Potrošeni proizvodi- siječanj, drugi dio

četvrtak, siječnja 22, 2015

Imam osjećaj da mi siječanj vrlo produktivno, što se tiče potrošnje proizvoda, prolazi. Nedavno sam  tipkala o potrošenim proizvodima, ako niste vidjeli možete sada, OVDJE. Budući da sam na dijeti od kupnje, ne dozvoljavam si nepotrebne šopinge, (iako se uvijek zaleti koji), dok ne potrošim neki proizvod koji već imam. Iako imam veliku wish listu preparative i kozmetike, ne želim da mi trenutni proizvodi "trunu" u ladici. Kad ih već imam, trebala bih ih potrošiti. Ako ne u cijelosti, onda barem iscrpiti većinu. Jer uistinu mi se zna dogoditi da mi neki proizvod ne odgovara i onda nema smisla da se tjeram da ga potrošim, kad već imam neki drugi s istim učinkom, a koji mi ipak bolje odgovara.
Da ne duljim, ovo su proizvodi koji su dospjeli u kantu za smeće.


Ovo nije nikakva novost. H&S šamponi se kod nas troše mjesečno. Zašto? Zato što je najbolji na svijetu, eto zašto. Ne isušuje i ne uzrokuje nastanak peruti. I to mi je sasvim dovoljno. Prije sam stalno eksperimentirala sa šamponima, posebice onima iz Avona, Oriflamea, Herbal Essence, itd. I svi su ostavljali katastrofalan učinak na mojoj kosi. I nakon H&S šampona, ti problemi su nestali. Ove šampone koristim već preko desetak godina i ne planiram ih mijenjati.


Chocolate Dream kremu za ruke iz Oriflamea sam napokon uspjela potrošiti. Imala sam ju  6 mjeseci. Nije nešto posebno hidratizirala, ali zato joj je miris bio mljac. Nešto detaljnije možete pronaći OVDJE .





Potrošnja vlažnih maramica isto nije neka pretjerana novost. Ja ih naime koristim za sve. Skidanje šminke, brisanje prašine...doslovno svega. Doduše, ove Violeta vlažne maramice mi ne pružaju dovoljno vlažnosti. Više su suhe. Od sada se vraćam provjerenima, a to su Baby love (DM) maramice.



Dove roll-on dezodorans mi je holy grail proizvod bez kojega ne mogu. Samo ću istaknuti jednu stvar. Štiti i više od 48 h od neugodnih mirisa. Provjerila. Čak i nakon vježbanja (koga ja zafrkavam, ja ne vježbam, jedan dan sam istrčala dva kilometra s psom) i preznojavanja, neugodan miris ispod pazuha se ne osjeti. Beauty finish ostavlja lijepu i glatku kožu ispod pazuha. Isto tako, niti jedan Dove roll-on me nije razočarao. I nekako više preferiram ovakav oblik dezodoransa. Nisam ljubitelj onih u sprejevima.



Sve o Nivea plavoj kremi je već rečeno OVDJE pa se neću ponavljati. Kremica je potrošena i vjerojatno će biti ponovno kupljena nakon što se broj kremi koje još uvijek posjedujem smanji.



Znate da imam averziju prema roku trajanja maskara. Nikad ne koristim maskaru ako ju imam više od tri mjeseca. Jako sam osjetljiva oko stvari koje stavljam na trepavice, ali i na okoloočno područje.
O Luxe maskari iz Avona sam detaljnije pisala u postu OVDJE , pa ako vas malo detaljnije zanima- pogledajte. Maskara me nije pretjerano oduševila. Mislim da ću se od sada držati Essence maskara koje su provjerene i nude dosta dobar omjer cijene i kvalitete.



Ista stvar kao i sa H&S šamponima, Palmolive gelovi za tuširanje su česti stanari moje kupaonice. Dovoljno su kremasti, pjenasti, mirisni, osvježavajući i ekonomični za svakodnevnu uporabu.  I rest my case!



I za kraj, napokon sam potrošila jednu (od tri) umivalice za lice. Pure skin je iz Oriflamea. I jako sam zadovoljna ovim proizvodom. Količinski ga ima dosta. Miriši po agrumima (grejpfrut). Dovoljna je jedna kap da bi uklonio svu šminku sa lica. Isto tako, dosta isuši kožu. Nakon umivanja imam osjećaj da sam bila na faceliftingu. Ako se odlučite isprobati ovaj proizvod, preporučujem i dobru dnevnu kremu koju ćete nanositi nakon umivanja.

I drage moje, to je sve od mene što se tiče potrošnje za sada. I dalje nastavljam sa ciljem minimalizacije. A moje odnedavne izazove možete pogledati u PROJEKT 10 PAN  postu. 
Mislite li da ću uspjeti sa tim izazovima?

I imam jedno pitanje za vas: koju kremu za ruke preporučujete?
I koji proizvod s lakoćom uvijek brzo potrošite?
Do sljedećeg posta,
Kissi kissi
G



You Might Also Like

8 komentari

  1. Odličan post! Obožavam Palmolive gelove za tuširanje i isto kao i kod tebe često se nađu u mojoj kupaonici :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Što se tiče tih gelova, br.1 su mi što se tiče sigurne i kvalitetne kupnje. Mislim da sam probala sve i jedan miris :D

      Izbriši
  2. Lijepi postić! Palmolive su jako dobri gelovi za tuširanje, ali Fa su mi zakon od mirisa i kako mi se koža ponaša nakon tuširanja, za moju kožu su savršeni, Palmolive na drugom mjestu :D. H&S šamponi no no no, to su bili najgori šamponi koje sam ikad koristila, ne mogu opisati u opće u kakvom mi je stanju kosa bila nakon njihovog korištenja, jednostavno su mi preagresivni, rješavaju perut do bez daljnjega, ali ovo ostalo nula. Ali svakome odgovara nešto drugo, ako su tebi dobri nemoj ih mjenjati tako dugo dok se kosa sama ne navikne (ako se to dogodi :) ).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. S gelovima za tuširanje je kod mene obrnuto..hahahha, Nisu mi Fa loši-ali opet, uvijek ću prvo izabrati Palmolive :) A što se tiče H&S,meni nema ništa bolje od njih..svi drugi su mi ostavili kaos na vlasištu i pdlučila sam da nema više ekspeminenntiranja :) , ali kao što si rekla-svakome odgovaraju drugačije svari :)

      Izbriši
  3. Volin ove tvoje emptiese, što više njih, ja više trošin ovoga što iman :D Volin sve osim H&S šampona, meni ne pašu i točka :D Violetine vlažne maramice, *demons*. Obično nakon što odstranjivačen skinen šminku sa očiju, priđen lice sa baby vlažnon maramicon, ove me spalile katastrofa. Zato su super za brisanje prašine hahah :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš, uvijek se nađe neka majena vlažnim maramicama :)) hvala ti :) iskreno, i ja volim emptiese jer me uvijek inspiriraju na korištenje proizvoda :D

      Izbriši
  4. i sama volim H&S šampone,, oni su klasik među šamponima :D
    isto tako volim Dove roll on-ove :D
    ova čokolada krema od Oriflamea djeluje jako primamljivo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. H&S i Dove su uistinu klasici i obavljaju svoj posao kvalitetno :D kremica je ok, divno miriši, ali nije nešto pretjerano hidratizirajuća :/

      Izbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images