Loreal- Botanicals Fresh care

utorak, kolovoza 21, 2018



Ukoliko me pratite već neko vrijeme onda sigurno znate da ja rijetko kada eksperimentiram sa šamponima za kosu. Razlog tome je vrlo osjetljivo vlasište koje me dugo vremena ograničilo na korištenje samo Head&Shoulders šampona. I iskreno, dosadilo mi je konstantno uzimati jedan te isti šampon. Nedavno sam malo krenula testirati novu Schauma liniju šampona te sam se i odvažila sa Notina za mjesec kolovoz naručiti jednu zanimljivu liniju proizvoda za kosu. Ukoliko vas zanimaju moji dojmovi, nastavite čitati.


Riječ je o Loreal liniji koja sadrži šampon i masku za kosu. Set dolazi u ogromnoj kartonskoj kutiji i ovo je prvi put da mi je  ambalaža sa Notina stigla i da je bila malčice oštećena. Ništa nije bilo sa proizvodima, samo je teško ovim velikim kartonskim kutijama preživjeti dostavu. Meni to osobno niti malo ne smeta jer se obično te kartonske ambalaže rješavam i recikliram. Jedino na slikama proizvod može izgledati lošije nego li on uistinu je, pa da znate koji je razlog tome. Kutija je vrlo jednostavna, na poleđini možete vidjeti sastav i količinu proizvoda.



Razlog zašto sam upravo željela isprobati ovu Botanicals liniju je što ne sadrži silikone ni parabene te ako bi nešto djelovao na mom osjetljivom vlasištu onda bi to trebali biti ovi proizvodi. 
Rich Infusion šampon dolazi u bočici od 400 ml i sadrži pumpicu s kojom je vrlo lako dozirati proizvod. Namijenjen je suhoj kosi (s tim problemom se također borim, uz osjetljivo vlasište). Sadrži ulje od sjemena suncokreta i trebao bi činiti kosu mekanom i nahranjenom. Tekstura šampona je polu gusta te mala količina šampona daje iznenađujuću količinu sapunice. Šampon lijepo opere kosu, ali nisam primijetila da nešto posebno čini kosu mekanom. 
Maska za kosu je također namijenjena suhoj kosi. Teksturom je vrlo gusta i neće se poput većine maski za kosu (pr.Garnier) razlijevati po pakiranju. Dolazi u plastičnoj teglici (200ml) sa čepom na odvrtanje. Kao i šampon, boja maske je bijela, a miris vrlo travnati i ugodan te ubrzo nakon pranja ispari i ne primijeti se. Maska bi intenzivno trebala činiti kosu mekanom, ali kao i sa šamponom to se kod mene nije dogodilo. Morala sam dodatno koristiti i regenerator. 



Ono što mi se svidjelo kod ove linije proizvoda i zašto ću nastaviti koristiti ih je to da mi ovi proizvodi nisu uzrokovali perut. To je jedan veliki uspjeh budući da mi je skoro sve i jedan drugi šampon to napravio. Jedino što mi je žao što ovi proizvodi ne čine kosu ekstra mekanom da ne moram koristi regenerator, ali nema veze. Da su proizvodi i to još ispunili bilo bi predobro da bi bilo istinito. 

Da li ste slučajno isprobale ovu Botanicals liniju?
Kissi kissi 
G



*PR PROIZVOD

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images