Lancome- L'Absolu Gloss Sheer 222 Beige Muse

utorak, svibnja 21, 2019

Kako nam se bliže topliji dani s time se povećava moja potreba za lakšim teksturama proizvoda za usne. Napokon sam se riješila ovisnosti o tekućim mat ruževima i sve više posežem za sjajilima za usne čiji ljubitelj nikad nisam bila. Sada shvaćam zašto ih djevojke vole, a u nastavku možete pročitati zašto ja volim ovo specifično sjajilo koje sam naručila sa Notina.

Lancome Notinohr jpg


Lancome
 L'Absolu Gloss Sheer sjajilo za usne (8ml) dolazi u srebrenoj kartonskoj ambalaži. Samo sjajilo je vizualno vrlo ugodno oku i djeluje luksuzno. Napravljeno je od čvrste akrilike sa crnim čepom na odVrtanje na kojem je otisnut Lancome logo. Sve najnužnije informacije o proizvodu su otiskane na ambalaži. 

L'absolu Gloss Sheer Lancome Notinohr.jpg

Na žalost raspon nijansi ove linije sjajila nije dosta širok, ali unatoč tome mislim da ne možete pogriješiti sa bilo kojim odabirom nijanse koju Notino ima u ponudi. Ja sam si izabrala nijansu 222 Beige Muse. Riječ je o neutralnoj, transparentnoj nijansi rozog podtona sa zlatnim sjajnim česticama.

Lancome Gloss Beige Muse Notinohr.jpg

Aplikator sjajila je mekana spužvica prilagođena jednostavnom i brzom nanošenju proizvoda na usne. Aplikator će uhvatiti sasvim dovoljno proizvoda da prekrijete usne u jednom sloju. 
Sjajilo je pigmentirano, ne isušuje usne, ne ostavlja ljepljiv trag. Lagano je na usnama i nakon nekog vremena nećete ni osjetiti da ga nosite. Trajnost mu je solidna, nije nešto pretjerano izdržljivo jer je to  ipak sjajilo. Od te vrste proizvoda to ni ne očekujem.

Lancome L'absolu Gloss Sheer Notino.hr.jpg

Sjajilo nema nikakav konkretan miris što meni osobno paše. Ova nijansa čini da uvijek za dnevne prigode i uz minimalan makeup izgledate svježe i poletno. Zlatne sjajne čestice su divne i najviše dolaze do izražaja kada je vani sunčano vrijeme. Također, sjajilo daje volumen usnama što smatram jednim velikim plusom za ovaj proizvod.

Lancome Gloss Swatch Notinohr.jpg

Ukoliko ste u potrazi za nekim novim sjajilom odlične kvalitete imate moje tople preporuke i za Lancome brend i za ovu liniju sjajila koje možete pronaći na Notinu.

Lip swatch Lancome Notinohr.jpg


Jeste li isprobale Lancome sjajila?
Kissi kissi 
G


*PR PROIZVOD

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images