Kako preživjeti prehladu...

srijeda, srpnja 30, 2014

Kišno ljeto...ima li išta gore od toga? Ima. Biti prehlađen dok je vani tako jadno i sivo ljetno vrijeme.
Obično bivam prehlađena dva puta godišnje. Mislim da to mogu zahvaliti klimatskim promjenama.
S toga, ako vas muče isti problemi kao i mene, odlučih napisati par stvari kako se ja liječim i kako provodim vrijeme, budući da sam tih tjedan dana pretežito u krevetu okružena hrpom maramica.
Jutro mi počinje čajem (šipak,kamalica,sljez, zeleni), nije bitno koji je, bitno je da je toplo jer godi grlu. Onda nešto ubacim u usta. To je većinom neko voće dok si kuham toplu juhicu. Uz sebe uvijek imam hrpu kemije bez koje bi oporavak trajao tjedanima. Fluimukan, sirup islandskog lišaja, operil, aspirin, lekadol, nekad i septolete iako mi one ništa ne pomažu. Budući da mi je tih dana i apetit na nuli, a znamo da jesti moramo, onda se trudim barem pet puta dnevno nešto lagano grickati budući da meso ne mogu ni primirisati tih dana. Uvijek imam hrpu limuna i narandži kraj sebe.
A da mi vrijeme brže prođe najradije gledam tv. Budući da na našoj telki vrijednoj 80 kn mjesečno nema ništa poželjno za gledati da se pitam zašto uopće plaćam to sranje, zahvalna sam na max tv-u i foxu, ccextra, itd. Pa ću vam napisati par filmova i serija koje mi je užitak gledati kad se ne mogu pomaknuti iz keveta. Ženskaste filmove možete svugdje naći, na filmoviziji pa gledati online ili skinuti na usb, ubaciti u telku i izvaliti se.
Mojih top 5 filmova za ovakve prigode su:
1. Mean Girls- svi smo ga gledali i obožavali. Nova učenica u srednjoj školi koja se pokušava uklopiti u popularnu ekipu. Standardni holivudski chic film. I Lindsey Logan nije bila loša dok je još bila normalna.


   2.Monte Carlo- Najdraža Gossip girl i Selena Gomez u avanturi po Europi.

3.You again- Djevojka koja je bila bullied u srednjoj školi sazna da joj se brat ženi za curu koja joj je zagorčala život. Niz smiješnih spletki i odlična glumačka ekipa. Obožavam Kristen Bell.

4. Walk of shame- Čitateljica vijesti koja je mislila da nije dobila posao iz snova ode van sa frendicama, završi u krevetu sa konobarom, da bi ujutro saznala da je  dobila novu priliku za posao. Budući da ne zna gdje se nalazi i da joj je auto odvučen, pokušava doći do posla. Odličan novi film koji ću sigurno pogledati više od 5 puta :)

5.Titanic-Iako obožavam Leonarda DiCapria i iako su mu svi filmovi fakin' odlični, Titanic će mi uvijek ostati number one. Jednostavno volim takve sladunjave ljubavne priče. Jack & Rose forever. :)


Kad nemam koncentracije gledati u tv sat i pol onda radije odaberem neku seriju jer epizodu od 20-30 min mogu nekako pregurati. Na foxu, ccetra uvijek ima nekih serija, pa ću vam predložiti njih par koje sam u posljednje vrijeme počela i pratiti.
1. Don't trust the B in apartment 23- Odličan humor, jednostavno odličan. I glumi Dawson. Lol

2. Cougar town- "Prijatelji" su mi najbolja humoristična serija ever. Isto tako volim i sve glumce. U Cougar town glumi Monica :)


3.Revenge- Ova serija mi se odmah svidjela. Djevojka se vraća u rodno mjesto pod lažnim imenom da se osveti ljudima odgovornim za srmt njenog oca. Ona zavodi, ubija, namješta...same spletke i spletkice. I odlična glumica (poznata po seriji Everwood).



4. Happily divorced- Nanny Fine ima još serija osim Dadilje koju su na našoj telki reprizirali milijardu puta. Ja jednostavno obožavam njen glas i smisao za humor. Tako da mi je ovo jedna od dražih serija za gledati kad mi glava puca, nos curi i kad se ne mogu usredotočiti na "kvalitetne serije".


5.New girl- pratim samo zbog Schmita kako sam i Kako sam upoznao vašu majku pratila zbog Barneya. U svakoj sriji nađem neki zakon lik bez kojeg seija uopće ne bi bila zanimljiva.



Eto kako ste iz voih primjera mogli vidjeti da ja volim sladunjave i humoristične serije/filmove, nadam se da ćete i vi nekima od njih dati priliku i pogledati. I ako imate nekih prijedloga slobodno pišite, sad imam vremena za gledati sve i svašta.

Kissi kissi
G

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images