LaLaStyle- majica za ususret Valentinovu

nedjelja, siječnja 28, 2018


Nedavno sam vam se na facebook stranici i instagramu pohvalila novim odjevnim predmetom. Ukoliko se ne sjećate o čemu je riječ tu sam da vam pojasnim.
Naše fashion blogerice LaLaStyle imaju svoju kolekciju majica sa preslatkim dizajnima. 



Meni je stigao dizajn kao naručen za Valentinovo. Zagrljeni mladi par koji sjedi na klupici. Preslatko. Majica je standardna pamučna i bijela. Idealno mi paše. Iako nema oznake veličine pretpostavljam da je M jer inače tu veličinu nosim. 
Moj fotograf (čitajte muž) je trenutno vrlo zauzet pa mi nije stigao pomoći oko fotografiranja da napravimo jedan OOTD post, pa vam prilažem ovako par sličica čisto da vidite kako majica izgleda. 




U nastavku možete pogledati još koju sliku majičica iz njihove kolekcije koje su meni zapele za oko. Ne znam koji mi je dizajn ljepši. I naravno, te su fotografije posuđene od blogerica Sanje i Vesne samo u svrhu ovog posta.






Nisu li majice preslatke? 
Ukoliko vam se i samima koji dizajn svidi i poželite ga si kupiti, slobodno pošaljite poruku LaLaStyle

Koja vam je majica najljepša?
kissi kissi
G

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images