Makeup Obsession dekorativna kozmetika

četvrtak, rujna 26, 2019

Makeup Obsession notino.hr

Drage moje, danas vam tipkam o jednim novitetima koje sam odlučila isprobati nakon dugo vremena nećkanja. Posustala sam zbog prihvaljive cijene i estetički lijepih pakiranja, kao što će i većina vas. Nas žene je lako osvojiti lijepim i sjajnim stvarima u izlogu ili web shopu. Ja sam Makeup Obsession proizvode naručila sa Notina gdje je ponuda dosta velika pa vam preporučujem da ju škicnete.

Makeup Obsession Be In Love With paleta sjenila notino.hr

Prvi proizvod koji ću vam pokazati je ujedno i onaj koji je mene najviše zanimao, a to je paleta sjenila za oči- Be in love with. Pakiranje je napravljeno od čvrstog kartona nježno roze boje sa magnetskim zatvaranjem. Unutar pakiranja se nalazi i ogledalo. Moram odmah napomenuti da je veganski proizvod za sve kojima je to uvjet za isprobavanje nove kozmetike. 

Makeup Obsession sjenila rumenila notino.hr

Paleta sadrži deset  prirodnih/nude nijansi. Idealna je svakodnevno korištenje, bilo da se spremate za posao, fakultet ili čak školu. Nijanse su jednostavno krasne. Što ovu paletu razlikuje od milijun drugih nude paleta na tržištu? Uz klasične mat smeđe nijanse imate i par njih koji će vam omogućiti širok spektar stvaranja različitih lookova. Nijansa dreamer, starry eyed, romeo i bond će vam olakšati prijelaz na noćni makeup. Nijansa beau je odlična za smokey look, a sve ostale možete i samostalno nanositi za svakodnevni makeup. Pigmentacija svih nijansi je odlična. Nemate loše nijanse u paleti, kako to obično biva kod paleta drugih brendova, uvijek imate neku suvišnu i neupotrebljivu nijansu. To ovdje nije slučaj. Iz tog raloga smatram da joj je cijena odlična i povoljna s obzirom na kvalitetu koju dobivate.

Makeup Obsession swatch sjenila notino.hr

Nijanse se minimalno truse, ali svakakvo kao i kod korištenja bilo kojih sjenila bilo koje palete višak sjenila otresete sa kista prije nanošenja na kapke. Lako se blendaju i uz bazu za sjenila ste mirni cijeli dan. Budući da je paleta dosta slična hrpi drugih koje posjedujem jer sam nude tip djevojke, ipak me iznenadila i oduševila. 

Makeup Obsession Mad about mauve paleta rumenila notino.hr

Paletu ne koristim svakodnevno jer nekad stvarno nemam vremena za makeup na očima. Proizvod koji koristim svakodnevno je paleta rumenila Mad about mauve (izgled rumenila je na slici iznad). Pakiranje palete rumenila je jednako paleti sjenila, izuzetak je veličina i boja. Budući da se paleta zove Mad about mauve takve boje je i pakiranje. Također sadrži ogledalo. Paleta sadrži četiri nijanse rumenila (svako rumenilo teži 2,50 grama). 

Mad about mauve swatch rumenila notino.hr

Rumenila se ne truse, vrlo su pigmentirani i izdržat će cijeli dan na licu. Opsjednuta sam prvom nijansom Fluke. Idealna mi je za ovo jesensko razdoblje. 

Makeup Obsession Mega destiny highlihter notino.hr

Također sam odlučila isprobati nešto što je novo na Notinu, a to je njihov Mega highlighter u nijansi Destiny. I prvo što ću reći je da je ovo ogroman highlighter koji nećete nikad potrošiti (7,5 grama). Cijena mu je toliko smiješna s obzirom da je odlično pigmentirano zlato u posudici. Nemam drugih riječi kojima bih ga opisala jer je stvarno krasan, posvjetljujuć, pigmentiran i dugotrajan highlighter. Moje tople preporuke ako ste  u potrazi na nekim novim proizvodom koji će vam ponuditi zlatni sjaj.

Mega destiny highlighter swatch notino.hr

Proizvod koji sam ostavila za sam kraj ovog posta mi je osobno najlošiji od svih koje sam isprobala. Riječ je o Be in love with set za usne. Kao prvo, na pakiranju stoji da je ovo set sjajila za usne. Brend je jednostavno krivo klasificirao proizvod. Ovo su vam čisti tekući ruževi. Budući da sam očekivala sjajila za usne, ugodno sam se iznenadila vidjeviši da su ovo ipak tekući ruževi budući da njih obožavam.

Makeup Obsession Be In Love With ruž za usne notino.hr

Također, nijanse su mi pun pogodak jer svakodnevno upravo koristim lagane nude i smeđe nijanse ruževa, posebno u ovo hladnije vrijeme koje nam dolazi. Da se razumijemo, nijanse su divne. To možete vidjeti i na zadnjoj slici u postu (njihov swatch). Ono što se meni osobno nije svidjelo je pregusta i debela tekstura. Ruževi daju onaj kreč izgled usnama što nikako ne izgleda lijepo. Naglasit će svaku brazdu na usnama. Morate biti oprezni pri nanošenju ili pak koristiti olovku za usne jer je teško lijepo ih nanijeti kraj ruba usana. Ne daju sjaj usnama kako bi sjajila trebala davati te i zbog tog razloga ih ne mogu svrstati u tu skupinu proizvoda. Također se od njih malo osjeti težina  na usnama. Nemaju miris i veganski su proizvod.

Be In Love With tekući ruževi notino.hr

Što se tiče samog izgleda i pakiranja proizvoda, ono je krasno i akrilno (5ml) sa čepom na odvrtanje i standardnim spužvastim aplikatorom. 

Makeup Obsession swatch tekući ruž notino.hr


 Kada sumiram dojmove, drago mi je što samo imala priliku isprobati Makeup Obsession dekorativnu kozmetiku. Proizvodi su im vrlo kvalitetni i cijenom prihvatljivi. Ukoliko ste ljubitelj kozmetike i volite stalno testirati nešto novo, imate moje tople preporuke. Svi su mi se proizvodi svidjeli, samo mi tzv. sjajila nisu bila po guštu jer smatram da bi ti proizvodi trebali biti stavljeni pod tekuće ruževe. 


Kako vam se čine proizvodi?
Hoćete li ih isprobati?


Kissi kissi 
G


*PR PROIZVOD

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images