Too Faced- Candlelight

ponedjeljak, siječnja 26, 2015

TOO FACED Absolutely Invisible Candlelight- Softtly illuminating translucent powder


"It’s glow time! Our beautifully multi-tasking formula illuminates skin with the flattering glow of candlelight. Wear it alone for an instant boost of illumination, or with foundations to set your look. This pretty but smart formula does double-duty hiding fine lines and wrinkles while powerful antioxidants soothe, protect and prevent further damage."


Too Faced translucent puder dolazi u katonskoj ambalaži. Boje ambalaže su tamno-ljubičasta,pink i zlatna. Na središnjem dijelu pakiranja nalazi se zlatni luster što je logično, budući da se proizvod naziva Candlelight. 


Sa stražnje strane se nalazi kratki opis proizvoda i koji učinak biste njime trebali postići. Isto tako, imate i popis sastojaka ovog proizvoda, pa ako birate proizvode isključivo na temelju sastojaka koji ga čine, svakako se prvo informirajte. Ono što bih vam ja istaknula je otiskano i na samom pakiranju: napravljeno od čistog zlata. Doduše, ne vjerujem u to, ali efekt koji puder ostavlja na licu uistinu je blistav. Također zbog vitamina C koža vam  proizvodi kolagen  koji učvršćuje, zatezuje i posvjetljuje kožu. Ako vam je koža osjetljiva, sastojci kamilice će ju smiriti, dok vitamin A održava hidratizaciju i omekšava kožu. Zbog navedenog ovaj proizvod mogu koristiti osobe svih tipova kože.


Samo pakiranje proizvoda je prekrasno. Barem meni.  Napravljeno je od kvalitetne i dosta teške plastike. S prednje strane proizvoda vidite sve iste natpise i sličicu lustera kao i na kartonskom omotu. Jedina je razlika u boji. Boje pakiranja su bijela/bež, žuta i svijetlija nijansa smeđe boje.


Dok sa stražnje strane imate crnu okruglu naljepnicu na zlatnoj pozadini pakiranja koja vas informira kakav je ovo proizvod te da teži 9 grama. I moram priznati- vau, tu se nalazi dosta proizvoda za lice. 


Kad otvorite pakiranje, prva stvar koja se zamijeti je ogledalo unutar proizvoda i natpis na njemu. Osim Too Faced loga, na dnu ogledala se nalazi natpis: " Why be pretty when you can be gorgeous?" 


Zar to nije preslatko? Ako ostanete ravnodušni na učinak proizvoda, uvjerena sam da vas barem pakiranje neće.


Kao što sam rekla, pakiranje je dosta čvrsto, teško, kvalitetno te kad se zatvara čuje se glasan- klik. Vrlo je siguran za nošenje u torbici bez bojazni da će mu se nešto dogoditi ili da će vam unerediti torbu.


Ono što vam nisam prikazala na slikama je to da se unutar pakiranja inače nalazi spužvica za nanošenje pudera i plastični prozirni  cover koji odvaja spužvicu od proizvoda. Ja sam naime spužvicu bacila puno prije ove recenzije iz razloga zato što nikad ne koristim spužvice/kistove koji dolaze uz proizvode. Znači, osim što je u sklopu pakiranja ogledalo, tu je i spužvica za brzo i jednostavno nanošenje. 

Sada ću vam objasniti zašto, konkretno u ovom slučaju, smatram da vam spužvica samo više može odmoći nego pomoći. 



Kao prvo, najveća zabluda je ta da se ovaj proizvod smatra highlighterom kad on to prvotno nije. Ovo je prozračni puder u kamenu koji služi da bi vam dao "zdraviji" izled kože. Upravo i naziv samog proizvoda upućuje na to. Kao da ste lagano obasjani svjetlošću svijeće. Ako vam to ima ikakvoga smisla. 
Tekstura proizvoda je mekana i silky te daje dewy i zdravi finiš.  Takav efekt  ostavlja i na licu. 
Sam proizvod se lijepo raširi na licu i stopi sa kožom ako se lagano nanese četkicom. Naime, primjetila sam da spužvicom, budući da je tekstura toliko mekana i lagana, možete zagrabiti i više proizvoda nego vam je to potrebno i onda ćete se vrlo lako pretvoriti u duha ili Ditu von Teese (osim ako na takav look ne ciljate). I sam proizvod se ne trusi.
Proizvod se lako blenda i dosta je lagan na licu te se može "ublendati" u bronzere ili pak rumenila. 


Budući da se ovaj puder, inače, nanosi na čistu kožu ili nakon tekućeg pudera, isto tako ga možete koristiti da učvrstite i osvijetlite dijelove lica na koje ste nanijeli korektor. Naime, Candlelight lagano klizi preko već nanešenih proizvoda, ne pomiče ih. 


Kao drugo, osim toga što je ovo većinom prozračni puder koji se prvenstveno koristi da učvrsti šminku na licu i da zbog svojih sitnih čestica shimmera ostavi light-boosting finiš na vašoj koži, on je isto tako multifuncionalan.  I zbog te svoje raznolike upotrebe  često ovaj proizvod zamijenimo s highlighterom. On se, isto tako, može koristiti kao bazna boja na kapcima, kao highlight ispod obrva te kao all-over highlighter. Njime možete naglasiti sve dijelove vašeg lica za koje smatrate da trebate. Bilo to čelo, nos, iznad gornje usne, brada, gornji dio jagodica ili pak ključne kosti. Sve ovisi o vama i koliko vam je dosta. 


Što se tiče same postojanosti i trajanja samog pudera na licu, zadovoljna sam. Izdrži mi čitavi radni dan na poslu. I moram napomenuti da ga ja samo lagano nanesem preko baze i korektora za zdraviji i malo sparkly izgled kože. Naime, dobih i par komplimenata na svoj ten prilikom nošenja ovog istog pudera. I osobno smatram da  ne treba pretjerivati sa nanošenjem. Kao što ruž nakon petog sloja postaje ogavan, tako i nakon tri-četiri sloja ovog highlight pudera ćete doslovno postati luster. Dozvoljena prekomjerna uporaba je ako idete u noćni život i želite biti dancing queen, onda slobodno svjetlucajte! :)


I sada slijedi ono što mene najviše zanima u svim vrstama postova: gdje toga ima za kupiti?
Link: Ebay. Našla sam vam ponudu na ebayu, ali zbog poštarine se ne isplati. Barem za moj džep. Proizvod drže dućani poput: Sephore, Ulte. Kod nas nisu dostupni. A kako sam ga ja našla? 
Nekad znam pronjuškati po stranici http://mojekrpice.hr/ i ako se dovoljno dobro informirate kod prodavača postoji šansa da ćete moći naći kvalitetan, dobro očuvan, skuplji proizvod za jako jeftine novce. Napominjem, pregledajte statistike, komentare o prodavačima na njihovim profilima, kako su "poslovali" i kako im je suradnja tekla s drugim kupcima te se nemojte ustručavati postaviti sva pitanja koja vas zanimaju te dodatno zatražite slike proizvoda. Ako je prodavač osoba kojoj je stalo do kvalitetne suradnje, uvjerena sam da ćete divno komunicirati. Tako sam ja pronašla divnu djevojku i razmjena je trajala svega dva dana putem tiska. Naime, to funkcionira (ako ne znate) tako da postavite pitanja, saznate sve informacije koje vas zanimaju i kad se odlučite za kupnju, uplatite novce na račun prodavača i on će vam poslati paket na vaš najbliži tisak. Mene je ovaj Too Faced puder došao 80,00 kn (bez poštarine jer je tako prodavač naveo i uz puder sam dobila na poklon lak za nokte-što je ultra simpatično i veoma sam zahvalna). Inače, na službenim stranicama Candlelight se kreće od 25-30 $. I smatram da je ova kupnja bila vrlo ekonomična. Proizvod sam dobila skoro nekorištenog i po dosta jeftinijoj cijeni. I to smatram super s obzirom da ovaj proizvod ne mogu nabaviti kod nas.


Nadam se da vam se recenzija svidjela i da sam obuhvatila dosta elemenata koji bi vas inače zanimali ako ste zainteresirani za ovaj proizvod. 
I za kraj vam ostavljam još jednu sličicu ovog divnog pakiranja. :)


Da ste u mogućnosti kod nas u RH nabaviti ovaj proizvod, biste li ga kupili? 
Smatrate li ga vrijednim 30$?

Do daljnjeg druženja
šaljem vam svima puseee
G


















You Might Also Like

12 komentari

  1. Pakiranje mi je preslatko. Vjerujem da bih ga kupila da nam je pristupačan. Sjećam se da je svojedobno bio jako popularan. Nešto kao što je danas Marry Lou od Balma!! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sada kada si spomenula, da baš sliči ML-u..nisam razočarana ovim proizvodom, i isto sam uvjerena, da ga ima za kupiti kod nas, da bih ga još davno kupila :)

      Izbriši
  2. Sve mi se sviđa, ali mojoj masnoj koži ne treba takav svjetlucavi puder :) Radije bih uložila u Mary Lou highlighter :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, mora se lagano nanijeti da ne sjajim sva :) ali budući da je multifunkcionalan, jednako dobro djeluje i kao highlighter :)

      Izbriši
  3. prekrasna ambalaža, baš onako posebna po svemu :D
    proizvod djeluje jako praktično, zahvalno i multufunkcionalno,,, a uvije cijenim takve proizvode :D
    iako često preferiram matt finiš, uhvati me faza kada se želim zdravo zasjajit, pa ga možda škicnem :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D meni se sviđa zato što zbog finiša izgledam zdravo i "sjajno"..ustinu nije loš proizvod xD

      Izbriši
  4. Pakiranje je stvarno divno, vjerojatno da mi i nije potreban kupila bih ga :D. Dobro ovakve pudere baš i ne koristim jer volim sve mat :) uz malu dozu highlightera, a Mary Lou highlighter je definitivno jedan od boljih kojih sam probala. Lijepi postić <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jee,pakiranje je krasno, i uistinu dam bila iznenađena što je i teško, mislila sam da će biti laganiji :) pozitivna stvar ovog pudera je da se može koristiti i kao highlighter :) već ću ga nekako iskoristiti. I hvala ti :)) <3

      Izbriši
  5. O Bože da mi se pritvorit u Ditu....ili je oženit, koja lipotica khm skrićen s teme ahah :D Super mi izgleda i neznam, kod mene i šminke se nikad ne zna :D Možda bih i dala 30$ za njega, pošto meni to izgleda fucking amazing, pakiranje bi išlo na oltar, ne u kutiju haha :D Trenutno uživam u essenceovu all about matte puderu, a kad ću to potrošit, sami Bog zna :D Super post draga, samo uživaj u njemu, nadam se da bude u favoritima i da ćemo uskoro vidit i taj lak :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Što se tiče Dite- jelda??? :D Awsome :))) Za sada mi je dobar, izgledam nekako zdravije s njim,ali mislim da ne bih dala 30 dol za njega.. a što se tiče laka, on će sigurno biti u favoritima :D

      Izbriši
  6. Slatka ambalaža. Post ti je super, iscrpan, sve si obuhvatila. :)) Iskreno, ne ludim za ovakvim stvarima, tak da ne bi dala tolke pare, zasjajim se i bez toga. :3 :DD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :))) Ne bih ni ja dala te novce za ovaj proizvod, ali inače nije loš, ipak mi je dargo što sam ga probala :)

      Izbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images