Nivea (lemongrass&oil) + wish lista

petak, studenoga 08, 2019


Drage moje,
današnji post je vrlo poseban iz razloga što ću vas u sklopu mini recenzije jedne od svojih omiljenih tuširalica obradovati i odličnim vijestima koje će vam uštedjeti vrijeme i novac prilikom šopingiranja za nadolazeće blagdane. Nikad nije prerano krenuti sa pripremanjem poklona za svoje namilije jer ako ste poput mene onda ćete na žalost zaboraviti na nekoga i onda u zadnji tren letjeti i tražiti po dućanima bilo kakav poklon. Vaši najbliži to ne zaslužuju. Vrijeme je da se unaprijed dobro pripremimo, napravimo wish liste i sa nekoliko klikova obavimo našu kupnju online. 

Nivea lemongrass oil shower gel_notino.hr

Bliži nam se naše najdraže šopingoholičarsko vrijeme, a to je famozni Black friday pa ćete na Notinu moći kupiti sve proizvode koje si želite u razdoblju od 25.11.- 1.12.2019. (popust se ne odnosi na proizvode na akciji ni na totalnom sniženju). Eto, sada kada znate te ključne datume, možete ih si memorirati i krenuti sa spremanjem vaše šoping liste. 
U zadnje vrijeme ja sam više tip djevojke koja gleda prije na preparativne proizvode i u sklopu sa time (ako moja obitelj ne zna što mi kupiti) nitko ne može pogriješiti što se tiče gelova za tuširanje. Svi znate da obožavam Nivea proizvode pa i vama preporučujem da si isprobate njihov Lemongrass&Oil gel za tuširanje i da se malo vratite u proljetno/ljetno razdoblje. 


Nivea lemongrass gel za tuširanje_notino.hr

Gel za tuširanje je gelaste teksture, mrvicu zelenkast, ali transparentan. Sadrži male žute kugice koje odlično posluže kao i blagi piling prilikom tuširanja. Miris mu je božanstven, baš poput livade u proljeće, travkast. Također, miris se na koži zadrži do nekoliko sati. Gel za tuširanje je dosta nježan i ne isušuje kožu. Imate moje tople preporuke. 

Što se tiče moje osobne wish liste za nadolazeće blagdane, ona je vrlo skromna. Osim jednog epilatora, nemam nekih ultra posebnih želja što se tiče kozmetike. No svejedno budem izdojila par proizvoda koje gledam već neko vrijeme i sigurna sam da ću ih kroz naredno vrijeme nabaviti i isprobati. Pa započnimo.


Loreal Professionnel Serie Expert Absolut Repair_notino.hr


Želim isprobati Loreal Professionnel Serie Expert Absoult Repair (Gold Quinoa+Protein) set za veoma oštećenu kosu. Set uključuje masku i regenerirajući šampon. Cijena mu je nešto viša od svih setova koje sam do sada isprobala iz Loreal radionice i moja očekivanja su velika. Moja kosa nikad nije bila u gorem stanju i hitno joj treba dobra i kvalitetna njega.
Makeup Revolution by Petra_notino.hr

Što se tiče dekorativne kozmetike vrlo rado bih isprobala Makeup Revolution paletu by Petra. Nemam nekih prevelikih očekivanja, ali sam opet znatiželjna da li se biti u rangu SophX ili će biti lošija. Ako je itko od vas isprobao paletu javite mi u komentarima vrijedi li ju kupiti.
Versace Bright Crystal poklon set_notino.hr

I za kraj ove moje skromne wish liste ide jedan parfemčić. Još nisam isprobala Versace Bright Crystal parfem i vrijeme je da to promijenim. Navodno je cvjetno-voćni miris i mislim da bi mi se mogao svidjeti. Ne želim ni prije kupnje isprobati tester jer sam nekako uvjerena da će mi se na prvu svidjeti i da ću ga često nositi. 

Imamo li slučajno koji zajednički proizvod na listi? Ukoliko još uvijek ne znate s čime počastiti svoje najmilije, škicnite ponudu poklona za Božić na Notinu. Jednom kad krenete listati stranicu neće se moći tako lako odvojiti. 

Pa drage moje, budite mi lijepe, zdrave i pametne.
Čitamo se uskoro.
Kissi kissi
G




* Slike iz wish liste su posuđene sa Notino stranice samo u svrhu ovog posta. Post je u suradnji sa samom stranicom. 

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images