New-in svibanj

četvrtak, svibnja 07, 2015


Ups, malo kasnim sa postom noviteta. Kao ispriku navodim radove koji mi se odvijaju doma. Iskreno, ne znam gdje mi se što nalazi i kad mi je kuća zadnji dan bila u potpunosti čista. Kada sve to završi, razmišljam da vam pokažem transformaciju. Možda čak u obliku videa, budući da bi mi bilo jednostavnije snimati i objašnjavati nego tipkati kilometarski post. 
Pa mi javite što biste radije- video ili post! 

A sada se bacimo na ono bitno. Skupilo se ponešto noviteta. Neke ste vidjeli u proteklim postovima, a sada ću vam pokazati ostatak stvarčica.



Gelova za tuširanje kod mene nikad dosta. Volim isprobavati različite, ali uvijek se vraćam provjerenima. Palmolive set (veliki i mali gel) je kupljen u Konzumu za 23,90 kn. Ta se akcija ne propušta. Budući da mi je gel od kozjeg mlijeka potrošen, odlučila sam probati narandžu. I obožavam. Obožavam sve od Ziaje. Također uzeh i losion od kozjeg mlijeka. Mljac. Ne znam što mi je bolje. Cijene su ispod 20 kn. 
Iako su svi pisali razočaravajuće recenzije o bijelom LPM regeneratoru ja ga lajkam. Sviđa mi se miris i paše mojoj kosi. I to još jednom dokazuje onu- ako ne paše meni, ne znači da neće ni tebi.


U DM-u sam našla proizvode koji će mi biti u postu favorite. Volim, volim. Prvo- Balea gold sprej za tijelo. Ne znam što mi je bolje- miris tropskog voća ili hrpa zlatnih šljokica po tijelu. Ovo mi je definitivan ljetni hit. Dalje, uzeh Biobazinu kremu za lice i tijelo. Nisam imala nekih očekivanja i super mi je kada te na kraju proizvod toliko oduševi. Koristim ju na licu i obožavam baršunasto meku kožu cijeli dan. Odlična kremica. Od kolegice s posla dobih Rexona dezić koji ću proslijediti mami.
Zašto više ne koristim svakakve dezodoranse možete pročitati u postu- OVDJE
Isto tako, lajkam Ziaja micelarnu od zelene masline. Kupljena je u DM-u kao dio seta (+losion za tijelo od kozjeg mlijeka) za manje od 30 kn. Nikad prije nisam koristila micelarnu i oduševljena sam. Kao da sam otkrila novi kontinent. Također, napokon nabavih ovu malu ultra popularnu Balea, limited edition pakiranje, kremu. Nisam ju još probala zato što imam hrpu drugih kremica koje su već otvorene , ali jako mi se sviđa pakiranje.
Također se tu našlo dosta lip linera. Swatch većine možete pogledati u postu o kolekciji olovki za usne, OVDJE. Jedina ne prikazana nijansa je kupljena nakon tog posta i to je Cute pink by Essence.


Osim olovki za usne, malo sam švrljala po Essence izložbenom redu u Mulleru i zgrabila njihovu kremu za zanoktice, ulje koje pospješuje rast noktiju i kapi za instant sušenje laka za nokte.
Prva dva proizvoda sam opisala u postu njege ruku i noktiju, koji možete pročitati- OVDJE, ako već niste. Isto tako, lajkam Eveline bazni lak i Essence cupcake topping
Od novosti, tu se još nalazi Avon maskara (maskara nam uvijek treba, jel da?) i dva ruža. Flormar i Golden Rose, te Baby Lips. Flormar-ov još nisam stigla ni swatch-ati kako treba, dok Golden Rose br. 53 možete pogledati-OVDJE
I za sam kraj kupljenih proizvoda, uz Cosmopolitan ste za poklon mogli birati rumenilo ili sjenilo. Izabrala sam Catrice rumenilo i jako mi se sviđa. Njega ćete viđati u narednim postovima.  


I to je sve što se izdogađalo protekli mjesec kod mene što se tiče kupnje. Najdraža stvar mi je stigla skroz iz Virovitice. Od koga? Pogledajte- TU, TU, TU. 
Malo šale :) Hvala divnoj Marini koja mi je odlučila maknuti stvarčicu za wish liste i poklonila mi famozno Alverde ulje od ruže koje sanjam već mjesecima. 
Pa, puno ti hvala Marina. <3


I šećer na kraju. Dobar mi tek!!!

Hvala vam na čitanju, drage moje dame, 
tipkamo se u sljedećem postu.
Kissi kissi 
G

Ako vas zanima recenzija kojeg proizvoda, slobodno javite da znam na koju stvar prvo obratiti malo više pažnje. 





You Might Also Like

22 komentari

  1. I ja sam baš jučer kupila ovaj Balein sprej, đizs, kako to fino miriši!! I još šljokice, najbolja kombinacija, razmišljam da odem po još jedan sprej tek toliko da imam u rezervi jer je LE :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja razmišljam da se opskrbim...već sam ga dosta potrošila, a bojim se da će brzo nestati iz prodaje :/ super je, baš mi paše :)))

      Izbriši
  2. Baš lepi noviteti :)! I ja obožavam gelove, a uz njih i mazalice za telo :). Palmolive su mi super, a uz njega bih stavila i Dove :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tnx.. :) volim ih ja sve, samo nekako kada biram safety brend, bit će palmolive ili ziaja..a u posljednje vrijeme sve češće je ziaja aktualna u kupaonici :)

      Izbriši
  3. Pola toga već imam :D Baš me zanimaju Palmolive tuširalice, morat ću si kupiti koju :)
    Nema na čemu, još jednom, drago mi je da ti se sviđa :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehehe, mi imamo totalno isti ukus xD <3 palmolive je super, kvalitetni su gelovi, miris traje respektabilno, i sve i jedan miriši odlično, nećeš se razočarat :) naravno da mi se sviđa :DDD mojoj sreći nije bilo kraja :D

      Izbriši
  4. Nemam baš običaj komentirat,ali sad moram, jako lijepi noviteti, posebno slatkiši :-D Što se tiče alverde ulja od divlje ruže, samo ću ti napomenut da ga koristiš sa velikim oprezom, ovo je naravno moje osobno mišljenje, i ako meni ne odgovara, ne mora značiti da neće drugima. Dakle, imam mješovitu kožu lica, zimi sa suhim obrazima, problematičnu, sklonu aknama,koristila sam to ulje nekih mjesec dana( kao noćnu njegu, zbog dehidriranih) obraza), prekrasno miriše, krasno njeguje, koža mi nikad nije bila mekša i elastičnija, ali mi je uzrokovalao takve potkožne, bolne prištiće kakve nikad u životu nisam imala, i koje sam mjesecima sanirala, baš po obrazima gdje sam ovo ulje najviše nanosila. Čim sam ga izbacila iz uporabe, lice mi se počelo smirivat, tako da što se mene tiče, veliko, ogromno NE.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno ti hvala na informaciji, obratiti ću posebnu pažnju na ulje, ako išta primjetim odmah ću prekinuti sa korištenjem.. eto, većina recenzija je bila pozitivna, ali kako ide ona-što paše meni, ne znači da će i tebi. lijepo je znati i druge doživljaje, pa čak i neugodne, da znamo sve što možemo očekivati. žao mi je što ti je uzrokovao probleme, nadam se da se uspjelo brzo sanirati :)

      Izbriši
    2. SLAŽEM SE ZA ULJE!!! Meni je odgovaralo pravo i više mi nikako ne odgovara!!! Kao da mi ga je se koža zasitila... nikako ga nemoj korisiti svaku noć, pravi pauze.... :D

      Noviteti su prekrasniiiiiiiiiiiiiiiiii!!! GR 53 je nemoguce odoljeti, ja ga ljeti cesto nosim! :D

      Izbriši
    3. eto vidiš..a mislila sam da je super :/ ne koristim ga svaku noć, odlučila sam jednom tjedno, pa ćemo vidjeti da li će biti kakvih nuspojava.. xD
      ruž je vrh <3 lajkam :)))

      Izbriši
  5. Odlicni noviteti, haribo bombone obozavam heh. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti..obožavam sve gumene bombončeke, još ako su kiselkasti :DDD

      Izbriši
  6. Lijepo si se ponovila :D Slatkiši <3 Imam od prošle godine Balea gold losion za tijelo sa šljokicama i miris mi je malo pretežak i zagušljiv. Moram probati i ovaj sprej te se nadam da su malo poradili na mirisu :D Ziaja mlijeko za tijelo s arganom mi je bilo odlično, a gel za tuširanje iz te iste linije me je isušivao, ali želim probati naranču jer ju obožavam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D moram malo xD miris je baš tropski, nije jak da od njega recimo glava odmah zaboli, baš je ljetni, primjeren, diskretan i taman dovoljno slatkat :)) preporučujem definitivno :D sva sreća niti jedan gel mi nije uzrokovao isušivanje, dapače..ispostavili su se odličnima za moju kožu..naranča me oduševila, nisam očekivala miris soka cijeđenih naranči..odlično, dakako, nije nešto posebno dugotrajan, ali je dobar :)

      Izbriši
  7. haha slatkiši su naj :D
    baš me zanima kakav je Ziaja gel za tuširanje od kozjeg mlijeka, jer imam kremu za ruke i bajno miriši <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. candy :DDD <3 kozje mlijeko rulz..definitivno mi je najbolji, a tako vele i moji bližnji..sve sam nagovorila da probaju xD kombinacija gela i losiona od kozjeg je idealna <3 drugo mjesto mi dijele kokos i naranča..jednako su dobri....ma .....sve je dobro :))))

      Izbriši
  8. ovaj balein sprej sa sljokicama sam neki dan gledala i posto kazes da je ddobar onda ga se isplati kupitii :) essence kremicu za zanoktice sam i ja uzela, dvaput sam ju koristila i ok je, lijepo mirisi, al ja sam lijena pa ju zaboravim redovito staviti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vjerujem da će ti se svidjeti, ja sam oduševljena..nisam očekivala tako lijep tropski miris :) kremicu koristim, ali baš to- rjeđe..do sada nisam primjetila nekakav veliki učinak kod oporavka zanoktica :/ that sucks. xDDD

      Izbriši
  9. Aaaa, ovi slatkisi na kraju... DD Dosta lepih stvari tu ima, i ja volim Essence olovke i Palmolive gelove,a kazi mi molim te, o kojoj je Avon maskari rec ? Ne mogu da provalim po pakovanju. I ovaj Flormar ruz me zanima, imam jedan iz Supermatte linije i odlican je Pozdrav, Kristina :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne može post noviteta završit bez slatkiša :DD <3 avonova maskara je obična crna Colortrend..one najjeftinije, ali su mi najbolje :D Flormar ruž je iz supermatte linije, br 212..sutra ću vjerojatno izbaciti post njegovog swatcha, kad sam tipkala ovaj post nisam ga stigla normalno isprobati.. :/ nije loš, jeftin je i dobar.. puno pozdrava kristina :DDD

      Izbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images