Preparativni favoriti (Syoss, Schauma, Fa)

četvrtak, kolovoza 30, 2018

Drage moje, ukoliko me pratite na FB stranici onda znate da su mi kroz proteklih par mjeseci na adresu stizali PR paketići od Schwarzkopf tima prepuni krasnih noviteta koji su stizali na tržište. Također, nakon svakog primljenog paketića sam vas znala pitati na stranici želite li vi nešto isprobati i imale ste prilike i same iz prve ruke testirati novitete. 
Kutije su stvarno sadržavale hrpu proizvoda i moram priznati da mi je trebalo nešto vremena da ih kvalitetno isprobam te vam sada napokon donosim dojmove o svojim favoritima.


Syoss box je sadržavao sedam proizvoda od kojih ste vi imale priliku isprobati nove sprejeve za prikrivanje izrasta (Root Retoucher) te ih iz tog razloga ne možete sada vidjeti na slikama.  Od ostalih proizvoda, tu se našla nova Curles&Waves linija sa šamponom, regeneratorom i balzamom. Budući da moja kosa nije inače kovrčava niti ravna, nego je neki bukćuriš između pa vam ne mogu reći kako proizvodi djeluju na kovrče, ali ono što mogu reći je da šampon ima laganu teksturu. Daje veliku količinu sapunice i lijepo čisti kosu. Ima ugodan miris koji se dosta dugo zadržava na kosi. I ono najbitnije, barem meni, je da ne izaziva perut na osjetljivom vlasištu. Regenerator je pak još bolji proizvod. Koristim ga pri svakom pranju jer mi je kosa ovo ljeto izrazito suha i nikakva. Lijepo zagladi i oporavi kosu te olakšava raščešljavanje. 
Osobno ne koristim lakove za kosu niti balzame pa sam Salon plex lak i balzam proslijedila mami. Rekla je da su joj baš solidni proizvodi te da joj moram kupiti lak za kosu budući da ga je skoro potrošila. A kad mi to kaže onda znam da joj se nešto uistinu svidjelo. Salon Plex mousse za kosu volim koristiti jer drži kosu na mjestu i ne ostavlja kosu sljepljenom niti podijeljenu u rezance (ako znate na što mislim). Najbolje mi ga je nanositi na još mokru kosu da dobijem efekt kovrča. Sve u svemu, što se tiče novih Syoss proizvoda, nema lošega. Pa ako vam nešto zafali u kolekciji imate moje preporuke za ove proizvode. 


Fa & Schauma box me vizualno više oduševio. Jednostavno ima nešto u tome kada otvorite kutiju i vidite blještavilo boja i zanimljive dizajne na ambalažama. 
U kutiji su se našla dva Schauma proizvoda. Riječ je o šamponima, tropical i paradise. Još uvijek nisam stigla isprobati paradise šampon jer sam testirala tropical i syoss te još jedan nevezan uz ove boxove, pa mi oprostitie što vam danas neću ništa reći o njemu.  Tropical šampon  je skoro pa potrošen i on mi je apsolutni hit. Em što obavi sve što šampon treba uraditi sa vašom kosom, ostavlja tako divan miris da mi je žao što nemaju u ponudi vodice ili sprejeve za kosu sa tim mirisom. Imate moju apsolutnu preporuku ukoliko vas ovi šamponi zanimaju da definitvno isprobate ovaj Tropical. 


U boxu su se našla i tri Fa proizvoda. Lovely wings gel za tuširanje i dezodorans u spreju, te Lovely Kisses dezodorans koji je otišao u vaše ruke putem darivanja na FB stranici (pa slobodno pratite stranicu jer vam tamo uvijek organiziram neki giveaway pa da i vi možete isprobati ove krasne novitete). Što se tiče Lovely wings limitiranog gela za tuširanje meni je došao u najboljem trenutku kada je vani pržilo preko tridesetak stupnjeva. Gel je toliko lagane i kremaste teksture da idealno paše za ljetno vrijeme i nudi tijelu osvježenje. Lijepo čisti kožu, ne ostavlja ju suhom te je imao ugodan miris (ne sjećam se više po čemu točno, ali mi negdje u podsvjesti zvoni kokos). Fa dezodorans je mirisao identično kao i gel za tuširanje, ali budući da ja osobno preferiram više roll on dezić od ovih u spreju ovaj je dospio do moje mame.  Mislim da ih ima barem petnaestak i svi su Fa pa sam mislila da bi ju još jedan oduševio.  


Ukratko, ovo je bio mali osvrt na novitete koji su mi stizali zadnjih par mjeseci. Znam da na kraju ispada da su mi svi proizvodi favoriti, ali jednostavno nisam našla loš proizvod. One za koje sam znala da ih inače ne koristim (lak za kosu, sprejeve za prikrivanje izrasta) sam proslijedila ili vama ili mami. Ostali su mi proizvodi koje koristim svaki dan te su me se dojmili. I još jednom želim zahvaliti Schwarzkopf ekipi koja pomno bira i šalje novitete na testiranje da o njima iz prve ruke možete čitati i vidjeti kako izgledaju.


Jeste li isprobale koji Curles&Waves proizvod ili pak nove Schauma šampone?
Koliko vam je vremenski potrebno da potrošite Fa gel za tuširanje? (Meni niti tjedan dana, haha)

Kissi kissi 
G



*PR PROIZVODI

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images