Sve za kosu - John Masters Organics & Tangle Teezer

utorak, veljače 19, 2019


Drage moje, danas vam tipkam o krasnim novitetima koji su mi stigli sa Notina. Ovi određeni proizvodi su mi na wish listi bili dugo vremena i napokon sam ih testirala. Ukoliko vas zanima mišljenje o istima, nastavite čitati.



Tangle Teezer četka za kosu je revolucionaran hit. Vjerojatno ju je većina vas imala priliku vidjeti na djelu, koristiti, kupiti istu ili kopiju nekog drugog brenda. Moja želja je bila isprobati orginal Tanglee Teezer. Iz široke ponude koju možete naći na Notinu, odlučila sam se za Salon Elite četku crne boje. 


Četka je prikladne veličine za dlan i vrlo lako ju je koristiti i održavati. Sastoji se od niza gumenih zubaca različitih veličina. Kosu pročešljava u par poteza, bilo da ju koristite na suhoj ili mokroj kosi. Nema zamršenih čvorova. Sprječava lomljenje kose. Nemam dovoljno riječi pohvale za ovaj divan proizvod jer uz njega vam ne treba niti jedan drugi češalj za svakodnevno uređivanje kose. Imate moje tople preporuke.


Drugi brend kojeg sam dugo škicala je John Masters Organics, ali ga nisam naručivala jer je po mom mišljenju jednostavno malo preskup brend. Znate da je svrha moga bloga prikazati sve divne proizvode prihvatljivih cijena koje si praktički svi možemo ponekad bez ustručavanja priuštiti, ali s vremena na vrijeme moram i ja malo odlutati među cjenovno nešto skuplje proizvode da vam mogu ponuditi širok spektar sadržaja o kojem možete čitati. S toga, predstavljam vam dvije divote iz JMO radionice. 


Prvi proizvod je Sea mist, morska sol u spreju sa lavandom (60ml). Ovo je u potpunosti nepotreban proizvod u stiliziranju kose ili za svakodnevno korištenje, ali ukoliko imate inače blago valovitu kosu i preferirate "beach waves" look- ovo je nešto što si morate isprobati. Kao prvo, miris spreja je odličan (naravno ukoliko ste ljubitelj lavande) i zadržava se dugo na kosi. Kosu čini ležerno razbarušenom. Možete ga nanositi na suhu ili mokru kosu, ali razbarušeni efekt je nekako bolji ako ga nanesete na mokru kosu i ostavite da se prirodno osuši. 




Drugi proizvod je regenerator za suhu kosu- lavanda&avokado. Budući da mi je kosa ove zime baš nešto posebno loša, ponadala sam se da bi mi ovaj regenerator mogao malo pomoći. Zbog visoke cijene proizvoda, uzela sam malo pakiranje od 60 ml samo da ga isprobam. Budući da sam za sada jako zadovoljna, mislim da ću si naručiti full size pakiranje jer je regenerator odličan za suhu kosu. Guste je teksture i bijele boje. Malo se teže isipa iz ovog malog pakiranja pa ukoliko se odlučite za isprobati isto pakiranje, jednostavno odvrnite čep i "izlupajte" regenerator van. Miris je nešto intenziviji po lavandi, ali nakon ispiranja kose je vrlo blag i umirujuć. Već nakon par korištenja primjetit ćete da vam je kosa sjajnija i neće izgledati suho i beživotno. Ukoliko trebate neki malo bolji regenerator  koji uistinu obavlja ono po čemu se reklamira, definitivno isprobajte ovaj. 



Jeste li imale priliku isprobati koji proizvod i kako su vas se dojmili?
Kissi kissi
G




*PR PROIZVOD


You Might Also Like

1 komentari

  1. Nažalost ne upravo zbog cijene.Notino ima širok asortiman odličnih proizvoda za manju cijenu.Četka je odlična

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images