Dermacol-Aroma Ritual kozmetički set (Notino.hr)

četvrtak, svibnja 10, 2018


Drage moje današnji post je posvećen jednom odličnom setu čistilica za tijelo. Uz osvrt na te proizvode, moći ćete vidjeti i kratke recenzije još dva dodatna proizvoda. Ukoliko vas zanima koji su to, nastavite čitati.


Dermacol Aroma Ritual Notinohr

Nedavno sam sa Notino.hr stranice naručila Dermacol Aroma Ritual kozetički. Kao što možete vidjet, gelovi su stigli u prekrasnoj kartonskoj darovnoj kutiji. Ujedno moram reći, ovo je odličan set za pokloniti nekome.

Dermacol Aroma Ritual Shower Gel Notinohr

Set se sastoji od tri gela za tuširanje. Gelovi dolaze u tubici od 200 ml. Pakiranje je plastično s čepom na dnu koji olakšava doziranje proizvoda. Nema bojazni od curenja prevelike količine proizvoda budući da je rupica idealne veličine i ispusti dovoljno proizvoda za tuširanje. 
U setu se nalaze gelovi: Mandarine sorbet, pink grapefruit i lemon splash. I kakav im je sam naziv, takvi su i oni doslovno. Mandarine sorbet miriši na mandarinu, ping grapefurit na grejpfrut, dok je lemon splash, pogađate miris limuna. Svi gelovi su gelaste teksture koja daje ogromnu količinu sapunice. Inače kod gelastih tekstura me ova pojava jako iznenadi budući da to najviše očekujem od gelova kremastih tekstura. Tako da sam jako zadovoljna po tom pitanju s ovim setom.


Dermacol Aroma Ritual Shower Gel set Notinohr

Gelovi su transparentni sa malim tintom nijanse citrusa od kojega su načinjeni (to možete vidjeti na slici swatcha). Mandarine sorbet ima tint narančaste nijanse, pink grapefruit ružičaste, a lemon splash zelene.
Miris gelova se zadržava dosta dugo na koži, a moj omiljeni je mandarine sorbet jer od svih ovih voćnih delicija najviše preferiram mandarine. Također, gelovi (niti jedan) ne isušuju kožu. Lijepo ju čiste, ostavljaju mekanom i osvježenom. Ovaj set je idealan za ljetno razdoblje kada trebate instant lagano osvježenje . Mirisi su ugodni, citrusni, a gelovi osvježavajući i njegujući. Dolaze kao spas protiv vrućine i znojenja.
Dermacol Swatches Notinohr
Budući da sam naručivala Dermacol set, naručila sam si i jedan sapun za ruke. Instantno me privukao naziv „stress relief liquid soap“. Također, sapun pripada istoj Aroma Ritual liniji proizvoda pa mi se činilo zgodnim za uklopiti ga u planirani preparativni post.

Dermacol Grape and Lime Handsoap Notinohr

Tekući sapun je jednake teksture kao i gelovi za tuširanje. Dolazim u napast da ga isprobam i u svrhu tuširanja, ali pored svih tih drugih čistilica ovu ipak koristim samo za pranje ruku. Kao što rekoh, tekstura je gelasta. Sapun stvara dovoljno sapunice za pranje ruku. Ono najbitnije je da je ovo Grape&Lime sapun. Točnije, miriši po grožđu i limeti.
I moram reći da je ovo nešto najfinije što sam posljednih godina pomirisala. Inače jako volim miris crnog grožđa, ali ovo je prvi put da sam mirisala grožđe u kombinaciji sa limetom i ispostavilo se da je ovo pun pogodak. Miris je vrlo, vrlo ugodan i upravo onakav kakvim se tekući sapun opisuje-opušta stres. Ruke perem stalno i vrlo je njegujući i blag prema koži. Odlično čisti i ne nadražuje. Zbog glicerina ostavlja ruke vrlo mekanima. Aku ću vam iz ovog posta preporučiti neki proizvod koji jednostavno morate probati to je onda ovaj sapun. I uostalom, dobijete 250 ml proizvoda u estetski prekrasnoj pastičnoj bočici sa dozatorom za vrlo povoljnu cijenu. Definitivno must have proizvod.

Dermacol Handsoap Notinohr

I za sam kraj ovog posta koji obiluje Dermacol proizvodima, moram ubaciti i jedan vosak za aroma lampu koji me isto oduševio. Inače obožavam Yankee Candle voskove, ali do sada nikako nisam isprobala ovaj famozni od lavande. Također ga preporučujem ukoliko općenito volite miris lavande. Ona mene jednostavno opušta, čini sretnom i volim kada sve miriše na biljke i čistoću. Ako i vi to preferirate, Notino za Majčin dan ima posebnu ponudu kako na Yankee Candle proizvode tako i na dosta drugih stvari, pa ih škicnite ukoliko želite obradovati mamu ili pak sami sebe.

Pokloni za mamu-OVDJE
Yankee Candle posebna ponuda-OVDJE



Yankee Candle Notinohr

To bi bilo sve za ovaj post. U komentarima mi recite koji proizvod vas se najviše dojmio i koji biste željele isprobati, a mi se čitamo u idućemo postu.


Kissi kissi
G



*PR PROIZVODI

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images