Classics-Terracotta Stardust blusher 02

četvrtak, srpnja 23, 2015


Drage moje, danas vam donosim kratki osvrt na jedan prekrasan proizvod.
Riječ je o turskom brendu Classics i njihovim Terracotta Stardust rumenilima.



U ponudi trenutno imaju šest rumenila, barem dućan u kojem sam ja kupila svoj primjerak.
Ono rumenilo koje mi je najviše zapelo za oko nema naziva već samo broj, a to je broj 02.
Pa krenimo sa detaljima.
Rumenilo dolazi u bijeloj kartonskoj ambalaži. Sasvim je jednostavna i minimalistička, nikakvog pretjeranog dizajna. Samo osnovno-logo brenda i naziv proizvoda.
Sa stražnje strane ambalaže su neke osnovne informacije.


Pakiranje sadrži 9g proizvoda. Rok trajanja je tri godine od otvaranja proizvoda.
Samo pakiranje je bijelo i plastično, i to baš ona prava jeftina plastika. 
Gornji dio pakiranja je proziran te kroz njega možete vidjeti proizvod.
Pakiranje je dosta slabo i morate paziti kako zatvarate proizvod jer u većini slučajeva će vam se otvoriti čak i samo od sebe. Možda je to samo do mog primjerka, ali eto tek toliko da znate ako si nabavite koje Classics rumenilo da morate malo pripaziti, posebno ako ga planirati nositi sa sobom u torbi.


Sa stražnje strane pakiranja se nalazi naljepnica sa kojom informacijom, a


popis sastojaka proizvoda možete pobliže vidjeti na slici dolje:


Na stranu negativnosti vezanu uz pakiranje, pogledajte sam proizvod:


Nije li ovo gorgeous? Prva stvar koja mi je pala na pamet gledajući ovo je Crab nebula. Miks i složenost boja su mi uistinu prekrasni.


E, sada dolazimo do onih donekle najzanimljivijih informacija. Tekstura proizvoda je čvrsta, ali i mekana na dodir. Pigmantacija je vrhunska, dovoljan je mali prelet kistom za rumenilo, lagano tapkanje po jagodicama i dobit ćete savršenu prirodnu, brončanu nijansu.
Trajnost mu je bez podloge slaba (cca 3-4 h), sa podlogom nisam testirala proizvod (zato što je vani fakin 39 stupnjeva), ali vjerujem da podloga pospješuje trajnost.


Proizvod se ne trusi, barem ja to ne bih nazvala trušenjem, već kao da se lagano prosipa. Na slici gore možete vidjeti malene mrvice koje su pale na pakiranje tijekom nanošenja proizvoda. Ovaj proizvod se treba održavati ili čistiti te sigurno pohranjivati da ne nastane kaos.


U proizvodu su isprepletane zelena, pink,neutralni tonovi i hrpa zlatnih shimmer čestica (stardust) čijim miksanjem i povezivanjem dobijete savršenu brončanu nijansu koja se stapa sa bojom lica i pomoću kojega izgledate kao da ste došli sa plaže i još k tome sjajite poput zvijezde. Efekt je uistinu neizreciv. Upravo zbog ove divne nijanse sve druge nagativne karakteristike ovog proizvoda padaju u vodu. Barem meni.


Rumenilo sam kupila u B&H (ime dućana se ne sjećam) za 44,00 kn (11 KM).


Kako vam se čini ovo Terracotta sturdust rumenilo?
Da li ste slučajno probale koje Classics rumenilo?

Do sljedećeg posta,
Kissi kissi
G



You Might Also Like

3 komentari

  1. Lijepo izgleda u ambalaži, ali mi na ruci nekako ima previše shimmera, a ja volim malkice decentnije stvari. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kao što rekoh,lijepo se stopi sa kožom, i mala količina je dovoljna za decentan look :) mislim da bi svima pasao ovaj proizvod.. a i onom tvom look-u :D

      Izbriši
  2. Do you know where can i order this from?

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images