Ardell Magnetic Lashes (Double Demi Wispies)

subota, listopada 26, 2019


Pozdrav svim krasnim damama koje su odlučile svratiti na blog i pogledati kako izgleda proizvod iz naslova ovog blog posta. Naime, ovo je jedan vrlo tragičan post jer je na žalost proizvod stradao odmah nakon prvog korištenja. Svojom nepažnjom sam ga ostavila nadohvat ruku svojoj djeci koja su istinski uživala trgajući ga. Doslovno su sekunde bile dovoljne da od jedne trepavice naprave hrpu pojedinačnih. No unatoč tome dat ću sve od sebe da vam opišem svoj prvi dojam o proizvodu jer sam na svu sreću slikala trepavice istog trena kada su mi stigle. Pa ukoliko vas zanima kakvo je bilo to moje kratko druženje sa trepavicama, nastavite čitati.


ardell trepavice demi wispies notino.hr

Kako nemam previše iskustva sa magnetskim umjetnim trepavicama, odlučila sam isprobati jedne od najboljih. Na Notinu imate velik izbor Ardell trepavica, a ja sam se odlučila za Magnetic Lashes magnetne trepavice (Double Demi Wispies).

ardell magnetic lashes notino.hr

Prvo ću započeti sa pozitivnim karakteristikama proizvoda. Stvarno mi se sviđa inovacija magnetskih trepavica. Ne morate posjedovati ljepilo da biste ih mogli nanijeti. Na pakiranju vam je objašnjen postupak nanošenja i nakon nekoliko pokušaja čak će i početnik poput mene njima ovladati. Također, uz konkretno ove Double Demi trepavice se dobije i rozi aplikator za njih, što je odlično. Ukoliko imate druge magnetske trepavice i treba vam samo aplikator, na Notinu ga vrlo povoljno možete kupiti i zasebno. Ukoliko vam aplikator bude predstavljao problem jer niste uvježbani, preporučujem vam da trepavice jednostavno nanesete rukom. Pri tome vam može pripomoći i ogledalo (posebno ona strana koja uvećava). 

ardell aplikator za trepavice notino.hr

Što se tiče samih trepavica, one su navodno prirodne. Meni tako ne djeluje jer umjetne trepavice se uvijek vide miljama daleko. Srednje su gustoće i dužine. Ja sam ih na vanjskom rubu očiju malo skratila jer su bile duže a moje oči manje od njih. Nosila sam ih samo jednom prije nego su se djeca dočepala, ali prvih par sati sam ih osjetila. To je normalno s obzirom da inače ne nosim često umjetne trepavice. Poslije par sati  sam jednostavno i zaboravila da su tu. 
Osobno ću ponoviti kupnju ovih istih trepavica jer nisam imala dovoljno vremena za kvalitetno se poigrati sa njima, a i stvarno mi se čine dosta kvalitetnim. Također ih smatram ekonomičnim proizvodom jer se mogu koristiti duži period vremena.

ardell double lashes notino.hr

Uz ove magnetske trepavice sam si naručila i Ardell Duo ljepilo za umjetne trepavice čisto da imam rezervu jer mi je trenutno ljepilo na izmaku snaga. Ljepilo vam neću pokazivati jer je ovo post o magnetskim trepavicama, a i uvjerena sam da vam je svima poznato i da ste ga isprobale. 

Koje "obične" umjetne trepavice su vam odlične, a koje magnetske?
Do sljedećeg posta,
Kissi kissi 
G




*PR PROIZVOD

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images