruzeva iz raznih linija, najbolji su mi bili oni iz The One linije. Probala bih ja jos neke proizvode, ali kao sto rekoh, imala sam losa iskustva sa O.damama, nazalost. Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i sama obožavam tender care balzame :) baš sam zadovoljna..slična stvar se i meni događala sa mojoj avon lady..jako čudna žena..i ne da mi se više uopće komunicirati, a što se tiče oriflame-a sama sam svoja lady :D tj suradnik..naručim kad hoću i šta hoću i dođe mi doma..ako neću naručivati neću :) tako mi je najbolje, i imam uvijek popust :)

      Izbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images