Take out the trash...

četvrtak, svibnja 21, 2015


Vrijeme je da malo očistimo smeće koje se nakupilo na laptopu, a i u kupaonici. Vrijeme je za kratki post potrošenih proizvoda i odgovora na pitanje-hoću li ovaj proizvod ponovno kupiti?

Gledajući folder slika za post potrošenih proizvoda, uvidjela sam da nisam fotkala Planet Spa piling za tijelo iz Avona, pa vam prilažem sliku iz recenzije (OVDJE) tog proizvoda.


Ovaj proizvod mi se toliko svidio i stvarno sam uživala u svakom korištenju. Čak sam ga pokušala štediti budući da ga je vrlo lako brzo potrošiti. Sve što ću reći je da čisti, ne isušuje kožu, nema osjećaja zatezanja, a miris- gorgeous! Ovaj proizvod će opet biti kupljen.




Kraj upotrebe je došao i ovim lakovima za nokte. Eveline 409 i  random lak za nokte su se većinom isušili prije nego sam ih stigla u potpunosti potrošiti.
Nije mi žao, imam i drugih lakova čije mi se  nijanse puno više sviđaju. Meh, neće biti ponovno kupljeni.


Ako ste sa mnom već neko vrijeme onda znate da sam ovisna o labelima, melemima, balzamima...
općenito hidratantnim mazalicama za usne. Trošim ih k'o luda. Labelo mi traje maksimalno dva tjedna (ako ima sreće). Potrošeni u nizu su Melem i Blistex. Oba proizvoda su odlične mazalice i često ih kupujem, tako da vjerujem da ovo nisu zadnja pakiranja istih u mojoj kanti za smeće. 
Isto tako, pala je i mala mini size Nivea Q10 kremica.
Jako mi se svidjela i razmišljam o kupnji full size bočice. 


Šmrc, šmrc. Čim se koji Ziaja proizvod u mojoj kupaonici bliži kraju, odmah hitam u šoping po novi. Ovaj put sam potrošila njihova dva gela za tuširanje. Definitivno ću ponovno kupiti gel od kozjeg mlijeka, dok ću ovaj od  zelene masline koristiti isključivo ljeti. Ne znam zašto, ali ova prozirna pakiranja sadrže gelove koji su idealni za osvježivanje ljeti, a pakiranja kroz koja se ne vidi proizvod su više kremastija, sapunastija i služe mi za duge kupke i uživanja. Idealno za malo hladnije vrijeme i kada se baš želite tetošiti.
Recenziju gelova od kokosa, te brusnice i divlje jagode možete pročitati OVDJE.
Ne trebam ni govoriti da će svi Ziaja proizvodi biti ponovno kupljeni.


Opet, ako ste duže vrijeme sa mnom, znate da koristim samo H&S šampone za kosu. Ništa drugo osim njih. Svaki mjesec se potroši jedan, a ovaj put je u koš odletio od limuna. 
Baby Love kremicu sam u zadnje vrijeme koristila kao zamjenu noćnoj kremi.
Tekstura je nešto teža i bogatija pa mi je idealna za nahraniti lice prije sna. Odlično je poslužila, budući da mi je za ljetnu dnevnu njegu malo preteška (dok mi zimi idealno odgovara).
Kremicu ću ponovno kupiti kada dođe zima i kada mi koža bude zahtjevala puno njege.


Essence- In the nude ruž za usne mi se malo istopio, ali i puknuo u torbi. I znate što, gotova sam sa popravljanjem stvari i uopće mi se ne da pokušavati nalaziti načine kako da nešto potrošim. Ako ne ide, ne ide. Ako je ruž puknuo, baci ga u smeće, imaš još 30 njih u ladici koji nikad neće biti potrošeni. Swatch možete vidjeti- TU.
Nijansa mi je idealna. Nosila sam ga zimi, a i sada u proljeće pa mi je malo žao- ali šta je tu je.
Nećemo plakati.


I za sam kraj ima jedan parfem čijeg sam se mirisa zasitila. Dugo sam uživala u Avon Far away parfemčiću i uistinu  mi je jedan od najdražih kataloških parfema, ali ne da mi se više. Sa dolaskom Balea gold spreja za tijelo koji miriši kao tropska delicija, sve više me privlače  ti laganiji voćni mirisi. Nekako ljeti volim prozračnost, parfeme ćemo zadržati za hladnija vremena.

I drage moje, to je sve za sada. Napokon možemo stisnuti delete na folder i okrenuti se novoj potrošnji.
Što više potrošim, toliko će biti novih zamjena, a svi se veselimo novitetima i novim recenzijama.

Do tada, jeste li možda isprobale koji navedeni proizvod?

Kissi kissi 
G

You Might Also Like

8 komentari

  1. Amazonian Treasures linija preeeeedivno miriše. Ja sam imala masku z alice, ali mi nije odgovarala, možda sam trebala uzeti piling :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. daaaa, mljac..divan miris..nisam probala masku, nju sam poklonila u darivanju..ali piling je čista petica :)

      Izbriši
  2. Ovaj scrub od Avona izgleda odlično, jadan essence ruž fkt se uništio do bola, inače svi se nekako žale da je ta njihova linija premekana pa ruž samo pukne ili ispadne iz ležišta :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. piling je čista petica, to mi je jedan od najomiljenijih proizvoda koji sam probala ove godine :))) ne znam kakvi su drugi essence ruževi, ali ovaj uistinu je bio mekan, doslovno sam pazila kad sam ga nanosila, no bez obzira na to, puknuo je u cijelosti i rastopio se, iako mi torba nikad nije dirketno izložena na suncu :/

      Izbriši
  3. Avon spa cudu sam pala na guzicu, TAKO JE LJUBICAST!!!!!!! :D Idem naruciti... ahahhahahahahha!!!!! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i miriše fantastičnoooo :DDD nećeš pogriješiti s njim, obavezno probaj :)))

      Izbriši
  4. Far Away je i meni dosadio, koristila sam ga bas dugo jer mi je miris prelep bio. Odlican je. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ista stvar i kod mene..miris je uistinu lijep, ali mi dosadio :/

      Izbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images