Loreal Infallible sculpt duo za konturiranje (01 light/medium)

četvrtak, ožujka 16, 2017

 Uvijek sam favorizirala i idealizirala kozmetički brend Loral. Smatrala sam ih dozom luksuza među drogerijskim brendovima. Kada su izdali novitete vezane uz konturiranje, odmah sam ih poželjela isprobati. Na moju radost, moja draga blogokolegica A Lady poklonila mi je ovaj Infallible sculpt duo za rođendan. Budući da mi je rođendan davno prošao, stvarno smatram da je vrijeme da vam napokon prenesem svoje dojmove vezane uz proizvod. 



Pretpostavljam da vam svima ide na živce ovaj dio u postovima koji je posvećen ambalaži proizvoda, ali moram vam natuknuti da je to vrlo bitno i pokušat ću to ukratko objasniti. Naime, jeftinija i slabija ambalaža nam neće smetati ako je proizvod cjenovno pristupačan ili jeftin, dok će nam nekvalitetna ambalaža zasigurno zasmetati kod skupljih proizvoda, Jer, primjerice, da ste znale da je pakiranje nekog rumenila toliko loše da ga nije sigurno nositi niti u torbi za moguće popravke šminke tijekom dana, onda možda ne biste niti izdvojile preko stotinjak kuna za taj proizvod. 


Dakle, ambalaža ovog proizvoda je napravljena od malo tvrđe plastike, ali ukoliko bi vam proizvod slučajno pao na pod ne bi prošao netaknuto. Proizvod ima akrilni dio (poklopac) kroz koji možete vidjeti korektore, dok je ostatak pakiranja crni sa žućkasto-prozirnom pooleđinom na kojoj je zalijepljena etiketa sa osnovnim informacijama o proizvodu. Unutar pakiranja, osim highlight i korektora za konturiranje (podijeljeni su u panove u obliku trokuta), nalazi se i malo ogledalce te sasvim nepotreban mali letak o tome kako konturirati lice, Budući da tu sliku imate na poleđini proizvoda, stvarno su je besmisleno ubacili i unutar samog pakiranja. Na to mjesto je primjerice mogla stati mala spužvica ili kistić. Također, osobno više preferiram ovaj tip proizvoda u stiku iz jednostavnih higijenskih razloga. 


Ovaj duo dolazi u nijansi 01 light/medium i, naravno, sastoji se od dva korektora za svrhu konturiranja. 
Highlight korektor je prebijel sa trumkom rozog pigmenta. Kremaste je teksture, ali i iznimno kredast. Čak se malo i trusi. Pigmentacija mu nije dobra, naprotiv užasna je. Više je transparentan nego što je pigmentiran. Ova nijansa je toliko light na meni i nekvalitetna da se njome jednostavno ne može ništa highlightati na licu. Također urezuje se u crte i linije na licu te naglašava suhe dijelove. 



Contour korektor je čiste smeđe nijanse i očekivala sam da će biti odličan. Na žalost, jako teško se blenda i ostavlja prljav trag na licu, No to možda ovisi o vašem tenu. Mislim da bi ova nijansa odgovarala djevojkama koje inače imaju malo tamniji ten. Pigmentacija mu je osrednja, ali nije za baciti, nekako bi se moglo s njom raditi dok se recimo sa highlight korektorom ne može. Korektor za konturiranje unatoč težem blendanju je mnogo jednostavniji za uporabu. On se ne urezuje u linije i ne ističe suhe dijelove na licu. 


Sastav proizvoda je otisnut na poleđini proizvoda i možete ga pobliže vidjeti na slici iznad. 

Količina: 10 grama
Cijena: cca 100 kuna
Rok trajanja: 12 mjeseci od otvaranja
Dostupnost: Sve drogerije koje drže Loreal kozmetiku (DM, Muller, Bipa, itd)


Mislim da je moje favoriziranje Loreal brenda završeno. Ovo je jednostavno loš proizvod, loše kvalitete. Za cijenu od 100 kuna, ova ambalaža djeluje jeftino, a sami korektori nisu ni približno kvalitetni kakvi bi trebali biti. Nije da Loreal nema dobrih proizvoda. Recimo, obožavam njihove proizvode za prekrivanje, posebno True Match puder koji mi je i dan danas jedan od najboljih drogerijskih tekućih pudera, ali smatram da kod većine drugih dekorativnih proizvoda ide ona-previše para za nimalo muzike.

Jeste li isprobale ovaj duo i kako vam djeluje?
Kissi kissi 
G

You Might Also Like

4 komentari

  1. nisam probala.. mislim da ni neću. što se tiče konturiranja- za mene i moje potvrde mi je dobar i Catrice stick! :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam probala,a nakon tvoje recenzije mi je splasnula želja za dodatnim isprobavanjem, i inaće ne koristim sredstva za konturiranje, ali ako posegnem za njima mislim da će prvi na red za ispobavanje doći catrice koji je cjenovno prihvatljiviji, a vidim da ga cure dosta koriste

    OdgovoriIzbriši
  3. Šteta para, ni prije ove recenzije ovaj duo me nije privlačio. Slažem se da je L'Oreal preskup za ono kaj nudi, meni su super jedino njihovi lakovi za nokte i puderi, True Match i Infallible. :)

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images