Potrošeni proizvodi (empties) #9

nedjelja, ožujka 19, 2017


Pokušala sam skupljati potrošene proizvode proteklih par mjeseci, ali dosta toga mi je suprug bacio u smeće jer on ne zna blogerske probleme i temu potrošenih proizvoda. Nakon što sam mu lijepo objasnila da mi ne baca potrošene proizvode ova ekipa mi je preostala. Pa ako vas zanima što sam  to potrošila i koje je moje mišljenje o tim proizvodima, nastavite čitati.


Inače sam veliki ljubitelj Kozmetike Afrodita, nema tog proizvoda koji mi se ne sviđa tako da ni ovi proizvodi nisu iznimka. Negdje oko Božića su nas obradovali sa Cotton&silk kolekcijom koja je sadržavala tekući sapun za ruke, gel za tuširanje i kremu za ruke. Budući da kremu za ruke još uvijek trošim, danas ću s vama podijeliti koju riječ o sapunu i gelu. Kao i obično, Afroditin gel (cotton flower) daje zadovoljavajuću količinu sapunice, čisti kožu i ne isušuje ju. Polukremast je i odličan za prijelazno razdoblje zima/proljeće. Sapun za ruke je također kremastiji, ali jednako efikasan i učinkovit kao i drugi na slici od argana koji im se uvijek nalazi u stalnoj ponudi. 


Nakon tolikog kruženja Olivalovih šampona po blogosferi i pozitivnih recenzija i sama sam se odlučila isprobati njihov noviji šampon. Izabrala sam onaj za osjetljivo vlasište i bila sam veoma skeptična oko njega. Na kraju me apsolutno oduševio. Kao prvo, nije mi uzrokovao perut (što skoro svaki šampon osim H&S napravi). Dovoljna je mala količina šampona da temeljito očisti i opere kosu dužine do ramena. Uz relativno dobre sastojke daje i pristojnu količinu sapunice. Također, daje kosi volumen (barem meni) i sjaj te sprječava brzo mašćenje kose (kosu sam prala svaki treći/četvrti dan dok s bilo kojim drugim kosu perem nakon svaka dva dana). Apsolutno sam oduševljena ovim šamponom i cijena od 40-ak kuna mu je sasvim opravdana. 
Fresh&Clean gel za intimno pranje sam dobila od mame. Mislim da je to neka talijanska robna marka, ali nemojte me uzeti za riječ. Ugl, sasvim solidan gel koji lijepo čisti, ugodnog je mirisa i nije mi uzrokovao nikakav svrab ili nešto slično. Nisam sigurna hoću li imati prilike za kupnju, ali napomenut ću mami da uzme par bočica ako ga ponovno uoči u dućanima. 
Balea pjenom za tuširanje me zarazila A Lady i morala sam ih isprobati. Međutim mene se nisu nešto posebno dojmili ovi proizvodi. Inače preferiram sapunicu prilikom tuširanja i pjena jednostavno nije za mene. Mislim da bi možda situacija bila drugčija da sam ih koristila ljeti a ne u zimsko vrijeme. Ako pjene ljeti budu u prodaji dat ću im još jednu priliku jer mislim da bi mogle biti osvježavajuće.


Također, u suradnji sa suprugom, potrošila sam H&S for men šampon. Klasični H&S, nije razočarao. Bonus mu je specifični muški miris po Old Spiceu koji mi je neko vrijeme odgovarao. Ali inače se sada suzdržavam H&S šampona, tražim nešto blaže za tjeme. 
LPM regenerator neću više kupovati. Ne samo LPM nego općenito regeneratore jer sam napokon shvatila da maska za kosu i ulje čine puno bolji posao i puno bolje pašu mojoj kosi te ju ne maste toliko koliko rade obični regeneratori. 
Dove gel za tuširanje je jedan u nizu potrošenih. Ne znam ni sama koliko ih je moj muž bacio prije nego što sam ga zaustavila. Dove i Nivea mi imaju najkvalitetnije gelove za tuširanje i apsolutno odgovaraju mom ukusu, te nekako uvijek balansiram među njima, osim ako mi muž donese Palmolive. 


Kao što rekoh, Niveini gelovi za tuširanje su klasik, odgovaraju mojoj koži, ne isušuju je i imaju odličan miris. Također, isprobala sam Hairmilk šampon i regenerator. Za njih imam isto samo pohvale iako sam više oduševljena regeneratorom budući da kosu ostavlja tako mekanom i sjajnom da je to jednostavno divota. 


Nakon skoro pet mjeseci sam potrošila Eucerin Hyaluron-filler noćnu kremu za lice i moram priznati da je odlična. Možda se to meni pričinjava ali imala sam osjećaj da mi zaglađuje lice i da se ono malo borica što imam oko okoloočnog područja zagladilo. Vjerojatno bi takav slučaj i bio da ju nastavim koristiti narednih barem godinu, dvije. Inače, krema hrani kožu, dubinski hidratizira. Ujutro vam je lice glatko kao i prethodnu večer kad ste nanijeli kremicu. Jedino što mi nije pasalo je blagi miris po ruži (barem se meni učinilo da  je to ruža), više bih preferirala da je bez mirisa. Inače cijena kreme je oko 230 kn, ali ako živite u blizini granice sa B&H više se isplati otići u njihovu ljekarnu i tamo je kupiti. Mislim da sam ju tamo platila blizu 190 kn, čisto da znate da možete uštediti koju kunu. 


Proizvod bez kojeg ne mogu zamisliti svoje postojanje je labelo za usne. Ne prođe sat da ja ne mažem usne. Ovo je samo mala količina potrošenih labela, nisam ni sama sigurna koliko ih je prethodno završilo u smeću dok nisam krenula skupljati proizvode za ovaj post. O ovoj hrpici vam nemam što posebno za reći osim da je najkvalitetniji obični plavi klasik labello.


I za kraj posta se našlo nešto dekorativnih proizvoda (tko bi rekao). Potrošila sam Giordani Gold (više informacija je na linku) ruž iz Oriflamea. Na žalost, jedan Essence ruž mi se malo "istopio" u torbi (više o njemu na linku OVDJE). O Maybelline maskari sam mislila tipkati zaseban post, ali sam odustala. Stvarno nije bila loša prvih mjesec dana. Kasnije sam zaključila da je jednostavnije kupovati i trošiti Essence makare jer su iskreno bolje (cjenovno). I u smeće je odletio "beauty blender" s ebaya jer je već bio prestar i lagano se počeo raspadati. 

To je sve od mene što se tiče potrošenih proizvoda. 
Koji tip proizvoda najviše trošite?

Kissi kissi
G


You Might Also Like

1 komentari

  1. Slažem se za Dove i Nivea gelove za tuširanje, najbolji su. Ovu količinu labela koju si ti potrošila, ja ne mogu potrošit naredne tri godine, haha, njih najmanje trošim, a najviše kremice za ruke, one su mi opsesija, ali nažalost i potreba. Hahaha, ne mogu mužići pužići shvatiti zkj nama trebaju prazne ambalaže, već sam nekolko puta Kikiju pojasnila za kaj mi trebaju, on misli da je to glupo gomilanje smeća. :D :D

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images