Rimmel London- Lasting Finish Lipstick (Kate Moss collection) 102

nedjelja, lipnja 26, 2016


Nedavno nam se u DM drogerije vratio brend Rimmel. Meni je ovo prvi susret sa brendom i prvi put imam priliku isprobati sve njihove hvaljene proizvode. Za početak sam kupila jedan "Kate ruž" jer mi je on prvi za isprobati na wish listi od kad sam pročitala prvu Rimmel recenziju svom životu. 


Mislim, tko ne zna tko je Kate Moss! Top model stoljeća, blago rečeno. Možda su upravo ovi ruževi toliko popularni budući da nose njezino ime. 
Ruž koji sam izabrala je iz lasting finish kolekcije. Pakiranje je crveno sa crnim Kate potpisom. Na vrhu čepa se nalazi Rimmel logo, a na dnu etiketa sa brojem nijanse. Koliko sam upoznata, Rimmel ruževi nemaju imena nego samo brojeve. 
Pakiranje je napravljeno od plastike, i usudila bih se reći dosta jeftine. Da pojasnim, bolje su kvalitete od Essence ruževa, ali lošiji su od Catrice ruževa. Mislim da svi znate kakvo je pakiranje od ta dva brenda, pa mi zbog omjera međusobnih cijena, nije baš svejedno što je Rimmel po kvaliteti pakiranja u sredini kada bi trebao biti prvi. No, dizajnom i bojom pakiranja je puno ljepši nego što mu je pakiranje napravljeno kvalitetno. 


Iz Kate kolekcije sam si uzela nijansu br.102
Nijansa je prekrasna, barem meni. Svakodnevna pink proljetna/ljetna nijansa. 
Pigmentacija ruža je odlična. Ravnomjerno prekriva usne i u jednom sloju, nije potrebna nadogradnja ruža. Jednostavno i lako se nanosi na usne, ne "bježi" preko ruba usana. 


Tekstura ruža je kremasta, a finiš polu-mat. Ruž ne isušuje usne, naprotiv vrlo je lagan i drži usne hidratiziranima. Ne uvlači se u brazdice na usnama. Trajnost mu je cca 3-4 sata, ovisno o tome koliko jedete/pijete. Ruž ima blagi i suptilni miris po nekim slatkišima, ali ne mogu dešifrirati po kojima.
Unatoč nezadovoljstvu sa kvalitetom pakiranja, ovaj ruž mi se ispostavio apsolutnim ljetnim hitom. 
Nijansa je prekrasna, a tekstura i pigmentacija samog proizvoda su još bolji. Ovo mi definitivno neće biti zadnji Kate ruž.



Količina: 4 grama.
Cijena: cca 45,00 kn.
Dostupnost: DM drogerije



Kada ste vi isprobale Rimmel ruževe?
Jeste li ih se dočepali tek sada kao i ja?
Koji su vam najdraži Rimmel proizvodi?

Do tipkanja, 
Kissi kissi
G

You Might Also Like

7 komentari

  1. Nijansa koju bih si i ja sama sigurno kupila. :D
    Osobno me Rimmel uopće ne privlači, ali trebala bih škicnuti. :D
    Za sad imam samo Stay matte puder. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. u meni najbližem dm-u nema još uvijek Rimmel kozmetike. tako da nisam ništa ni probala :/

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš je dobra nijansa, vjerojatno bih si i sama takvu izabrala. Još ništa njihovog nisam isprobala, a želim isprobati primere i pudere, a i ruževe :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Divna nijansa. :) Još uvijek nisam ništa njihovo kupila, ali škicam lakove po dobrom starom običaju. :D

    OdgovoriIzbriši
  5. ovo je baš lijepi, kako si rekla ljetni ruž, koji se može nositi samopouzdano :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Nisam još ništa kupila kako su stigli u Hrvatsku, ali ti Kate ruževi mi za sada djeluju najzanimljiviji :D Lijepu nijansu si odabrala, baš za ljeto i odlično ti stoji :D

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images