Makeup collection (moja kolekcija šminke) + VIDEO

subota, lipnja 18, 2016


Danas vam donosim mali uvid u moju makeup kolekciju.
Odmah ću vam reći da moja kolekcija nije velika i da nemam hrpu šminke, naprotiv ona je manja, ali ja imam dovoljno za svoje svakodnevne potrebe te čak i više nego što uistinu trebam. 
Ne bavim se šminkanjem drugih osoba, niti planiram, ovo je isključivo moj hobi. 



Uskoro se moja sobica bude mijenjala (laminati, boja zidova i namještaj) pa mi se učinilo zgodnim snimiti svoju before postavu. Naravno, pri kraju godine ću snimiti update ovog videa prvenstveno sa ciljem da vidim jesam li uspjela održati minimalističku količinu kozmetike ili se kolekcija povećala.
Pa da ne duljim, prilažem vam video i nadam se da će vam se svidjeti jer i ja sama obožavam gledati makeup collection videa.





Kissi kissi 
G

You Might Also Like

4 komentari

  1. Kolekcija ti je stvarno lijepa i dovoljno stvari imas. I ja se takoder trudim drzati sve minimalno jer bih radije imala jednu stvar koju volim i koristim nego 101 koja mi skuplja prasinu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lijepa ti je kolekcija, imaš sve što ti treba :)
    Ja niti toliko nemam i to što imam odlučila sam smanjiti zbilja na minimun jer najčešće jedne te iste stvari koristim, a ostalo se samo gomila i stoji.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super organizirano! I ja sam nedavno na blogu pisala o organizaciji šminke; doduše, moja bi kolekcija stala u jednu Jyskovu košaricu, ha ha ha. Te su mi njihove košarice baš dobre, praktične, a jeftine. ☺

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš mi se sviđe ovaj stolić i minimalizam na gornjoj površini :)

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images