NOTD- Colorama 91

četvrtak, srpnja 09, 2015


Danas vam donosim kratki post o najnovijem ljubimcu moje male kolekcije lakova za nokte.
Ako ne znate, uz časopis OK na poklon možete dobiti i birati nijansu  Maybelline Colorama laka za nokte koja vam najviše odgovara. 




Nijansa koju sam ja izabrala je br.91. Opisala bih ju kao creamy coral i apsolutno je prekrasna i savršena za ljeto. 
Kako ju ja kombiniram i nosim na noktima, pogledajte dalje u postu.


Samo da  ukratko kažem koju o ovoj nijansi. Kao prvo, ne znam za vas ali Coloramin kist je krasan. Jednako raspoređuje lak po noktu, nema onih nezgrapnih zadebljanja ili neujednačene boje.
Osobno mi je bio dovoljan jedan sloj ovog laka za ravnomjerno prekriven nokat i oduševljena sam njime. Kao drugo, nisam sigurna da li se lak brzo suši, zato što pri svakom lakiranju koristim Essence kapi za brzo sušenje, pa eto. Kao treće, ne bi ovu nijansu navela neonskom, više mi je pastelna, ali to je samo moje mišljenje. Koje je vaše?


U zadnje vrijeme sam opsjednuta šljokičastim toppingom. Šljokice/trakice/zvjezdice/točkice, bilo što samo da je srebreno ili zlatno i da upada u oči.
Najdraži (forever) topping mi je Essence Cupcake topping lak iz In the nudes kolekcije.


Za početak same manikure sam nanijela jedan sloj Eveline 8u1 base coat-a.
Nakon toga, jedan sloj Maybelline Colorama 91 laka i Essence kapi za sušenje.
I sve na kraju začinila Cupcake toppingom.
I kombinacija mi je odlična. Ovaj topping paše uz sve i jedan lak.


I samo moram napomenuti da ovaj Coloramin lak dolazi najviše do izražaja noću, zato nisam ziher da li je ili nije neonac. Manikura je rađena za odlazak na moto-susret. Prikladno, zar ne? :)


Kako vam se sviđa Colorama 91?
Imate li koji sličan za preporučiti, a da je savršen za ljeto?
I, sviđa li vam se manikura te trebam li se okaniti šljokica?

Till next time, 
Kissi kissi
G


You Might Also Like

8 komentari

  1. Slatka manikura :)
    Šljokice su zakon, nemoj ih se okanit :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Nijansa je baš divna i odlično izgleda sa šljokama :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jel da? :) moraš malo bacit sjaja inače izgleda preuobičajeno :)))

      Izbriši
  3. Nikad, ikad, ali baš nikad se nemoj odreći šljokica, za to se ide u pakao. :P :D Hehe, šalu na stranu, sviđa mi se tvoja kombinacija i baš je lijepi ovaj malac coloramac. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehehe..šljokice rulz :D <3 i meni se sviđa lakić..idealan za ljeto :)

      Izbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images