Essence- Prismatic Rainbow glow highlighter

nedjelja, svibnja 14, 2017


U sklopu noviteta s kojima je Essence kozmetika nedavno izašla našao se i najprimamljiviji proizvod ove godine (barem meni). Prvenstveno smatram da treba pohvaliti Essence i činjenicu kako brzo idu ukorak sa make up trendovima. Svako malo izbacuju nove proizvode na police i limitirane kolekcije. Ne znam da li im je ijedan drogerijski brend u rangu što se tiče toga. Rainbow highlighteri su bili veliki hit u beauty zajednici na you tube-u. Sjećam se da smo mogli vidjeti highlighter koji je izbacio Forever 21 pa čak i Wet n wild od onih pristupačnijih brendova. Na svu sreću i Essence je izbacio svoju vrlo pristupačnu verziju koja nam je svima dostupna. 
Na slici ispod možete vidjeti još jedan Rainbow highlighter koji je dolazio uz LE kolkeciju Blossom dreams, ali nisam sigurna da li je bio dostupan kod nas. Po samim nijansama, smatram da bi me možda čak više oduševio jer su nijanse suptilnije i prikladnije za svakodnevno korištenje. Ali današnja tematika je Prisamtic rainbow highlighter, pa nastavite čitati ako vas zanima kakvi su moji dojmovi.







Prismatic rainbow highlighter dolazi u klasičnom Essence pakiranju koje je okrulo, akrilno, od tvrđe plastike, ali i iznimno stabilno. Nijansa koju sam dobila je 10 be a unicorn i mislim da je jedina dostupna, tj da nema drugih nijansi. Količinski dobijete 10 grama proizvoda što je ogromna količina za highlighter i dugo će vam potrajati prije nego ga potrošite (što biste trebali napraviti u roku od 12 mjeseci od otvaranja). 


Highlighter je vizualno prekrasan, doslovno oduzima dah. Sastoji se od četiri nijanse posložene u obliku duge i  na prvu sam bila vrlo skeptična oko samog odabira nijansi. Posebno sa plavom nijansom jer mi uopće nije padao na pamet način na koji bih ikada mogla iskoristi tu nijansu zasebno (osim možda kao sjenilo). Na slici ispod možete vidjeti swatch svih nijansi zasebno i moram priznati da su iznenađujuće dobro pigmentirane. 


Prva nijansa je svijetlo ružičasta sa shimmerom,  druga je bež sa zlatnim odsjajem, treća djeluje vrlo žuto ali vuče na zlatnu sa žućkastim podtonom, dok je zadnja plava te nekako više mint srebrenkasta. 
Prve tri nijanse se mogu koristiti zasebno, ako to preferirate. Lepezasti kistovi su dovoljno tanki da iskoristite određenu "dugu". Plava mi osobno nije nijansa koju bih nanosila na jagodice, ali tko voli neka izvoli. 
Kao što rekoh, pigmentacija je vrlo dobra. Tekstura highlightera je mekana i puterasta ali proizvod se ne trusi ništa strašno, točnije trušenje se ni ne primjeti.  Sjajni finiš koji highlighter ostavlja na jagodicama se "prelijeva" i nemoguće ga je ne uočiti. Osobno, highlighter nanosim u jednom sloju, eventualno dva iz razloga što preferiram suptilniji highlight na jagodicama. Ovaj highlighter može biti vrlo dramatičan ukoliko pretjerate sa njegovim nanošenjem. 


Također, kada pomiješamo sve nijanse dobijemo jednu krasnu zlatnu nijansu (boja šampanjca) koja se može nositi za dnevne ali više za noćne prigode. Highlighter je i iznenađujuće trajan, ali to ovisi o kvaliteti tekuće podloge na licu i u koliko ste ga slojeva nanijeli.


Highlighter je dostupan u svim drogerijama koje drže Essence kozmetiku po cijeni od 29,90 kn. 
Sastav proizvoda možete pročitati na trećoj fotografiji od početka posta. 

Jeste li isprobali ove dugine boje?
Koji su vaši dojmovi?


Kissi kissi
G



*PR

You Might Also Like

4 komentari

  1. Pigmentacija je fantaticna :) Generalno me ne privlaci ovaj hajlajter, ali lepo izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam bila skeptična na prvu, nijansu su malo "lude" i nisam bila sigurna želim li ga uopće isprobati..ali moram priznati da me pigmentacija razuvjerila :)

      Izbriši
  2. Ja ga jedva čekam poslikati i isprobati jer me baš zanima kako ću iskoristiti plavu nijansu :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Imam ga i uopšte nisam zadovoljna pigmentacijom. Mislim da se mogu naći i bolji u drogerijama.

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/Gorgeous-on-a-budget-679688375447454/?ref=aymt_homepage_panel

Flickr Images