Lavera Bio kozmetika (prvi dojmovi)

petak, siječnja 24, 2020

Drage moje, nadam se da vam je ulazak u novu godinu bio odličan i da vam je tako i započela nova godina. Sada je pravo vrijeme za ostvarivanje ideja i želja koje ste si postavile za cilj. Moj cilj za ovaj blog je vrlo jednostavan i probat ću ga ostvariti. Želim provoditi više vremena radeći na njegovoj kvaliteti jer imam osjećaj da sam ga uz djecu kompletno smetnula sa liste bitnih stvari koje mene usrećuju pa držite mi fige da to uspijem držati pod kontrolom. Da ne duljim previše sa uvodom donosim vam danas osvrt na neke nove kozmetičke stvarčice koje do sada nisam isprobala. Ukoliko vam se post svidi, nemojte me zaboraviti pratiti na facebooku i instagramu.

Lavera notino.hr

Lavera Lips sjajni ruž za usne mi je bio prijeko potreban za ovo zimsko razdoblje. Svakodnevni makeup mi je spao na minimum. Kada moram ići nekamo samo na brzinu nanesem tekući puder, rumenilo i maskaru i stvarno volim sve začiniti nekim laganim ružem ili sjajilom. Trenutno preferiram kremaste i lagane teksture koje ne isušuju nego hidratiziraju usne i ovaj sjajni ruž je upravo to. Nijansa je 21 Caramel Glam (tamni nude) i prikladna je za sve prilike. Imate moje tople preporuke za ovaj proizvod. 

Lavera bio sjajilo za usne notino.hr

Inače koristim Real Tehniques spužvice za nanošenje tekućih ili kremastih proizvoda za prekrivanje lica, ali budući da su mi se sve doslovno raspale naručila sam jednu od Notina. Glamour Collection makeup sponge je jednostavna za rad. Malo ju namočim vodom, dobro iscijedim i laganim tapkanjem nanosim tekuću podlogu za lice. Proizvod se lijepo upije i nema nikakvih neravnomjernih crta od nanošenja. Također, lako se čisti sa običnim sapunom. Vrlo zgodan gadget i dostojna zamjena za RT.

Makeup sponge notino.hr

Ako neki kozmetički proizvod u globalu ne volim koristiti to je tuš za oči. Nije da ne volim nego jednostavno nikad nisam mastrirala njegovu uporabu. Ruke mi jednostavno nikad nisu mirne i ne uspijevam iscrtati ravne linije po svom guštu. Tako da se nadam da ću uz dosta prakse to usavršiti ove godine. Naručila sam si Lavera eyes tekući eyeliner u crnoj nijansi. Iako je ovaj swatch na slici blaga katastrofa jer ne mogu iscrtati ravnu liniju ni na ruci (haha) tuš je vrlo jednostavan. Ima dugačku dršku i možete ga lijepo obuhvatiti šakom. Precizan je i vrh mu je mekan, ali čvrst. Tuš je vrlo pigmentiran i jednostavno se skida sa bilo kojim odstranjivačem šminke. 

Lavera eyeliner notino.hr

I zadnji proizvod koji sam testirala ovaj mjesec je I heart revolution fantasy lip topper (nijansa Unicorn). I odmah ću spomenuti pakiranje koje je toliko prokleto preslatko da ću poludit. Jedva čekam kada moja curka bude u svojim teen godinama da joj kupujem preslatke makeup proizvode. Čep je u obliku jednorogovog roga u pink nijansi. Sami aplikator je spužvast i prikladne veličine za lagano nanošenje. Iskreno, ja ga nosim samostalno kao sjajilo iako jako lijepo djeluje kao topper na svjetlijim pastelnim nijansama proizvoda za usne. Ostavlja sitne zlatne čestice koje se lijepo presijavaju na suncu. Krasan proizvod, imate moje preporuke. 

I heart revolution lipgloss notino.hr


Jeste li isprobale koji od navedenih proizvoda?
Što mi od ovih brendova iduće preporučujete za testiranje?

Kissi kissi
G



*PR PROIZVOD

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images