Favourites (favoriti dekorativne kozmetike) + VIDEO

nedjelja, lipnja 12, 2016

Ne  sjećam se kada sam zadnji put tipkala o kozmetičkim favoritima pa sam vam odlučila predstaviti trenutnu postavu. 
Inače, favorite ne mijenjam svaki mjesec nego kada mi se nešto svidi onda to koristim duže vrijeme i nema mi smisla svaki mjesec tipkati o sličnim ili istim proizvodima. 




Za ove favorite sam vam odlučila snimiti video i reći koju riječ o njima.
Unaprijed se ispričavam na lošijoj svjetlosti jer još uvijek tražim dobro osvjetljenje u kući. 



Imamo li koji zajednički favorit? 
Kissi kissi
G

You Might Also Like

7 komentari

  1. Definitivno Essence liplineri, njih imam skoro sve, osim onih najsvjetlijih nijansi. I Eveline tuš za oči!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Contouring Paleta! Identično mišljenje kao i ja! Dva su korisna, al highlighter mi se ne sviđa. Dobar video :) Budem probala neke Wet'n Wild proizvode :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Moji su trenutno Too Faced Chocolate Bar paleta, Naked 3 paleta, Hoola Benefit bronzer, MAC soft&gentle highlighter, Essence limited edition u skroz peachy nijansi, ABH Dipbrow, Maybelline Push up drama mascara te Velvet teddy ruz iz MAC- a te NYX Lip Lingeries

    OdgovoriIzbriši
  4. Obozavam Essence liplinere i imam bas te dvije nijanse :)
    Zao mi je sto nisam uspijela uloviti ovu Essence paleticu, preslatka je.. i moram isprobati ove Wet n Wild balm stain :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super favoriti, što se tiče Essence liplinera i moji su veliki favoriti i kupujem ih iznova i iznova, tak su lijepi kremasi i pigmentirani....ma divota :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovdje mi je sve super, baš zbog ove divne boje. Obožavam i ovako žarko ružičasta rumenila, zato mi se ovaj post najviše sviđa <3

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images